رفع تمامی مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4

رفع تمامی مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4

بسیاری از کاربران پس از به‌روزرسانی اندروید 6 بر روی گوشی ال جی G4 با مشکلات زیادی مواجه شدند. در این مقاله قصد داریم به‌طور کامل مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4 را بررسی کرده و راه‌حل مناسب را برای آن‌ها ارائه دهیم. با ما در گجت نیوز همراه باشید.

گوگل به‌طور رسمی و برای اولین بار اندروید 6 را در ماه اکتبر سال 2015 منتشر کرد. این نسخه‌ی جدید شامل ویژگی‌های جدید و عملکرد بهتری نسبت به نسخه‌ی قبلی خود بود. شرکت LG اولین شرکتی بود کمتر از یک ماه پس از انتشار رسمی اندروید 6، این نسخه از اندروید را برای گوشی G4 در کشورهای لهستان، کره‌ی جنوبی، بریتانیا و آمریکا عرضه کرد. این به‌روزرسانی پس از مدت کوتاهی برای سایر مناطق دنیا نیز ارائه شد.

درحالی که اندروید 6 بر روی گوشی‌های سری Nexus به‌خوبی و تقریباً بدون هیچ مشکلی کار می‌کرد، کاربران هر روز از وجود مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4 گلایه می‌کردند. برخی از این مشکلات بر روی گوشی‌های سری Nexus نیز وجود داشت، اما اغلب آن‌ها تنها بر روی گوشی ال جی G4 مشاهده شده است.

این به‌روزرسانی عاری از مشکل نبود و کاربران زیادی را به دردسر انداخت. در این مقاله قصد داریم مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4 را بررسی کرده و راه‌های رفع آن‌ها را نیز با یکدیگر مشاهده می‌کنیم.

دریافت و نصب اندروید 6 بر روی گوشی ال جی G4

اگر شما تا به‌حال این نسخه از اندروید را بر روی گوشی خود نصب نکرده‌اید، می‌توانید به‌صورت دستی آن را نصب کنید. برای این کار به مسیر settings > about phone رفته و گزینه‌ی check for software updates را انتخاب کنید. سپس نسخه‌ی جدید را دریافت و نصب کنید.

مشکل عمر باتری

رفع تمامی مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4

شاید بزرگ‌ترین و جدی‌ترین مشکلی که ما از زبان کاربران شنیده‌ایم، مشکل کاهش محسوس مصرف باتری است. دلیل اصلی این مصرف باتری بالا به خاطر به‌روزرسانی جدید اندروید، برنامه‌ها و شاید استفاده‌ی زیاد کاربر در روز پس از نصب اندروید 6 باشد. خیلی اوقات پس از چند روز از نصب نسخه‌ی جدید، همه چیز به حالت عادی بازمی‌گردد، پس این نکته را نیز مدنظر داشته باشید.

در برخی از فروم‌ها از این می‌شنیدیم که برنامه‌ای به نام logd تا حدود 20 درصد از مصرف باتری را پس از به‌روزرسانی به اندروید 6 به خود اختصاص داده است. این مشکل تا به این لحظه با ارائه‌ی آپدیتی برای کاربران کره‌ی جنوبی به‌طور کامل رفع شده است.

ما به کاربران گوشی ال جی G4 پیشنهاد می‌کنیم که پس از به‌روزرسانی تمامی نرم‌افزارهای خود برای سازگاری با نسخه‌ی جدید اندروید، به مسیر settings > about phone مراجعه کرده و گزینه‌ی Activity logs را غیرفعال کنید.

یکی از دلایلی که باعث ایجاد حس کاهش عمر باتری شده بود، استفاده‌ی زیاد از اینترنت سیم‌کارت بود که پس از کاهش استفاده اینترنت سیم‌کارت، مصرف باتری گوشی به‌طور کامل به حالت عادی باز‌گشته ‌بود.

اگر این کار مشکل مصرف باتری را رفع نکرد، به قسمت تنظیمات و بخش باتری رفته و برنامه‌ای که مصرف زیادی دارد را شناسایی و در صورت امکان متوقف کنید و سعی کنید مشکل را از طریق آن برنامه ریشه‌یابی کنید. اگر هیچ‌یک از این راه‌حل‌ها کارساز نبودند، بهترین کار Factory Reset کردن دستگاه است. اگر قصد دارید این کار را انجام دهید، حتماً یک نسخه پشتیبان از فایل‌های ضروری خود تهیه کنید.

