گوشی میزو Pro 6

تماشا کنید: بازگشایی جعبه‌ی گوشی میزو Pro 6

گوشی میزو Pro 6 را می‌توان جدیدترین محصولی خواند که توسط کمپانی چینی میزو ساخته و به‌تازگی معرفی شده است. حال در یک ویدیو می‌خواهیم نگاهی به لوازم جانبی که درون جعبه‌ی میزو پرو 6 (Meizu Pro 6) انداخته و ظاهر گوشی را برانداز کنیم.

همان‌طور که می‌دانید گوشی میزو Pro 6 از مشخصات جالبی بهره می‌برد. در زیر قاب محصول جدید کمپانی چینی یک عدد تراشه‌ی قدرتمند هلیو ایکس 25 ساخت مدیاتک قرار گرفته که دارای پردازنده‌ی 10 هسته‌ای است.

میزو برای محصول جدید خود یک صفحه نمایش 5.2 اینچی در نظر گرفته که رزولوشن 1080p دارد و از 4 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد، البته دو نسخه‌ی 32 و 64 گیگابایتی نیز در نظر گرفته شده تا کاربران با توجه به میزان مورد نظرشان، حق انتخاب گوشی با حافظه‌ی رام مناسب داشته باشند.

انتخاب میزان رام مناسب، یک اقدام ضروری به نظر می‌رسد زیرا خبری از کارت حافظه‌ی میکرو اس دی در این گوشی نیست؛ بنابراین باید در نظر داشته باشید که میزان رام انتخابی شما تنها فضایی است که برای ذخیره‌ی محتوای خود خواهید داشت.

در قدم بعدی به باتری 2,560 میلی‌آمپری می‌رسیم که غیر قابل جداسازی بوده و قرار است انرژی لازم برای روشن شدن گوشی میزو Pro 6 و همچنین ثبت تصویر با دوربین 21 مگاپیسلی که در پشت آن قرار دارد را تامین کند.

در مورد این دوربین قدرتمند می‌توان به امکانات جالبی که برای آن در نظر گرفته شده اشاره کرد که مهم‌ترین آن‌ها، استفاده از یک حلقه‌ی فلش است، در واقع این حلقه‌ی فلش متشکل از 10 چراغ ال‌ای‌دی بوده و اجازه می‌دهد تا در شرایطی با نور فوق‌العاده کم، تصاویر با کیفیتی را ثبت کنید.

پس از نگاهی کوتاه به مشخصات سخت‌افزاری گوشی بهتر است به سراغ محتوای جعبه‌ای که در صورت خرید گوشی میزو Pro 6 دریافت خواهید کرد برویم. در درون این جعبه یک عدد کابل USB-A به USB-C قرار گرفته و همچنین ابزار خارج سازی سیم کارت و دفترچه‌های راهنمای گوشی قرار دارد که شامل نحوه‌ی خارج کردن سیم کارت و دیگر اطلاعات مفید در رابطه با گوشی میزو Pro 6 می‌شود. این جعبه کمی نسبت به دیگر جعبه‌های گوشی‌های امروزی متفاوت است و بدنه‌ای از جنس پلاستیک با ظاهری شیک و جذاب دارد.

ویدیوی بازگشایی گوشی میزو Pro 6


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه