کانکتور هوشمند آیفون 7 اپل

بار دیگر کانکتور هوشمند در آیفون 7 اپل دیده شد

تصویر جدیدی از آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7) منتشر شده است که بر اساس آن خبری از دو دوربین در قسمت پشتی و خطوط آنتن همیشگی نیست. این در حالی است که ما شاهد حضور یک کانکتور هوشمند در قسمت زیری این محصول هستیم که شایعات زیادی به وجود آن در نسل آینده‌ی آیفون‌ها اشاره کرده‌اند.

یک عکس جدید از گوشی آیفون 7 (iPhone 7) به بیرون درز کرده است که اگر کمی به آن دقت کنید، دیگر خطوط آنتن موجود در گوشی‌های آیفون 6 به بعد بر روی این محصول وجود ندارد. اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد به نظر می‌رسد که اپل این خطوط را از روی گوشی آیفون 7 حذف کرده است.

کانکتور هوشمند آیفون 7 اپلاما نکته‌ی جالب توجه دیگری که در ارتباط با این عکس تازه منتشر شده وجود دارد، مجهز بودن آیفون 7 اپل به یک کانکتور هوشمند است. این در حالی است که شایعات ضد و نقیض زیادی درباره استفاده اپل از کانکتور هوشمند در گوشی آیفون 7 به گوش می‌رسد. اگر کمی دقت کنید این کانکتور در زیر این محصول قابل مشاهده است. ظاهراً خبری از دو دوربین در کنار یکدیگر نیست. این احتمال وجود دارد که اپل سنسور دوربین را طوری طراحی کرده باشد که برآمدگی در آن نبینیم.

در گذشته بارها به این شایعه اشاره کرده بودیم که اپل قصد دارد تا جک 3.5 میلی‌متری صوتی را حذف کند تا نسل آینده‌ی آیفون‌ها دارای بدنه‌ی ضدآب باشند.

آیفون 7 اپل به یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های سال 2016 تبدیل شده است که علاقه‌مندان به گوشی‌های آیفون مشتاقانه منتظر ملاقات با این محصول هستند. برای آن‌که متوجه شویم آیا این تصاویر و شایعات رنگ و بوی واقعیت دارند یا خیر، باید تا تابستان صبر کنیم. اپل طی یک رویداد تابستانی از تازه‌ترین دستاوردهای خود رونمایی خواهد کرد که آیفون 7 مهم‌ترین آن‌ها خواهد بود.

به نظر شما کانکتور هوشمند می‌تواند جزوی از آیفون 7 اپل باشد و یا این تنها یک شایعه است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دوربین دوم تو این عکسه کجاست