باگ سرویس MMS

رفع تمامی مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4

گزارش‌های بی‌شماری مبنی بر یک مشکل اساسی در سرویس MMS منتشر شد که همگی آن‌ها تایید شدند. مشکل اینجا بود که پیام‌ها یا ارسال نمی‌شدند یا به‌طور ناقص به دست طرف موردنظر می‌رسیدند. معلوم نیست این مشکل به خاطر نرم‌افزار Hangouts، نرم‌افزار Messenger یا سایر برنامه‌های ارسال MMS است که این مشکل را پدید آورده‌اند؛ اما چیزی که اتفاق می‌افتد این است که زمانی که پیام MMS که حاوی عکس است توسط یک شخص دریافت می‌شود، بعد از دانلود کردن، عکس هرگز نمایش داده نمی‌شود. ما امیدواریم که این مشکل در به‌روزرسانی بعدی مرتفع شود.

این مشکل بر روی برخی از محصولات سری نکسوس که اندروید 6 داشتند نیز مشاهده شده بود. بهترین کار این است که شما برنامه‌ی ارسال MMS خود را عوض کرده و منتظر به‌روزرسانی بعدی از طرف LG باشید.

مشکل راه‌اندازی مجدد تصادفی

رفع تمامی مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4

ما گزارشات زیادی از راه‌اندازی‌های تصادفی شاهد بودیم که به نظر می‌رسد بیشتر به خاطر برنامه‌های نصب‌شده باشد تا این به‌روزرسانی جدید. برخی از این راه‌اندازی‌های مجدد موجب خرابی دستگاه می‌شدند و دستگاه بر روی لوگوی LG بدون تغییر می‌ماند و روشن نمی‌شد.

این مشکل شاید به خاطر عدم سازگاری کامل نرم‌افزارها با این نسخه باشد. پس ما به شما توصیه می‌کنیم تمامی نرم‌افزارهای خود را به آخرین نسخه به‌روز کنید. بهترین کار این است که نرم‌افزار Google Play را باز کرده و از این برنامه به‌منظور به‌روزرسانی استفاده کنید.

اما بازهم بهترین راه‌حل برای رفع مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4 بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه است. با این کار گوشی همانند روز اول روان و بدون مشکل خواهد شد. بسیاری از کاربران این گوشی گزارش کرده‌اند که پس از انجام Factory Reset گوشی آن‌ها عملکرد بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است و مشکلات گزارش شده مرتفع شده‌اند.

مشکل بلوتوث و Wi-Fi

رفع تمامی مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4

یکی دیگر از مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4 مربوط به عدم عملکرد صحیح Wi-Fi در این گوشی است. مشکلات گزارش شده درباره‌ی Wi-Fi هرگز بر روی هیچ‌یک از محصولات سری نکسوس مشاهده نشده‌اند؛ اما اگر شما بر روی گوشی LG G4 خود مشکلاتی را در رابطه با Wi-Fi دارید، می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید.

اولین راه‌حل روشن و خاموش کردن مودمی است به‌وسیله‌ی آن به اینترنت متصل می‌شوید. یک راه دیگر این است که به قسمت Wi-Fi گوشی در تنظیمات رفته و گذرواژه‌ی مربوط به Wi-Fi خود را Forget کرده و رمز آن را مجدداً وارد کنید. می‌توانید همین کارها را بر روی Bluetooth انجام دهید.

سایر مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4

یکی از راه‌حل‌های دیگر که می‌تواند نه تنها مشکل عمر باتری، بلکه سایر مشکلات را مرتفع کند، پاک کردن حافظه‌ی پارتیشن Cache بر روی گوشی است. این کار به رفع بسیاری از مشکلات کمک می‌کند.

برای این کار می‌توانید برنامه‌ی Clean Master را از Google Play دانلود کرده یا با خاموش کردن گوشی به مد Recovery رفته و از آنجا پارتیشن cache را پاک کنید. در هنگام انجام این کار کاملاً حواس خود را جمع کنید، چراکه ممکن است به اشتباه تمام اطلاعات موجود بر روی گوشی را حذف کنید. گجت نیوز هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال اشتباه صورت گرفته توسط شما نمی‌پذیرد. پس با دقت تمام این مراحل را انجام دهید.

برای رفتن به مد Recovery در گوشی ال جی G4 کارهای زیر را انجام دهید:

1- گوشی خود را خاموش کنید.

2- در حالی که گوشی شما خاموش است، کلیدهای Power و Volume Up را هم‌زمان نگه دارید.

3- زمانی که لوگوی LG را مشاهده کردید، برای یک ثانیه کلید Power را رها کرده و مجدداً آن را نگه دارید.

