گوشی اندرویدی

چه تعداد گوشی اندرویدی در سال گذشته رونمایی شدند؟

رقابت شدیدی بین تولیدکنندگان گوشی اندرویدی حاکم است. این قضیه را وقتی می‌توانیم درک کنیم که بدانیم کمپانی گوگل روز گذشته اعلام کرده است که سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از 600 مدل مختلف گوشی هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید بوده‌ایم. محصولاتی که از نظر کارایی و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند.

بدون شک اگر از شما بپرسیم که چه تعداد گوشی اندرویدی در سال گذشته رونمایی شده‌اند تمامی مدل‌های آن‌ها را به خاطر نخواهید داشت و فقط تعدادی از محصولات سری گلکسی سامسونگ، ال‌جی و غیره فوراً به ذهن شما خطور می‌کند. اما در این بین علاقه‌مندان به تکنولوژی چند محصول دیگر از کمپانی‌های چینی مانند هواوی، لنوو، شیائومی و میزو را نیز به یاد خواهند آورد.

در هر صورت هر کسی می‌تواند یک حدسی در این مورد بزند؛ ولی با وجود عرضه محصولاتی با برندهای مبهم و نوظهور کار را سخت می‌کند. به نظر شما ده‌ها گوشی اندرویدی سال گذشته عرضه شده است؟ خیر این تعداد مدل سه رقمی خواهد بود.

کمپانی گوگل به این ابهام پایان داده است و به‌طور رسمی طی کنفرانس Google I/O اعلام کرده که سال گذشته شاهد رونمایی از 600 مدل مختلف گوشی اندرویدی بوده‌ایم. محصولاتی که چندین برند نام آشنا و گمنام را از سراسر نقاط جهان در بر می‌گیرد.

گوشی اندرویدی

تولیدکنندگان گوشی اندرویدی همواره در صدد آن هستند تا با توجه به نیاز‌های بازار محصولاتی مشخص را روانه بازار کنند

این آمار نشان می‌دهد که رقابت شدیدی در پلتفرم اندروید وجود دارد. رقابتی که بین صدها محصول اندرویدی بالا رده و پایین رده مقرون به‌صرفه شکل گرفته و در این بین هر کمپانی می‌کوشد تا با عرضه محصولات خود، قشر خاصی از جامعه را در بر گیرد. به‌عنوان مثال باید به دو محصول گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ اشاره کرد که در واقع دو تا از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر بازار هستند. این محصولات دارای قیمت بالایی بوده و به طبع برای قشر خاصی از جامعه (به‌خصوص علاقه‌مندان به تکنولوژی) عرضه شده‌اند. و یا می‌توان به محصولات میان رده میزو و شیائومی اشاره کرد که با وجود داشتن سیستمی مناسب، با قیمت مقرون به‌صرفه‌ای روانه بازار می‌شوند تا قشر وسیع‌تری را دربر گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*