آپدیت کلش آف کلنز

آپدیت کلش آف کلنز عرضه شد؛ تغییرات عظیم در سرعت بازی

از آخرین آپدیت کلش آف کلنز (Clash of Clans) که در ماه مارس منتشر شده بود، حدود دو ماه می‌گذرد (منظورمان آپدیت‌های اساسی با تغییرات زیاد است). امروز بالاخره آپدیتی که گفته شده بود بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این بازی خواهد بود منتشر شده و در ادامه می‌توانید تغییرات مهم آن را مشاهده کنید.

در آخرین آپدیت بزرگ بازی، یک نیروی دارک جدید اضافه شد، چندین و چند باگ آزاردهنده برطرف شد و قوانین جدیدی نیز برای برخورد با بازیکنان متقلب در نظر گرفته شد. اما هیچ‌کدام از این موارد به اندازه‌ی کافی موثر نبوده است و همچنان هم شاهد ریزش شدید مخطابان این بازی افسانه‌ای هستیم. میلیون‌ها کاربر طی ماه‌های گذشته از بازی دست کشیده‌اند و یکی از خلوت‌ترین مقاطع زمانی تاریخ بازی کلش آف کلنز را در کلن‌ها و مبارزات آنلاین شاهد هستیم.

دلیل اصلی این مشکل چیست؟ مشکل اصلی از آنجایی ریشه می‌گیرد که خیلی از بازیکنان به بالاترین درجات رسیده‌اند و تمام ارتقاهای ممکن را انجام داده‌اند. این دسته از بازیکنان دیگر انگیزه‌ی چندانی برای ادامه‌ی بازی ندارند و ترجیح می‌دهند بازی‌های جدیدتر را دنبال کنند. اما دسته‌ی دوم از بازیکنان که اتفاقا بخش اکثریت کاربران کلش آف کلنز را تشکیل می‌دهند، آن‌هایی هستند که در لول‌های متوسط رو به بالا قرار دارند و به سطح مناسبی از پیشرفت رسیده‌اند.

مشکل اصلی این دسته از بازیکنان این است که سرعت پیشرفت بازی برای آن‌ها بسیار کنده شده است و زمان‌های انتظار بسیار کند و خسته‌کننده شده است؛ درواقع آن‌ها برای ساخت یک ارتش برای حمله‌ به بیس‌های دفاعی قدرتمند، باید زمانی بیش از یک ساعت را صرف کنند تا نیروهای اصلی‌شان ساخته شود. جدا از این مورد، آن‌ها باید الیکسیر زیادی نیز برای ساخت این نیروها صرف کنند و یک مدت زمان زیاد را هم برای ساخت اسپل‌های جادویی کنار بگذارند.

این دو دلیل در کنار هم باعث می‌شوند که بازیکنان دیگر مانند گذشته از کلش آف کلنز لذت نبرند و خوش‌بختانه خود کمپانی سازنده یعنی سوپرسل نیز از این موضوع مطلع است.

این آپدیت کلش آف کلنز می‌تواند بزرگترین آپدیت تاریخ بازی باشد

به گفته‌ی مسئولان سوپرسل (Supecell) این آپدیت کلش آف کلنز که دیروز منتشر شده‌ است، احتمالا ‌مهمترین آپدیت در تاریخ این بازی خواهد بود و کاری خواهد کرد که لذت و انگیزه بار دیگر به بازی‌کنندگان اهدا شود؛ حتی بزرگ‌تر از آپدیت‌هایی نظیر اضافه شدن تاون هال لول ۱۱ و هیروهای جدید نظیر گرند واردن.

در این به‌روزرسانی جدید قرار است همه چیز سریع‌تر شود و شما برای ساخت نیروها، درمان هیروها و درست کردن اسپل‌ها زمان کمتری را صرف خواهید کرد، درواقع در نسخه‌ی جدید کلش آف کلنز قرار است سرعت تمام عملیات بالاتر برود و بازی‌کنان پیوسته بتوانند نیرو بسازند و وارد رقابت آنلاین شوند.

