موبایل Vernee Apollo Lite

مشخصات و تاریخ آغاز پیش فروش موبایل Vernee Apollo Lite اعلام شد

موبایل Vernee Apollo Lite اولین دستگاه بالا رده‌ی کمپانی Vernee به‌زودی وارد بازار شده و مشخصات و تاریخ پیش فروش آن هم‌اکنون تایید شده است. پیش فروش این گوشی هوشمند در یکم ماه ژوئن (چهارشنبه 12 خرداد ماه) انجام خواهد شد.

گوشی Apollo Lite از تراشه‌ی جدید ده هسته‌ای هلیو X20 مدیا تک قدرت گرفته که دارای عملکرد بسیار بیشتری از تراشه‌ی Helio P10 است. خبرهای زیادی از قبل درباره‌ی مشخصات موبایل Vernee Apollo Lite منتشر شده بود؛ اما کمپانی ورنی لیست مشخصات کامل این گوشی را منتشر کرده و آن را رسما تایید کرده است.

موبایل Vernee Apollo Lite

در این لیست مشخص شده که این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 5.5 اینچی IGZO با کیفیت تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است. نمایشگر IGZO این گوشی هوشمند توسط کمپانی شارپ و به ‌سفارش Vernee ساخته شده است. قدرت پردازشی آن همان‌طور که گفته شد از تراشه‌ی هلیو X20 مدیا تک ناشی شده، 4 گیگابایت رم از نوع LPDDR 3 داشته و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. یک دوربین 16 مگاپیکسلی با ساختار 6 لایه لنز و سنسور سامسونگ S5K3P3 در پشت آن قرار گرفته و دوربین جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت به سنسور 5 مگاپیکسلی سامسونگ S5K5E2 مجهز شده است.

پیش فروش موبایل Vernee Apollo Lite از یکم ژوئن آغاز خواهد شد

نیروی لازم برای روشن ماندن موبایل Vernee Apollo Lite از یک باتری 3180 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم – پلیمری تامین شده و با سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد. این باتری با استفاده از شارژ سریع Pump Express 3.0 می‌تواند در عرض 5 دقیقه این گوشی را برای 1 ساعت مکالمه‌ی مستمر شارژ کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی که دارای درگاه سیم کارت دوگانه است می‌توان به پورت یو اس بی نوع C، بدنه‌ی فلزی، سنسور اثرانگشت با عملکرد 0.1 ثانیه و وای‌ – فای اشاره کرد.

قیمت خرده‌فروشی موبایل Vernee Apollo Lite با برچسب 229.99 دلار همراه خواهد بود و تاریخ عرضه‌ی آن همان‌طور که ذکر شد، در اول ماه ژوئن اتفاق خواهد افتاد.

موبایل Vernee Apollo Lite

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه