گوشی اپل آیفون 7

آیا گوشی اپل آیفون 7 در سه مدل عرضه خواهد شد؟

شایعات می‌گویند تولید گوشی اپل آیفون 7 در سه مدل مختلف آغاز شده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در امروز، تولید گوشی اپل آیفون 7 (Apple iPhone 7) در تحت قراردادی با کمپانی‌های Pegatron و Foxconn آغاز شده است. هر دو کمپانی تایوانی بوده و در زمینه‌ی ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و قطعات کامپیوتری حرف اول را در جهان می‌زنند.

در این گزارش به نقل از یک منبع آگاه که فروشنده‌ی اسرار و اطلاعات محرمانه بوده، سه مدل از گوشی اپل آیفون 7 در حال تولید است. این سه مدل به ترتیب آیفون 7 معمولی، گوشی اپل آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) و اپل آیفون 7 پرو (Apple iPhone 7 Pro) یا پلاس پریمیوم خواهد بود.

تولید گوشی اپل آیفون 7 در سه مدل آغاز شد

گوشی iPhone 7 Plus به یک دوربین دوگانه در پشت مجهز خواهد شد. شایعات قبلی حاکی از آن بود که این ویژگی (وجود دوربین دوگانه) در آیفون 7 پلاس یا در نسخه‌ی پرو (Pro) از این گوشی ارائه خواهد شد. شایعه‌ی جدیدی نشان می‌دهد که یک جفت لنز 12 مگاپیکسلی در پشت این مدل تعبیه شده که با تثبیت کننده‌ی تصویر نوری (OIS) و زوم اپتیکال 2 تا سه برابر همراه خواهد بود. سال گذشته عنوان شده بود که برای راه‌اندازی دوربین‌های جدید برای آیفون 7 اپل با کمپانی LinX معامله خواهد شد.

به‌تازگی درباره‌ی گوشی آیفون 7 اپل که با تغییرات زیادی همراه نخواهد بود، خبرهایی منتشر شد، یکی از تحلیلگران کمپانی اپل به نام Ming-Chi Kuo اعلام کرد که گوشی اپل آیفون 7 نقاط فروش چندان جذابی نخواهد داشت و آخرین گمانه زنی‌ها درباره‌ی آن بود که اپل احتمالا گوشی iPhone 7s را تولید نکرده و مستقیما بر روی ساخت گوشی آیفون 8 تمرکز خواهد کرد.

گوشی اپل آیفون 7

شایعه شده است که نسخه‌ی 2017 اپل یک صفحه نمایش لبه به لبه خواهد بود، به این معنی که نمایشگر آن کل پنل جلویی را پوشش داده و نمایشگر لمسی تعبیه شده در آن اسپیکرها و دوربین جلو را نیز دربر خواهد گرفت. از دیگر تغییرات اعمال شده برای نسل بعدی آیفون وجود نمایشگر آمولد منحنی شکل خواهد بود (هرچند که در برخی از گزارش‌ها آمده است که این دستگاه با چنین تغییراتی، در سال 2018 از راه خواهد رسید) در هر صورت وجود سه مدل مختلف از گوشی اپل آیفون 7 تقریبا مسجل است هرچند که هنوز به‌طور رسمی تایید نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*