گوشی هوشمند بوگاتی Bugatti

تصاویر و مشخصات گوشی هوشمند بوگاتی کرونوس افشا شد

ظاهراً پس از لندرور نوبت به تولیدکننده خودرو بوگاتی رسیده است تا با عرضه «گوشی هوشمند بوگاتی کرونوس» به تولید قطعات تکنولوژی بپردازد. این محصول دارای مشخصات قدرتمندی نظیر 4 گیگابایت حافظه رم، دو دوربین 23 و 16 مگاپیکسلی و همچنین صفحه نمایش 5.5 اینچی Quad HD خواهد بود.

درحالی‌که سازندگان خودروهای لوکس اغلب در تجارت‌های دیگری سرمایه گذاری نمی‌کنند؛ اما انرژی تضعیف شده‌ی صنعت خودروسازی منجر به آن شده تا این کمپانی‌ها قصد داشته باشند شانس خودشان را در صنعت تکنولوژی و به‌احتمال زیاد گوشی‌های هوشمند امتحان کنند.

شاید ورود یک خودروساز به این صنعت کمی عجیب به نظر برسد و علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند نیز کمی سخت بتوانند گوشی‌هایی با برند یک کمپانی تولیدکننده خودرو را درک کنند؛ اما تصاویر مفهومی از یک گوشی هوشمند منتشر شده است که لوگو یک خودروساز مشهور به‌خوبی بر روی آن قابل مشاهده است. این تصاویر متعلق به گوشی هوشمند بوگاتی (Bugatti Smartphone) تولیدکننده فرانسوی خودرو‌های لوکس است که خبر از ورود جدی این کمپانی به عرضه طراحی محصولات تکنولوژی می‌دهد.

چند روز قبل کمپانی تولیدکننده خودرو لندرور (Land Rover) اعلام کرد که همکاری تازه‌ای را با یک کمپانی تکنولوژی انگلیسی به نام Bullit Group آغاز کرده است و قصد دارد تا به طراحی گوشی‌های هوشمند و قطعات جانبی بپردازد. البته گوشی‌های هوشمند آن کمی با محصولات سایر کمپانی‌ها کمی متفاوت است. آن‌ها قصد دارند تا محصولاتی مخصوص استفاده‌های محیط‌ بیرون و ورزشی مانند دوچرخه سواری و پیاده روی عرضه کنند. بر روی این گوشی‌های هوشمند لوگو لندرور نقش بسته است و حاوی اپلیکیشن سفارشی است که به مصرف کنندگان کمک خواهد کرد تا گوشی هوشمند خود را به لندرور متصل کرده و از پشتیبانی آن‌ها بهره ببرند.

ظاهراً پس از لندرور نوبت به کمپانی بوگاتی (Bugatti) رسیده تا ورود به صنعت تکنولوژی‌ گوشی‌های هوشمند را اعلام کند. اخیراً یک گزارش همراه با تصویری از گوشی هوشمند بوگاتی منتشر شده است که طراحی این محصول را به همراه نقش بستن خودرو بوگاتی بر روی آن به نمایش می‌گذارد. این گزارش توضیح می‌دهد که گوشی هوشمند بوگاتی دارای طراحی دل‌نشین، زیبا، قدرتمند و همچنین پرسرعت خواهد بود و آن‌ها سعی داشته‌اند تا ورود قدرتمندانه‌ای را تجربه کنند. جالب اینجا است که در ادامه این گزارش مشخصات مربوط به گوشی هوشمند Bugatti نیز منتشر شده است.

گوشی هوشمند بوگاتی Bugatti

مشخصات گوشی هوشمند بوگاتی

ظاهراً نام کامل این محصول بوگاتی کرونوس (Bugatti Chronos) خواهد بود که به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با پنل IPS و رزولوشن Quad HD مجهز شده است. از دیر مشخصات این محصول باید به وجود دو دوربین قدرتمند 23 و 16 مگاپیکسلی، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء تا 256 گیگابایت به‌وسیله اسلات میکرو SD، چهار گیگابایت ظرفیت رم و یک باتری بسیار قوی 4,020 میلی‌آمپری اشاره کرد. آن‌گونه که به نظر می‌رسد گوشی هوشمند بوگاتی کرونوس در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و قهوه‌ای عرضه خواهد شد که تصاویر آن را می‌توانید مشاهده کنید.

در قسمت پشتی این گوشی هوشمند شاهد حضور لوگوی بزرگ کمپانی بوگاتی هستیم که بین دو کلید تنظیم ولوم قرار گرفته است. علاوه بر آن، یک اسکنر اثر انگشت، دوربین و فلش LED نیز در قسمت این محصول قابل مشاهده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*