کالبد شکافی فبلت شیائومی می مکس

اولین کالبد شکافی فبلت شیائومی می مکس انجام شد

کالبد شکافی فبلت شیائومی می مکس انجام گرفت. فبلت می مکس (Mi Max) جدیدترین دستگاه شیائومی است. این فبلت یک هفته‌ی گذشته و در کنار رابط کاربری MIUI 8 معرفی شده و از اقبال عمومی خوبی نیز برخوردار شد.

مصرف کنندگان چینی به نظر می‌رسد که دیوانه‌وار خواهان در اختیار داشتن فبلت Mi Max هستند. بیش از 10 میلیون نفر از مردم برای اولین فروش flash sale این فبلت ثبت نام کرده و این جمعیت تنها در 5 روز قبل از فروش، ثبت نام کرده بودند. به نظر می‌رسد که این اولین کالبد شکافی فبلت شیائومی می مکس (Xiaomi Mi Max) بوده که در فضای آنلاین دیده می‌شود.

اولین کالبد شکافی فبلت شیائومی می مکس توسط وب‌سایت چینی IT168 انجام گرفت. این سایت برای اکثر کاربران کاملا شناخته شده است. اولین دستگاه‌هایی که در چین وارد بازار می‌شوند معمولا توسط این سایت از هم جدا شده و کاملا بررسی می‌گردد. تا آنجا که به کالبد شکافی این دستگاه مربوط می‌شود به نظر می‌رسد که IT168 با این دستگاه به مشکلی برنخورده و ساخت آن نیز به نظر شبیه به برخی از دستگاه‌های دیگری از برند شیائومی است.

این گوشی هوشمند از فلز و پلاستیک ساخته شده و تعمیر آن نباید که کار سختی باشد. می‌توان در گالری زیر تصاویر کالبد شکافی فبلت شیائومی می مکس را به‌وضوح دید. همان‌طور که می‌بینید روند کار بسیار ساده بوده و زمان زیادی طول نمی‌کشد که بتوان به باتری بزرگ 4850 میلی‌آمپر ساعتی در آن دسترسی پیدا کرد.

اولین کالبد شکافی فبلت شیائومی می مکس توسط وب‌سایت چینی IT168 انجام گرفت

فبلت Xiaomi Mi Max دارای نمایشگر فول اچ دی 6.44 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. از نظر بخش فضای ذخیره سازی در دو مدل 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا، عرضه می‌شود.

این دستگاه نیروی لازم برای پردازش را بسته به مدل آن از تراشه‌ی اسنپدراگون 650 و اسنپدراگون 652 تامین کرده و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 510 را در کنار خود دارد. در پشت فبلت می مکس یک دوربین 16 مگاپیکسلی PDAF (نوعی از فوکوس خودکار) قرار گرفته و در جلوی آن دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

اندروید 6.0 مارشمالو از قبل بر روی آن پیش نصب شده و بر بالای آن سیستم‌عامل MIUI 8 دیده خواهد شد. در بالا نیز باتری 4850 میلی‌آمپر ساعت آن اشاره شد، این باتری غیرقابل تعویض است. فبلت می مکس در اندازه‌های 7.5 در 88.3 در 173.1 میلی‌متر، 203 گرم وزن داشته و در رنگ‌های سیاه، سفید و طلایی و با قیمتی کاملا مقرون به صرفه در چین در دسترس است. در گالری زیر کالبد شکافی فبلت شیائومی می مکس را ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*