با این کار گوشی شما Reboot شده و به مد Recovery می‌رود. در مد Recovery می‌توانید با کلیدهای صدا (کلیدهای بالا و پایین) در این مد پیمایش کنید. بر روی گزینه‌ی Wipe Cache رفته و با کلید Power آن را انتخاب کنید. حواس خود را در این قسمت به‌طور کامل جمع کنید تا به‌طور اشتباهی گزینه‌ی Factory Reset را انتخاب نکنید. چراکه این کار تمام اطلاعات موجود بر روی گوشی پاک می‌شود.

برای اینکه مشکل از دست رفتن اطلاعات و برنامه‌هایتان برای همیشه مرتفع شود، یک حساب Gmail بر روی دستگاه ایجاد کرده و گزینه‌ی Sync را بر روی آن فعال کنید تا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات شما شامل عکس‌ها و شماره‌تلفن‌ها بر روی سرورهای گوگل ذخیره شود. با این کار می‌توانید در هنگام Factory Reset نیز اطلاعات و برنامه‌های خود را بازگردانی کنید.

اگر شما نیز از مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4 خسته شده‌اید و راهکارهایی را که ما ارائه دادیم مشکلات شما را مرتفع نکرده است، در قسمت نظرات آن مشکلات را با ما در میان بگذارید تا در صورت امکان به شما در رفع آن‌ها کمک کنیم. انتظار داریم به دلیل وجود این مشکلات و گزارش‌هایی که کاربران گوشی ال جی G4 کرده‌اند، به‌زودی شاهد یک به‌روزرسانی توسط کمپانی کره‌ای LG باشیم تا این مشکلات برای همیشه رفع شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

84 دیدگاه

  1. سلام
    خسته نباشید ببخشید گوشی من LG G4 هست
    وقتی پنج یا شش دقیقه بازی میکنم
    پیام اخزار دمای گوشی بالا میاد
    30 ثانیه بعد از پیام گوشی خود به خود خاموش می‌شود
    من چطوری این اخطار را غیر فعال کنم .
    ممنون میشم اگه منو کمک کنید.

    ممنون از سایت خودتون.

    روز بخیر….

  2. کوشی الجی k220 دارم،تازه گرفتم. بی دلیل مشکل سایه در آن به وجود آمده، همه چیز رو دو تا یی می‌بینم، بایدچه کنم. چند ثانیه اول خوبه ولی….. راهنمایی کنید،

  3. سلام خسته نباشید گوشیم وقتی رور دوربین میزنی متاسفانه دوربین متوقف شد هم رو تماس میخوای بگیر این پیغام میاد ایا کسی میدونه راهنمای کنه ممنون

  4. باسلام و درود
    میخواستم بپرسم من از زمانی که گوشیما به اندروید 6 ارتقا دادم دایم سیم کارتم به حالت فقط تماس اضتراری میره هرکی میتونه کمکم کنه واقعا دیگه دارم دیوونه میشم مدل گوشیم هم ال جی استایلوس 2 هستش
    ممنون

  5. سلام
    من گوشی جی 4 استایلوس دارم و بزرگترین مشکل اینه وقتی داخب بازی مصل کلش اف کلنز. و ساکر استار یا قبلا های دی هستم بعد چند دقیقه بیرون میپره و داخل بازی کیبورد بالا نمیاره. این مشکل با همین مدل گوشی در بخش نظرات یه سایت دیگه هم دیدم اگه ممکنه کمک کنید تشکر .

  6. علت بالا آمدن فقط تماسهای ضروری در گوشی ال جی

  7. سلام. من برنامه پیامک ام تو گوشی جی 4 متوقف شده . داءما هم اعلام میکنه که این برنامه متوقف شده . دیگه برنامه ش باز نمیشه . نمخوام از برنامه های جایگزین استفاده کنم . چطوری میتون م برناممو برگردونم . ممنون

  8. سلام. من گوشی الجی جی 3 دارم در اصل این گوشی دست داداشم بوده خراب شده بود به اینصورت ک روشن میکردی فقط لوگو الجی میومد بالا و هی ریستارت میشد بردمش موبایلی درستش کردم الان دوتا مشکل دارم باهاش یکی اینکه وقتی به وای فای وصله هی قطع و وصل میشه و انتن وای فای میپره کارایی ک تو این سایت گفته شده رو انجام دادم تاثیری نداشت و دوم اینکه هر از گاهیی هی میزنه مموری خارج شده و دوباره وصلش میکنه ینی میگه انگا مموری رو در اوردم و دوباره وصلش میکنه مخصوصا زمانی ک دارم موزیک گوش میدم مموری هم 16گیگ روشه. و ی بارم پیغام داد سیم کارت منتفی شد و ریستارت شد ولی دیگه نداد این پیغامه ولی وای فای و مموری رو زیاد مشکل دارم. خواهش میکنم هرکی بلده کمکم کنه. مرسی

  9. سلام گوشی من ال جی k8 ی مشکلی داره و بعضی برنامه ها باز نمیشن و میگه. باید ببندیش چ کنم

  10. سلام گوشی بنده روی لوگوی ال جی مونده نه روشن میشه و نه خاموش لطفا راهنمایی کنید

  11. سلام گوشی بنده روی لوگوی ال جی مونده نه روشن میشه و نه خاموش

  12. سلام من بعد از آبدیت ورژن 6 اندروید رو LG G4 گوشیم مشکل دار شده و هر روز چند بار انگار که یکی داره با گوشیم ور می ره گوشی خود بخود وارد برنامه می شه یا از برنامه ای که دارم استفاده می کنم خارج میشه می ره تو ی برنامه دیگه . یا دارم پیام می نویسم یهو چند تا حرف خودبخود تایپ می شه و ارسال هم میشه. لطفا راهنمایی کنید

  13. سلام من چن ماهه ک g4دارم و اپدیتشم کردم همون هفته اول ولی تا چن وقت پیش ب هیج مشکلی برنخورده بودم تااینک ی هفته پیش ویبره گوشی خراب شد بردم ویبراتورش عوض کردن و دونه ک مال گوشی g4بود گذاشتن ازون موقه ب بعد دوربین سلفیم کارنمیکنه حتی دوربینم عوض کردم بازم جواب نمیده و متوقف میش.تنظمیات کارخونه هم چن بلر زدم ولی متلسفانه ج نداده .اگ کسی بااین مشکل مواجه شده و میتونه کمکم کنه ممنون میشم.باتشکر

  14. سلام. خسته نباشید.
    بزرگرین اشتباه نرم افزاری زندگی من هم دقیقا آپدیت گوشی جی فور م به اندروید شش بود.
    بعد از اون در ظاهر خوب بود تا متوجه شدم سایه هایی صورتی رنگ وقتی در منوها و برنامه ها حرکت میکنم از برنامه های مختلف روی هم می افته. وقتی تم برنامه ها تیره باشه کاملا مشخص هست. مثل سایه ی کیبورد.
    اما بدترین اتفاقی که افتاد اینه که از همون چند ماه قبل وقتی در اینترنت هستم قسمت بالایی از پشت گوشی یعنی جایی که لنز دوربین و فلش و کلید پاور قرر داره بشدت داغ میشه… و با داغ شدن خیلی جریان زیادی هم از انرژی باتری مصرف میکنه و باتری اگه ۹۹٪ باشه طی یک ربع میرسه به ۵٪ و خب بجز ناامید کنندگی زیاد از اندروید شش و گوشی آدم نمیتونه از گوشی استفاده مفید بکنه…
    شش ماهم هست میگن باید صبر کنی اندروید هفت نوقا بیاد. درست میشه… از آندروید شش در این یک ساله چه خیری بهمون رسید بجز ناراحتی و غم و غصه و بی استفاده شدن گوشی که از هفت برسه. بهر حال بخاطر داغ شدن وقتی نت روشن میشد. نت رو بی خیال شدم رو جی فور خودم…
    البته سعیم نکردم به اندروید ۵ دانگرید کنم‌. بهر حال دو سال گذشت ازخرید این گوشی و فقط یک سال برای من کار کرد و سال دوم اندروید شش فقط اذیت شدم…
    ببخشید طولانی شد کامنتم. و ممنونم وقت گذاشتین برای مطالعه ی این متن… آپدیت اندروید هیچ وقت اینقدر ایتم نکرده بود که روی ال جی اذیتم کرده…

  15. سلام گوشی من 5دقیقه باهاش کار کنم داغ میکنه خاموش میشه بعد روشن میشه ارم الجی میاد بالا باز خاموش میشه بازگشت ب تنظیمات زدم فلش زدم فایده6ای نداره.الجی جی3

  16. سلام خوبید بچه ها میدونید در گوشی ال جی کا 220 کدوم برنامه مشکل هم پوشانیو به وجود میاره????????

  17. سلام گوشیمو زدم اپدیت شارژش تموم شد و وسطش خاموش شد حالا بالا نمیاد فقط لوگو میاد بالا و خاموش میشه چیکار کنم لطفا سریع جوابمو بدید ممنون میشمم

  18. با سلام از وقتی که گوشی جی 4 خودمو به اندروید 6 ارتقا دادم هر از گاهی صدای زنگ و آلارم گوشی خود به خود قطع میشه و هیچ صدایی موقع زنگ خوردن گوشی در نمیاد ولی با ریستارت کردن این مشکل برطرف میشه از دوستان و مدیر سایت خواهشاً کمک کنید تا این مشکل رو برطرف کنم با تشکر

  19. سلام من اندرویدم را اپدیت کردم هیچ مشکلی نداشت به جز اینکه باطریش ضعیف شده بودتا اینکه دیروز یه برنامه رو از یک سایت معتبر دانلود کردم و نصب کردم از دیروز عکس های داخل گالری سیاه شده و وقتی بازش میکنم نوشته لودینگ میخواستم ببینم گوشیم ویروسی شده؟اخه اپلیکیشن یک شبکه تلویزیونی بود و فکر نمیکنم ویروسی بوده باشه. سوال گردم گفتن شاید اندرویدت با برنامه سازگاری نداشته و خراب شده و باید اندرویدو به 5 برگردونم لطفا جواب بدین مشکلش چیه????

