شیائومی ردمی نوت 4 در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد

شیائومی ردمی نوت 4 (Xiaomi Redmi Note 4) نام یکی از محصولات میان رده آینده این تولیدکننده چینی است. نسل‌های گذشته این محصول نشان دهنده‌ی آن خواهند بود که ما شاهد یک گوشی میان رده با امکانات بسیار خوبی خواهیم بود. هرچند که هنوز مشخص این محصول چه زمانی رونمایی خواهد شد.

کمپانی شیائومی را پس از هواوی باید بزرگ‌ترین منبع تغذیه تکنولوژی چین دانست. این دو شرکت در حال حاضر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند چینی هستند هرچند که نمی‌توان وسعت جهانی محبوبیت شیائومی و هواوی را با یکدیگر مقایسه کرد.

این شرکت سال جاری چند گوشی هوشمند جدید را به بازار معرفی کرد که تازه‌ترین آن‌ها فبلت شیائومی می مکس است. محصولی که توانست طی یک روز نزدیک به 10 میلیون متقاضی در چین پیدا کند.

اگر به خاطر داشته باشید شیائومی چندی پیش از گوشی میان رده ردمی نوت 3 (Redmi Note 3) رونمایی کرد. ردمی نوت 2 نیز ماه اوت سال گذشته بود که توسط چینی‌ها رونمایی شد. این بدین معنی است که به احتمال خیلی زیاد طی ماه‌های آینده شاهد عرضه نسل جدید این خانواده، شیائومی ردمی نوت 4 (Redmi Note 4) خواهیم بود. طبیعی است که شایعات و گمانه زنی‌هایی در ارتباط با این هندست پخش شود.

ردمی نوت 4 با دو تراشه متفاوت از راه خواهد آمد

در نخستین خبری که از این محصول به گوش می‌رسد ظاهراً ردمی نوت 4 در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. یکی از این دو مدل به یک تراشه هلیو ایکس 20 با پردازنده ده هسته‌ای 64 بیتی مجهز بوده و مدل دیگر نیز از یک تراشه هلیو پی 10 با پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی بهره‌مند خواهد بود. در ادامه این گزارش آمده است که عضو آینده خانواده ردمی نوت از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی و دوربین 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. هرچند که این احتمال وجود دارد تا شاهد حضور دو لنز کنار یکدیگر در قسمت پشتی باشیم.

بدون شک این سری محصولات میان رده طرفداران خاص خودش را دارد و خیلی‌ها منتظرند تا شیائومی از ردمی نوت 4، عضو جدید این خانواده طی ماه‌های آینده رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*