گوشی میزو پرو 6 لایت

گوشی میزو پرو 6 لایت در راه است

احتمالا گوشی میزو پرو 6 لایت توسط کمپانی میزو به‌زودی معرفی شود. کمپانی میزو در ماه گذشته با رونمایی از سه دستگاه جدید همه را شگفت زده کرد. پس از یک سکوت سه ماهه در اول امسال، این کمپانی تصمیم گرفت که در ماه آوریل به خط تولید گوشی‌های هوشمند خود جانی دوباره دهد و با معرفی سه گوشی میزو ام 3، میزو ام 3 نوت (Meizu M3 Note) و میزو پرو 6 (Meizu Pro 6) دوستداران خود را خوشحال کرد.

اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود، شایعات تازه‌ای درباره‌ی گوشی هوشمند جدیدی به نام Meizu MX6 به گوش می‌رسید که گویی در نیمه دوم امسال عرضه خواهد شد. به لطف بنچمارک منتشر شده در گیک بنچ به نظر می‌رسد که این دستگاه، گوشی میزو پرو 6 لایت (Meizu Pro 6 Lite) باشد.

احتمالا کمپانی میزو گوشی میزو پرو 6 لایت را به‌زودی معرفی کند

در این لیست منتشر شده از بنچمارک گیک بنچ دستگاهی با 3 گیگابایت رم آشکار شده که از نظر مشخصات سخت‌افزاری کمی پائین تر از مدل میزو پرو 6 به نظر می‌رسد. اگر خاطرتان باشد Meizu Pro 6 اولین گوشی پرچم‌دار در بازار بود که از تراشه‌ی هلیو X25 که نسخه‌ی اورکلاک شده و سریع‌تری نسبت به هلیو X20 بوده، قدرت می‌گرفت. درحالی که انتظار می‌رفت نسخه‌ی پائین تر این گوشی به تراشه‌ی هلیو X20 مجهز شود؛ اما به نظر می‌رسد که این دستگاه نیز از تراشه‌ی هلیو X25 قدرت خواهد گرفت.

امتیازات به دست آمده در این بنچمارک نیز واقعا حیرت انگیز است. گوشی میزو پرو 6 لایت توانست در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 2061 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز شگفت آور 6691 را به دست آورد. در هر دو آزمون (تک هسته‌ای و چند هسته‌ای) امتیازات ثبت شده، بهتر از امتیازات مدل پرو 6 اصلی بوده است که در همین بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفت. امتیاز میزو پرو 6 در آزمون تک هسته‌ای 1800 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 6200 تا 6300 بود. جالب است که نسخه‌ای سطح پائین تر بتواند امتیاز بالاتری کسب کند.

لیست بنچمارکی که در زیر می‌بینید، مربوط به گوشی Meizu Pro 6 Lite است. در 22 مارس، قبل از آنکه گوشی میزو پرو 6 به‌طور رسمی معرفی شود، لیست بنچمارک این گوشی منتشر شد. شاید دستگاه مورد آزمایش در آن هنگام، یک نمونه‌‌ی اولیه از آن دستگاه بوده باشد؛ بنابراین بهتر است برای دیدن جزئیات بیشتر و دقیق‌تر از گوشی میزو پرو 6 لایت اندکی دیگر صبر کنیم. مسلما در آینده‌ای نه چندان دور خبر‌های زیادی از آن دیده خواهد شد.

گوشی میزو پرو 6 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*