سرفیس بوک 2

آیا سرفیس بوک 2 به‌زودی عرضه خواهد شد؟

سرفیس بوک 2 به‌زودی از راه می‌رسد، این خبر فعلا در حد یک شایعه است. مایکروسافت 7 ماه پیش، Surface Book را معرفی کرد. رونمایی از این دستگاه با هیاهویی بسیار انجام شد و عرضه‌ی آن به‌طور طبیعی سروصداهای زیادی به راه انداخت؛ چراکه این دستگاه، اولین لپ‌تاپ تاریخ کمپانی Microsoft بود. خبرهای جدیدی ادعا می‌کنند که این کمپانی آماده می‌شود تا نسل دوم سرفیس بوک خود را رونمایی کند.

شایعات حاکی از آن است که تا معرفی تبلت سرفیس بوک 2 (Surface Book 2) زمان زیادی باقی نمانده، برخی معتقدند که مایکروسافت منتظر آن است که نسل هفتم تراشه‌های اینتل i5 و i7 منتشر شود. این تراشه‌ها با استفاده از فرایند 14 نانومتری تولید شده‌اند.

خبر ساخت لپ‌تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 بسیار شگفت انگیز بود. بسیار بعید به نظر می‌رسید که این کمپانی بخواهد در کمتر از 365 روز از محصول جدیدی رونمایی کند که مدل اصلی آن را در کمتر از یک سال پیش، عرضه کرده است. گزارش‌های قبلی نشان داده بودند که یک محصول تازه نفس از مایکروسافت، برای معرفی در بهار سال 2017 برنامه‌ریزی می‌شود.

شایعات می‌گویند سرفیس بوک 2 به‌زودی از راه خواهد رسید؛ شاید ماه آینده

همان‌طور که در بالا به‌ آن اشاره شد لپ‌تاپ سرفیس بوک 2 به‌احتمال زیاد با نسل هفتم تراشه‌های اینتل i5 و i7 همراه خواهد بود. تراشه‌ای که خط تولید مک‌بوک اپل نیز، احتمالا به آن رجوع کرده تا جان تازه‌ای بگیرند. شرکت تحلیلی IDC عنوان کرده که دستگاهی که دیر یا زود، معرفی خواهد شد؛ احتمالا نمایشگری با رزولوشن 2000 در 3000 پیکسل داشته که وضوح 4K را شامل می‌شود. به پورت یو اس بی نوع C مجهز شده تا داده‌ها با سرعت بیشتری منتقل شوند و در صفحه کلید آن بهبود زیادی حاصل خواهد شد. در این گزارش همچنین اشاره شده که احتمال توانایی استفاده از یک نمایشگر ثانویه‌ی کوچک‌تر نیز وجود خواهد داشت.

در این بین، مایکروسافت در حال بهبود و به‌روزرسانی سیستم‌عامل اولین سرفیس بوک خود است. کاربرانی زیادی هنوز از مشکلاتی که با این محصول دارند، شکایت می‌کنند. مایکروسافت اولین سرفیس بوک خود را حدود 7 ماه پیش عرضه کرد. با این که هیچ گونه صحبتی از زمان انتشار لپ‌تاپ سرفیس بوک 2 وجود ندارد؛ اما خبر خوب آن است که مایکروسافت با چنین حرکتی مطمئنا باعث کاهش قیمت‌ها در نسل اول سرفیس بوک خواهد شد.

در نظر داشته باشید که تمامی این خبر‌ها در حد یک شایعه بوده و توسط این کمپانی تائید نشده است، پس مطابق معمول با این خبر برخورد کنید، اندکی چاشنی نمک برای خواندن آن کافی است. شما درباره‌ی زمان عرضه‌ی محصول بعدی مایکروسافت، چه فکری می‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*