  20. سلام
    دوستانی ک مشکل هم پوشانی دارن بطور موقت میتونن از طریق safe mode اجازه هارو تنظیم کنن متاسفانه منم این مشکل رو بعد از به روز رسانی پیدا کردم

  21. با سلام خدمت دوستان عزیز.منم یه گوشی ال جی جی4 دارم.منم مثل بعضی از دوسنتان مشکل اینه که وقتی گوشی رو روشن میکنم رو لوگوی ال جی میمونه و مدام ریستارت میکنه.جدیدا یکی پیدا شده که میگه تضمینی گوشی رو درست میکنه.خودشم 300هزار میگیره.گوشیتونو یا 300هزار میخره و یا 300هزار میگیره درست میکنه. از دوستان هر کی خواست تماس بگیره. 09397604422

  22. سلام
    گوشی من ال جی جی 3 هست. اندروید 6 نصب کردم, گوشیم هر یک هفته یکبار خود به خود می ره روی تماس های اضطراری. بنظرتون مشکل از کجاست.
    خواهش می کنم راهنماییم کنین.

  23. سلام.از وقتی که اندروید 6 کردم شارژو میخوره و خط های قرمز رنگ بالای صفحه رو میگیرن.کسی مشکل خط قرمز رو داره؟؟؟اگه راه حلشو میدونید لطفا بگید.

  24. با عرض سلام گوشی ال جی جی4 من مشکلی که پیدا کرده اینکه:وقتی وارد تنظیمات میشم و گزینه برنامها رو میزنم تا مثلا برنامه ای رو پاک کنم سریع روی گوشی مینویسه :متاسفانه برنامه تنظیمات.اندروید.کام متوقف شد:البته تو بعضی قسمتهای دیگه هم که میرم همینو مینویسه الان پنج روزه این مشکل پیش امده اندروید6روهم چند ماه قبل نصب کردم خیلی خوب بود تا پنج روز قبل که اینجور شد خواهشا در صورت امکان بهم در رفع مشکل کمک کنید ممنونم

  25. باسلام.گوشی ال جی ⁴گرفتم.میزنه متاسفانه فرایند اندروید متوقف شده
    کسی میتونه راهنمایی کنه
    اندرود۶نصب کردم

  26. سلام دوربین گوشی من و فلاشش کار نمکینه چش شده میشه راهنماییم کنید
    درست میشه ایا مرسی خیلی ممنون

  27. سلام ببخشید من گوشیمو تازه ابدیت کردم الان برنامه هام قاطی کرده رو مخاطبین اجازه نمیده شماره رو ببینم فقط مینویسه هم پوشانی رو از قسمت تنضیمات برنامه ببندید من چه طوری حل کنم

    • واقعا منم اینجور شدم چطوری درستش کنیم

    • سلتم. منم از وقتی آپدیت کردم برنامه هام بهم ریخت. یه ارتقا جدید اینه که برای هر برنامه میشه یه سری مجوز هاذو خاموش یا روشن کرد. مثلا برنامه ویدیو له حافظه ربط داره و حافظه یهمجوز محسوب میشه که الان برای من خاموش شده و وقتی میخوام روشنش کنم اصلا کار نمیکنه. و تقریبا همه برنامه هام.مجدز هاش غیر قابل تغییر شده. و حتی برنامه جدید که نصب میکنم همه مجوز هاش خاموشه. این درحالیه که با ارتقا جدید ما باید امکان اختیاری خاموش یا روشن هر مجوزی رو داشته باشیم که متاسفانه قفل شده. دوبار ریست کردم بازم خراب شد

      • سلام

        دقیقا همین مشکل مجوز نیز برای گوشی من پیش اومده

        آندروید من 6 بود ومشکلی نداشت ولی چند روزه مجبور شدم به خاطر یه مسائله ای گوشی رو ریست کنم الان دیگه مشکل مجوز داره

        اجازه نمیده نرم افزارها به حافظه داخلی دسترسی پیدا کنند 😐

    • سلام منم همین مشکل رو دارم
      لطفا اگه راه حلی پیدا کردید به ایمیلم ارسال کنید

    • سلام اول ریست فکتوری را انجام دهید . و فورا به قسمت برنامه ها بروید وبه صورت دستی یک یک آنها را باز کرده و تمام مجوز درخواستی هر برنامه را روشن نمایید . اما با نصب بعضی برنامه های جدید باز هم پیغام هم پوشانی می آید . باید منتظر اندروید نوقا بود . اندروید ۶ مشکل داشت .

