اپل امسال ۲.۷ میلیون دستگاه Apple TV به فروش رساند

 

 

تیم‌کوک مدیرعامل فعلی اپل، روز گذشته در کنفرانس D10 شرکت کرد. او در پاسخ به پرسش مستقیم در رابطه با شایعات مربوط به تلاش اپل بر تولید تلویزیون اعلام کرد: تلویزیون برای ما فضای بسیار جذابی است. او اعلام کرد که ست‌تاپ‌باکس‌ Apple TV تنها در سال جاری بیش از ۲.۷ میلیون دستگاه فروش داشته است.

هرچند کوک، پاسخ صریحی به قصد این شرکت بر تولید یک تلویزیون کامل نداد اما قویا اعلام کرد که بازار تلویزیون برای اپل فوق‌العاده جذاب است.
کوک در مصاحبه خود اعلام نمود که به نظر می‌رسد تقاضا برای ست‌‌تاپ‌باکس‌ها بطور قابل ملاحظه‌ای رو به افزایش است، او اضافه کرد در سال جاری و با توجه به اینکه فقط چند ماه از سال گذشته، بیش از ۲.۷ میلیون دستگاه Apple TV بفروش رسیده است. او همچنین اعلام کرد که اپل‌تی‌وی فعلی تنها بخشی از بیزنس اپل در تلویزیون است و هنوز کامل نشده است.

«من می‌توانم بگویم بسیاری از مردم از جایگاه تلویزیون در زندگی خود راضی نیستند و ما این موضوع را در نظر داریم.»

او همچنین در پاسخ به سوال اینکه آیا اپل قصد دارد iTunes را گسترش داده و نسبت به تولید سرویس‌های محتوایی بیشتر مانند یوتیوب بپردازد، اعلام کرد: من فکر نمی‌کنم که اپل قصد داشته باشد وارد تجارت محتوا شود و ما تا به حال مشکلی در دریافت محتوا نداشته‌ایم.


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*