بلو ری

تماشا کنید: مقایسه تفاوت میان بلو ری و 4K HDR Ultra HD

حتما در مورد 4K HDR Ultra HD و بلو ری (Blu-Ray) شنیده‌اید. فرمت‌‌هایی که امروزه بر سر زبان‌ها افتاده است و هر فردی که علاقه به دیدن ویدیو داشته باشد را به سمت خود جلب ‌می‌کنند تا کاربر بتواند فیلم، سریال و یا محتوای مورد نظر خود را با کیفیت منحصر به فردی تماشا کند؛ اما تفاوت میان این دو چیست؟

البته در ویدیویی که برای شما قرار داده‌ایم به‌طور کامل تفاوت میان بلو ری و 4K HDR Ultra HD را نشان نمی‌دهد؛ اما می‌توانید مشاهده کنید که تفاوت میان این دو فرمت در چیست و تنها رزولوشنی که دارند بیانگر تفاوت آن‌ها نبوده و نخواهد بود. تلویزیون‌های 4K گاهی اوقات نادیده گرفته می‌شوند زیرا رزولوشنی که دارند چندان به دل نمی‌نشیند مگر اینکه با سایز صفحه‌ی تلویزیون بالا باشد؛ اما به لطف تکنولوژی 4K به همراه محدوده دینامیکی بالا، فیلم‌ها و در کل محتویات اولترا اچ دی را می‌توان در کیفیت فوق العاده‌ای تماشا کرده و از آن لذت برد.

حال به تماشای ویدیوها با فرمت‌های مختلف نشسته باشید و یا اطلاعات کمی در مورد این فرمت‌ها داشته باشید باید گفت که تفاوت میان این فرمت‌ها تنها در میزان رزولوشن و یا رنگ‌بندی نیست؛ البته برای درک بهتر تفاوت میان بلو ری و 4K HDR Ultra HD کافی است که نگاهی به ویدیوی زیر بیندازید تا درک درستی از تفاوت‌ها داشته باشید.

ویدیوی تفاوت میان بلو ری و 4K HDR Ultra HD


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*