  28. ایا من جی4 بخرم یا نه؟؟؟؟؟؟؟

  29. چرا من هیچ کدوم از این مشکلات ک شماها گفتین ندارم باطریش فوق العادس صبح هفت تا 9 شب در این ساعت حدود 6 ساعت تلگرام با نت گوشی 2 ساعت آهنگ گوش میکنم اصلا داغ نمیکنه تو یک ساعت از 2 درصد 100 درصد میشه

  30. با سلام و خسته نباشید خدمت شما من گوشی جی۴ دارم و یک مشکل عجیب پیش اومده و وقتی می خوام با کسی تماس بگیرم صفحه نمایشم خاموش میشه و در پایان تماس دوباره روشن میشه و وقتی صفحه خاموش میشه هیچ کلیدی هم کار نمی کنه ممنون میشم اگه کمکم کنید.

  31. سلام من رو صفحه تلفنم این پیغام میاد Sorry the program is abnormal will exit لطفا بگید چیکار کنم هی میاد و میره لطفا جواب بدید سری تر

  32. باسلام و تشکر از دستندرکاران و دوستانی که سعی در رفع مشکلات گوشی های کاربران را دارن، دوست عزیز گوشی من LG G4 و مدتی میشه که بلوتوث گوشی پیغام غیر فعال شدن میده، اندروید6 نصب کردم و حقیقتا یادم نمیاد قبل از نصب اندروید6 این مشکل داشت یا بعدش بوجود اومد، از شما خواهشمندم من در رفع این مشکل یاری کنین.

  33. مشکل راه‌اندازی مجدد تصادفی!!!!
    این مشکل واسم ایجاد شده و متاسفانه گوشی اضلا بالا نمیاد که به تنظیمات کارخونه برگردونمش. راه حلی هست؟

  34. سلام متاسفانه خدمات سرویس دهی ال جی خیلی ضعیفه من گوشی جی فور داستم که یکسالی داشتم خاموش شد دیگه روشن نسد ازطریق نمایندگی بجنورد فرستادم به همذاه کارت طلایی ولی متاسفانه الان 22روز گذشته هیچ جوابی نیومده تلفنهاشونم جواب نمیدن خیلی پشیمونم که جی فور خریدم …

    • سلام دوست عزیز.منم گوشیم خاموش شد و دادم نمایندگی فراز همراه مشهد که درخواست قطعه کردن از تهران و ۱۰ روز کاری طول کشید تا درست شد و فردا قراره تحویل بگیرم. یکمی باید پیگیر باشی و از نمایندگی تهران که تو سایت ال جی هست پیگیری کنی

      • سلام؛ ببخشید مشکلتون حل شد؟ منم ال جی جی4 دارم، دیشب یهو هنگ کرد و بعدش خاموش شد. الانم هر کاری میکنم روشن نمیشه. آخه چرا اینجوری شده؟ من میترسم بدمش بیرون، آخه کلی اطلاعات شخصی دارم توو گوشی… چی کار کنم من… 🙁

  35. سلام. فروردین امسال روی گوشی جی 4 ، اندروید 6 نصب کردم و تا دیروز مشکلی نداشت تا اینکه گوشی خود ب خود خاموش میشه و موقع روشن شدن رو صفحه LG life’s good گیر میکنه

    توو سایتتون خوندم ک گفتین ریست فکتوری شاید جواب بده ؛ ولی سوال من اینه ک چجوری اطلاعات و عکس و فیلم رو از گوشی کپی کنم ؟؟
    چون گوشیم بعد از پنج شش بار روشن کردن و باتری در آوردن 5 دقیقه روشن میمونه

  36. گوشی منم خاموش شده دیگه روشن نمیشه ….
    اگه کسی میتونه اشکالش رو برطرف کنه ممنون میشم به ما کمک کنه 09305444346

  37. سلام خواهش میکنم کمکم کنید نمیدونم این مشکله یا نه اما من روش حساسم خواهش میکنم کمکم کنید دوربیت g4من قبل از عکاسی تیک میندازه مشکل از کجاست لطفا کمکم کنید

  38. سلام من گوشیم رو اندروید6 کردم حالا نمیتونم به پنج بازگردونم راهی هست لطفا بگین

