امکانات آیفون 7 نسبت به آیفون 6 اس

کاربران اپل به دنبال تجربه حسی متفاوت‌تری از آیفون 6 اس در آیفون 7 هستند

یک تیم تحقیقاتی نظرسنجی را بین کاربران آیفون انجام داده که بر اساس آن مشخص شده آیفون 6 اس (iPhone 6s) نتوانسته انتظارهای کاربران را برآورده کند و آن‌ها رویاپردازی‌های ویژه‌ای را برای آیفون 7 (iPhone 7) دارند. باید دید که نسل آینده آیفون‌ها به چه شکل می‌تواند کاربران اپل را جذب خود کند.

شاید فروش آیفون 6 اس به عقیده تحلیل‌گران تا حدودی ناامید کننده بوده است؛ اما واقعیت امر آن است که این سه ماهه جاری برای نخستین بار طی چند سال عرضه آیفون بود که فروش گوشی‌های هوشمند اپل به کمترین میزان خود رسیده بودند. به عقیده بسیاری از تحلیل‌گران میزان نسبتاً کم فروش آیفون در بازار گوشی‌های هوشمند بالا رده بسیار ناامید کننده بوده است. به هر حال آیفون 7 می‌تواند معادله را تغییر دهد. بخش تحقیقاتی شرکت UBS شواهدی را بررسی کرده که نشان از موفقیت آیفون 7 در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

کاربران اپل دیگر آیفون 6 اس نمی‌خواهند

آیفون 6 اس

تیم تحقیقاتی شرکت خدمات مالی و بانکداری سوئیسی UBS به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجزیه و تحلیل در فروش به‌حساب می‌آید. این شرکت به‌تازگی در بین 6,336 خریدار گوشی‌های هوشمند اپل بین کشورهای ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، چین و ژاپن تحقیقاتی را انجام داده است. آن‌ها نظرسنجی را بین این کاربران انجام داده‌اند و در آن ویژگی‌های موردعلاقه کاربران در آیفون 7 پرسیده شده است. بر اساس این نظرسنجی نتایج جالبی به دست آمده که نشان می‌دهد کاربران آمریکایی و چینی اپل بیشترین رویاپردازی و علاقه‌مندی را نسبت به آیفون 7 داشته‌اند که نسبت به سال گذشته و گوشی هوشمند آیفون 6 اس (iPhone 6s) بیشتر بوده است.

برای کاربران درک طراحی ثابت و ارتقاء متناوب آیفون 6 اس سخت نبوده و این در حالی است که انتظارهای کاربران نسبت به آیفون 7 بسیار بالا است. آن‌ها انتظار دارند که طراحی این محصول حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد، جک 3.5 میلی‌متری حذف شود، یک زوم اپتیکال در دوربین نسخه پرو آیفون 7 وجود داشته باشد و هیجانات و قابلیت‌های لمس سه بعدی بهتر از گذشته شود.

← آیا انتظارهای شما هم از آیفون 7 زیاد است؟ به نظر شما نسل آینده گوشی‌های هوشمند اپل می‌تواند برند آیفون را دوباره به اوج بازگرداند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*