شیائومی می بند 2

شیائومی می بند 2 اوایل ماه ژوئن رونمایی خواهد شد

‌مدیرعامل شیائومی اعلام می‌کند که می بند 2 (Xiaomi Mi Band 2) تا اوایل ماه آینده میلادی رونمایی خواهد شد. این مچ‌بند همان‌طور که می‌دانید از یک صفحه نمایش برخوردار است که در نسخه‌های قبلی مچ‌بندهای سلامت شیائومی شاهد آن نبودیم. علاوه بر آن به نظر می‌رسد شما قادر به کنترل پهپاد شیائومی توسط آن نیز خواهیم بود.

شیائومی چند روز قبل میزبان یک رویداد خبری بود که طی آن از فبلت شیائومی می مکس (Xiaomi Mi Max) و رام اختصاصی MIUI 8 رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که طی هفته‌های آینده شاهد یک رویداد خبری دیگر از سوی این کمپانی چینی خواهیم بود. «لی جون» مدیرعامل شیائومی اعلام کرده است که پهپاد شیائومی تا قبل از پایان ماه جاری و مچ‌بند می بند 2 (Xiaomi Mi Band 2) این کمپانی نیز اوایل ماه آینده میلادی رونمایی خواهند شد.

لی اخیراً تصویری از خود را در شبکه اجتماعی Weibo قرار داده که در این تصویر یک نسخه از شیائومی می بند 2 را بر روی مچ خود بسته است. در حالی که همه طی کنفرانس خبری چند روز قبل این کمپانی منتظر رونمایی از می بند 2 بودند، لی اعلام کرد که رونمایی از این محصول به ماه آینده موکول خواهد شد.

شیائومی می بند 2

با مچ‌بند شیائومی می بند 2 (Xiaomi Mi Band 2) قادر خواهید بود تا پهپاد شیائومی را نیز کنترل کنید

نسل جدید مچ‌بندهای شیائومی، می بند 2 برخلاف نسخه‌های گذشته خودش از یک صفحه نمایش بهره می‌برد. این صفحه نمایش قادر است تا اطلاعات مختلفی را در خصوص سلامتی مصرف‌کننده، همراه با زمان و غیره نمایش دهد. برخی از شایعات ادعا می‌کنند که شما حتی می‌توانید به‌وسیله این مچ‌بند سلامت پهباد شیائومی را نیز که طی چند روز آینده معرفی خواهد شد، هدایت کنید.

شیائومی می بند 2 همراه با یک بند سیلیکونی ارائه خواهد شد و از این حیث نمی‌توان تفاوت زیادی را بین آن و نسل‌های گذشته‌اش مشاهده کرد. شما می‌توانید انتظار داشته باشید که این مچ‌بند سلامت نیز همانند پیشینیان خود دارای قیمت کاملاً مقرون به‌صرفه‌ای باشد. هر دو مچ‌بند سلامت می بند و می بند 1 اس با قیمت زیر 20 دلار به فروش می‌روند؛ بنابراین باید Mi Band 2 را نیز دنباله رو نسل‌های گذشته دانست. البته نباید فراموش کنید که این محصول از یک صفحه نمایش بهره می‌برد که نسخه‌های قبلی فاقد آن بوده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*