گردباد

تماشا کنید: در تعقیب گردباد غول پیکر

از نگاه بعضی‌ها، گردباد در حقیقت خشم طبیعت بوده و باید از آن دوری جست؛ اما هستند کسانی که از عظمت و شکوه مخربی که این پدیده‌ی اعجاب انگیز دارد لذت برده و حتی به دنبال ثبت لحظات شروع تا پایان آن هستند تا این زیبایی به خاطر تخریب طبیعت، نقاب زشتی بر صورت آن افتاده است را به دیگران نشان دهند.

اصولا در مناطقی که پدیده‌ی اعجاب انگیزی به نام طوفان گردباد رخ می‌دهد، مسئولین به مردم اطلاع رسانی می‌کنند تا به پناهگاه نزدیک به محلی که قرار دارند رفته و از جان خود محافظت کنند؛ اما یک گروه جسور عقیده‌ای مخالف آنچه دیگران در چنین شرایطی انجام می‌دهند داشته و هر زمان که احتمال وقوع گردباد در منطقه‌ای تایید شود به آنجا رفته تا لحظه به لحظه‌ی شکل‌گیری تا خاتمه‌ی آن را ثبت کنند.

این افراد که از نگاه مردم، کارهایشان بیشتر شبیه به جنون و دیوانگی است تا جایی که ممکن است به گردبادها نزدیک شده و سعی می‌کنند لحظه به لحظه‌ی وقوع این پدیده را ثبت کنند. جالب است بدانید که انجام چنین کاری در واقع تضمینی بر امنیت و به خطر نیفتادن جان آن‌ها ندارد و احتمال اینکه گردباد مسیری را که طی می‌کند تغییر داده و به سمت آن‌ها بیاید نیز وجود دارد.

ویدیویی که برای شما قرار داده‌ایم در ایالت کلرادو ثبت شده است. طبق گزارش‌های به دست آمده، یک گروه شامل 5 نفر با به جان خریدن خطرهای احتمالی به دنبال گردباد قدرتمندی که نام کیلومترها هرچه را که بر سر راهش قرار داشت نابود ساخت، رفتند و ویدیویی را تهیه کردند که حتی مشاهده‌ی آن می‌تواند باعث بالا رفتن ضربان قلب بیننده شود.

ویدیوی تعقیب گردباد غول پیکر


همان‌طور که مشاهده کردید ابتدا شکل گرفتن گردبادی که از آن فیلم‌برداری شده در ویدیو قابل مشاهده است و بعد می‌توان حالت نهایی که به خود گرفته را مشاهده کرد.

به‌راستی تهیه‌ی چنین ویدیویی شجاعت بالایی می‌خواهد و باید قبول کرد که اسم انتخاب شده برای افرادی که چنین ویدیوهایی را تهیه می‌کنند برازنده‌ی آن‌ها است: شکارچیان گردباد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*