“آی- فن” به پدران در خواباندن نوزادان کمک می کند

 

یک جوان 33 ساله انگلیسی نرم افزاری را ویژه "آی- فن" و "آی- پد" توسعه داده است که به تازه پدران در خواباندن نوزادان کمک می کند.
 
صدای خوش امواج دریا، تیک تیک باران بر روی سقف یک خودرو، صدای هیس هیس یک پنکه، صدای سفید (صدای رادیو یا تلویزیونی که درست کار نمی کنند)، صداری قطار بخار، قورباغه ای که در یک جنگل گرمیسیری غورغور می کند و  صدای آب پاش در یک باغ اصوات، آواها و ملودیهایی هستند که می توانند خواب را به چشمان نوزادان و کودکان و شاید حتی بزرگسالان بیاورد.
 
یک جوان 33 ساله انگلیسی اهل ولز جنوبی به نام "ماتیو نیفیلد" با کشف این مسئله، برنامه جانبی را ویژه "آی- فن" و "آی- پد" توسعه داد که می تواند به تازه پدران در خواباندن کودکان کمک کنند.
 
براساس گزارش دیلی میل، این جوان که پس از به دنیا آمدن دوقلوها دچار بی خوابی شده بود در این خصوص گفت: " در فروشگاه برنامه های جانبی اپل به دنبال چیزی گشتم تا به من کمک کند آنها را بخوابانم، اما هیچی پیدا نکردم. بنابراین برنامه جانبی خودم را ساختم که بسیار کاربردی است."
 
این پدر جوان که برای حل بی خوابی و خستگی مزمن خود به خاطر نوزادان (همیشه دو صدای جیغ بدتر از یک صدای جیغ است) توانست به طور خودکفا این مشکل را حل کند تاکنون توانسته است 60 هزار پوند در سال به خاطر این برنامه جانبی درآمد کسب کند.
 
این برنامه جانبی که "صدای سفید محیط" نام دارد و توسط تمام تازه پدران مالک "آی- فن" و "آی- پد" از روی سایت App Store اپل بارگذاری شده در دو نسخه توسعه یافته است.
 
نسخه رایگان آن محتوی 12 صدای خواب آور محیط است و نسخه پولی آن، 150 گزینه را ارائه می کند. اکنون دوقلوهای ماتیو که یکساله شده اند تمام شب را می خوابند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*