  39. بلوتوثشم باگ داره .. روشن نمیشه …. یعنی تا اپدیت الجی سلفی و مونوپد تعطیل؟؟؟

  40. سلام دوستان
    از اون روزی که اندروید 6 کردم هر 12 یا16 ساعت سیم کارتم میره رو تماس اضطراری باید خاموش روشن کنم تا دوباره عادی بشه یه راه حل بدین تا لهش نکردم الجی هم با این اندروید 6

  41. سلام.من تقریباً یک ماهی میشه گوشی جی 4 رو گرفتم.الان تقریباً دوهفته میشه که یه مشکلی باهاش دارم .اینه که وقتی صفحه گوشی خاموشه بعش میخوام صفحه رو روشن کنم بالا نمیاره.چه با دوتا ضربه زدن یا حتی با دکمه پاور هم صفحه بالا نمیاد.فقط موقعی بالا میاد که یا داخل شارژ بزنمش یا صبر کنم بعد چند دقیقه شاید بالا بیاره.یه مشکل دیگه هم داره اونم اینه که وقتی تماس صفحش بالا نمیاره تا طرف مقابل قطع نکنه صفحه من بالا نمیاره.وقت طرف تماسو قطع کرد صفحه گوشی منم بالا میاره. اندرویدم هم 6 هستش…دوستان خواهشاً اگه راه حلی بلدین لطفاً کمکم کنید…اینم ایمیلمsaajdd2@gmail.com

  42. سلام و ممنون بخاطر سایت عالی تون. من جی 4 دارم و بعد از اپدیت گوشی خیلی داغ میکنه مخصوصا زمانی ک از اینترنت سیم کارت استفاده میکنم ریست فکتوری هم انجام دادم اما موثر نبود

  43. سلام من از وقتی گوشی جی 4 رو ابدیت شیش کردم گاهی اوقات در جاهای مختلف هنگ میکنه بیشتر به خاطر یک ساعت پیش من ترسوند چون بلوتوثم هنگ کرد و به خاطر این که گوشی قبلیم هم تو بلوتوث مشکل پیدا کرد و سخت افزار مشکل داشت ترسیدم مال اون باشه ولی با ری استارت درست شد می خواستم بدونم این مشکل به خاطر ابدیته یا چیز دیگه هست لطفا جواب رو به ایمیلم ارسال کنین ممنون میشم

  44. سلام.
    من گوشیم g4 هستش..متاسفانه وقتی به اندروید 6 ءرتقا دادمش بعد حدود 12ساعت وسط کاربا گوشی یهو خاموش شد و هر کاری کردم روشن نشد….و روی لوگو میموند..باید باطری رو در میاوردم تا دفعه بعد که روشن میکنم همون لوگوهم بیاد وگرنه نمیومد..یک با روشن شد و بدون خواستن پین سیم کارتم سیم کارتام فعال بود دوباره خاموش شد دفعه بعدی که روشن کردم روی اپدیت یا اپگرید کردن نرم افزارها بود و بعد ازون دیگه اصلا روشن نشد….الان اولا یبار که روشن میکنم برای اینکه دفعه بعد روشن بشه(درواقع فقط اومدن لوگو)باید باتری رو برای مدتی در بیارم…بعضی مواقع فقط لوگو رو نشون میده و ویبره ای که موقع روشن کردن داره رو نداره و چراغ led هم واکنشی نداره…و بعضی مواقع ویبره میده لوگو میاد و چراغ. Led هم همونطور که همیشه موقع روشن شدن آبی چشمک زن بود همونطوره اما یا همینطور میمونه یا خاموش میشه…یک مساله دیگه وقتی به شارژر وصل میکنم البته که اگه روشن کرده باشم قبلش باید دوباره باتریو دراورده باشم که این اتفاق بیفته:باتری رو لود میکنه و حتی نشون میده چند درصده و درحال شارژه بعد صفحه خاموش میشه یکی دوثانیه led قرمزه یعنی داره شارژ میشه و بعد خاموش میشه……هرکارمیکنم به قسمت بوت یا ریکاوری هم نمیره….چیکارباید بکنم؟و اینکه من اطلاعات داخل حافظه داخلی مو لازم دارم به شدت فقط هم عکس یا کانتکت نیست مشکلم…و نمیتونم بی خیالشون بشم….یه مساله دیگه،فککنم دوبار اپدیت کردم گوشیم رو.باراول که اپدیت کردم دیدم دوباره نوتیفیکیشن اپدیت داده منم دوباره زدم و دوباره همه مراحل انجام شد…بعد6 7 ساعت این اتفاق افتاد؟کاری میشه کرد؟و اینکه وقتی ریست فکتوری میشه اندروید 6 میمونه یا برمیگرده به نسخه اولیه؟

