مپ های تاون هال 9

بهترین مپ های تاون هال 9 بازی کلش آف کلنز

احتمالا می‌دانید ارتقای تاون‌هال دهکده به سطح 9 به هیچ عنوان آسانی نیست و بازیکن برای رهبری دهکده خود به این سطح راهی طولانی و پر پیچ و خمی را پشت سر کذاشته است. اینک ما با ارائه جدیدترین سری مپ های تاون هال 9 سعی در هموار کردن مسیر بازیکنان کلش آف کلنز داشته‌ایم.

مپ های تاون هال 9 کلش آف کلنز

اصولا ساختمان‌ها و هیروهای دهکده مطابق با هدف بازیکن با نظم خاصی چیده می‌شوند. مپ های دهکده به چهار دسته فارمینگ، تروفی، هیبرید و وار تقسیم می‌شوند که در ادامه به نقد و ارائه چند نمونه از آن‌ها خواهیم پرداخت.

مپ های تاون هال 9 : فارمینگ

مپ های فارمینگ انتخاب مناسبی برای حفظ اندوخته‌های دهکده نظیر سکه، اکسیر و دارک است. ناگفته نماند در ازای حفظ منابع، ممکن است کاپ‌های زیادی از دست بدهید و به لیگ‌های پایین‌تر سقوط کنید.

مپ های تاون هال 9 : تروفی

همانطور که می‌دانید قدرتمندترین بازیکنان کلش آف کلنز تعداد کاپ‌های بسیار زیادی دارند و از مپ های تروفی استفاده می‌کنند. اگر میزان جم‌های دهکده شما به قدری اسصت که بتوانید اکسیر یا طلای مورد نیاز خود را با جم بخرید، نباید بیمی از انتخاب مپ تروفی داشته باشید، چرا که مپ تروفی هیچ تضمینی برای حفظ منابع دهکده‌تان نمی‌کند!

مپ های تاون هال 9 : هیبرید

اگر در برگزیدن مپ فارمینگ یا تروفی به شک افتاده‌اید، مپ های هیبریدی را از دست ندهید؛ چرا که در این‌گونه مپ‌ها به یک مقدار به حفظ منابع و کاپ‌ها توجه شده است.

مپ های تاون هال 9 : وار

اهمیت مپ های وار اهمیت بسیاری دارد و نه تنها دهکده شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه ممکن است تلاش‌های هم کلنی‌هایتان را نیز به هدر بدهد. گاهی اوقات تنها یک درصد باعث برد یا باخت کلن شما می‌شود، بدین ترتیب بهتر است در چیدن مپ وار خود دقت زیادی به خرج دهید.

شما می‌توانید مپ های سایر تاون‌هال‌ها را نیز در گجت نیوز بیابید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چرا سر اسکلت برج مب را نداره خواهش میکنم درستش کنید

  2. سلام دوستان خوبی یک مپ زمین می خواستم

  3. سلاام وخسته نباشید مپ زمینی میخواستم خدمتتون