این آپدیت چه زمانی منتشر شد؟

آپدیت کلش آف کلنز غروب روز گذشته (پانزدهم اردیبهشت ماه) منتشر شد. این آپدیت به صورت یک‌ به‌روزرسانی جانبی عرضه شده است؛ یعنی تغییرات در سرورهای بازی اعمال شده‌اند و بازی‌کنندگان نیازی به دانلود و نصب نسخه‌ی جدید ندارند. تنها کافی است بازی را بر روی دیوایس اندرویدی یا آی او اس خود باز کنید و وارد بازی شوید تا تغییرات را مشاهده کنید.

مهم‌ترین امکانات اضافه شده در این آپدیت چه خواهد بود؟

همان‌طور که گفتیم قرار است همه چیز سریع‌تر شود و یک اکشن لذت‌بخش را نصیب بازی‌کنندگان کند. بنابراین مهم‌ترین تغییراتی که بازی کلش آف کلنز در این نسخه دریافت خواهد کرد، عبارت هستند از:

  • اسپل‌ها ۲ برابر سریع‌تر از قبل درست خواهند شد
  • دراگون، وال بریکر و ویچ ۲ برابر سریع‌تر از قبل ساخته می‌شوند
  • نیروهای بزرگ و نیروهای دارک شامل گولم، لاوا و پکا ۳ برابر سریع‌تر ساخته خواهند شد
  • زمان درمان هیروها یعنی پادشاه بربرها، کوئین و گرند واردن بسیار کاهش خواهد یافت
  • نیروهای محبوب شامل بالون، ویزارد، هیلر، والکری و نیروی جدید Bowler بسیار سریع‌تر ساخته خواهند شد
  • حداکثر زمان برای تایم اوت شدن در قسمت جستجوی حریف آنلاین از ۵ دقیقه به ۳۰ دقیقه افزایش خواهد یافت
  • نیروی Bowler هنگامی که به نیروهای دفاعی دشمن می‌رسد، بسیار سریع‌تر حمله خواهد کرد

این‌ها اطلاعاتی هستند که از سوی سوپرسل به طور رسمی تایید شده‌اند و اضافه شدن آن‌ها در کنار چندین قابلیت، نیرو و ساختمان دفاعی جدید که تا زمان عرضه‌ی آپدیت بعدی کلش آف کلنز صحبتی از آن‌ها نمی‌شود، می‌تواند جذابیت و سرعت بازی را بسیار بیشتر از قبل کند. بنابراین با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم که سوپرسل به دنبال این است که کاربرانش را حفظ کند و حوصله‌ی آن‌ها به دلیل زمان‌های انتظار طولانی سر نرود.

اگر این اطلاعات جدید را در وضعیت فعلی بازی لحاظ کنیم، زمان ساخت نیروها به مقادیر زیر تغییر می‌کند:

  • گولم، پکا، لاوا و دراگون در ۱۵ دقیقه ساخته می‌شوند
  • ویچ در ۱۰ دقیقه ساخته می‌شود
  • وال بریکر در ۱ دقیقه ساخته می‌شود
  • اسپل‌های معمولی در ۱۰ دقیقه آماده می‌شوند
  • اسپل‌های دارک در ۵ دقیقه آماده می‌شوند

به غیر از این اطلاعات رسمی، صحبت‌هایی نیز از گوشه و کنار به گوش می‌رسید که سوپرسل قصد دارد در این آپدیت کلش آف کلنز ، سرانجام معدنی را برای ساخت الماس (جم) به بازی اضافه کند. همچنین قابلیت جدید دیگری به بازی اضافه خواهد شد که به کاربران اجازه می‌دهد در زمان وار و هنگامی که به بیس آن‌ها حمله می‌شود، نیروهای هیروی خود را کنترل کنند و با استفاده از آن‌ها دفاع را انجام دهند. اما این اتفاقات رخ نداد و هرچند که این دو ویژگی هنوز توسط سوپرسل تایید نشده‌اند، اما احتمالا در ورژن بعدی شاهد آن‌ها خواهیم بود.

در صورت انتشار هر خبر جدیدی از این بازی می‌توانید آن را از کانال تلگرام گجت نیوز مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من جواد هستم ۲۲ ساله سه سال است که کلش اف کلنز بازی میکنم