    • سلام دوست عزیز
      دقیقا این مشکل برای گوشی منم پیش اومده و رو دستم مونده …چه اشتباه بزرگی کردم رفتم الجی جی4 خریدم
      پیش تمام نرم افزارها و سخت افزارها رفتم متاسفانه هیچکس قادر نبود مشکل من رو رفع کنه
      حتی نمایندگی رفتم گفت باید برد عوض بشه 900هزارتومن …مگه قیمت خود گوشی الان چقدره…
      اگه کسی مشکل این رو تونست رفع کنه با منم تماس بگیره
      09179723404
      سپاس

    • سلام، منم دقیقن مشکل شما رو دارم.. و نمیتونم بیخیال اطلاعاتی که توو گوشیم هست بشم… شما چی کار کردین با مشکلتون؟

  45. چرا اموجی جدیدای ال جی نمیاد

  46. چرا اموجی جدیدای ال جی نمیاد؟ چیکار باید کنم؟

  47. سلام چرا در اندروید 6 وقتی بازی میریزم هی گیر میکنه ؟
    ممنون میشم کمکم کنید

  48. سلام من از وقتی گوشیم (g4) رو به اندروید 6 ابدیت کردم داخله بازیا هی گیر میکنه من نمیدونم چه کنم خدا وکیلی دیوانه شدم ممنون میشم کمکم کنید

  49. چقدر آپدیت اندروید مشکل زاست!البته همیشه اینطوربوده وروی اکثر گوشیها وحتی اپلی ها…

  50. سلام گوشی من جی 4 هستش از وقتی به 6 اپدیتش کردم هم شارژ سریعش غیر فعال شده هم وقتی میرم تو گوگل پلی عکس اپ ها رو نشون نمیده. ممنون میشم اگه کمکم کنید

  51. با سلام و عرض خسته نباشید.
    هر چی سعی میکنم نمیتونم وارد ریکاوری مود دستگاه بشم.
    میشه بگید چیکار کنم؟؟؟
    گوشیم جی4 هستش.

    • دوست عزیز همین روال رو ک تو این پست توضیح داده شده رو دنبال کنید.
      مراحل رو یکی یکی انجام بدید. بنده خودم با همین روش به مد recovery رفتم.

      موفق باشید… 🙂

  52. سلام من g4 و متاسفانه بعد اپدیت با مشکل هنگ کردن گوشی در حالت های مختلف رو برو شدم اولش در استفاده از فلاش بود اما بعد در موقعیت های دیگه هم این اتفاق افتاد ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

    • سلام و درود.
      شما گوشی رو factory reset کردید؟ این کار اکثر مواقع جواب میده. برای factory reset کردن گوشی کارای زیر رو انجام بدید:
      1- برای کسب اطمینان بیشتر از اطلاعات خودتون ی نسخه‌ی پشتیبان روی رایانه‌ی شخصی (یا لپ تاپ) قرار بدید.
      2- اگه از حساب گوگل استفاده می‌کنید، قابلیت sync رو فعال کنید که شماره تلفن و عکساتون تو سرورهای گوگل ذخیره بشه.
      3- به قسمت settings > backup and reset > factory reset برید و با انتخاب گزینه‌های مناسب، گوشی رو به تنظیمات کارخونه برگردونید.

      امیدوارم این کار مشکل شمارو حل کنه.

      🙂

  53. سلام.اندروید 6 برای جی 3 کی میاد؟؟؟؟خدا وکیلی داغون شدیم اینقد منتظر موندیم.قرار بود 20 اردیبهشت بیاد.شده 26م.لطفا جواب بدین.ممنون میشم

    • سلام بر شما دوست عزیز. عذر میخوام ک دیر جواب دادم.
      اومده. واسه دریافت اندروید M شما باید با برنامه‌ی LG PC suite این کار رو انجام بدید. این برنامه رو اگ ندارید از وب سایت خود LG که لینکش رو در زیر آوردم نصب کنید. تو لینک زیر مدل گوشی خودتونو وارد کنید و به قسمت دانلود برنامه‌ها برید و LG PC Suite رو دانلود و نصب کنید. توجه کنید که باید حتماً درایور USB گوشی رو نصب کرده باشید (تو لینک هست):
      http://www.lg.com/uk/support/software-firmware

      بعد از نصب، گوشی رو به رایانه وصل کنید و از طریق این برنامه آپدیت کنید.
      اگ با این کار هم چیزی واسه شما نیاورد میتونید به صورت دستی اندروید M رو روی گوشی نصب کنید. آموزش این کار تو اینترنت هست.

      موفق باشید… 🙂

    • بیخیال شو بابا…واسه جی 4 اومده مگهئ چه گلی به سر ما زده