عرضه‌ هواوی پی 9

تحلیلگران می‌گویند: عرضه‌ هواوی پی 9 و آنر وی 8 به 2 میلیون واحد در ماه خواهد رسید

عرضه‌ هواوی پی 9 و آنر وی 8 ماهی 2 میلیون دستگاه خواهد بود؛ این را تحلیلگران و کارشناسان بازار موبایل می‌گویند. سال 2016 برای صنعت گوشی‌های هوشمند، سال پررونقی است. امسال تا اینجا شاهد راه‌اندازی پرچم‌داران بسیار قابلی از کمپانی‌های بزرگ گوشی‌ساز جهان بوده‌ایم.

هرچند که از رونمایی بسیاری از این دستگاه‌ها ماه‌ها می‌گذرد؛ اما بسیاری از کاربران همچنان منتظران تا دستگاه‌های مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنند و دلیل آن نیز این است که این برند‌های بزرگ تجاری قادر به هماهنگ کردن عرضه و تقاضای بازار نیستند (این امری است کاملا طبیعی). تقاضا بالاتر از عرضه است و سازندگان باید راه دیگری بیندیشند.

گوشی شیائومی می 5 فوریه‌ی گذشته معرفی شد و اگر نگوییم میلیون‌ها نفر، باید گفت که هزاران مشتری همچنان منتظرند تا یکی از این دستگاه‌ها را در اختیار بگیرند. به گفته‌ی مدیر تحقیقات IHS چین (تشکیلاتی است که اطلاعات لازم برای فرایند تصمیم گیری کسب و کارها و دولت‌ها را در صنایع مختلف، تجزیه و تحلیل می‌کند) کوین وانگ (Kevin Wang)، ظرفیت تولید فعلی شیائومی می 5 ماهانه چیزی در حدود 700,000 دستگاه است. به همین شکل، گوشی Huawei Mate 8 که در دسامبر 2015 معرفی شد، ظرفیت تولید 900,000 دستگاه در ماه را داشته که کمی بیشتر از ظرفیت تولید Mi 5 است.

تحلیلگران می‌گویند: عرضه‌ هواوی پی 9 و آنر وی 8 ماهی 2 میلیون دستگاه خواهد بود

کمپانی OPPO نیز توانایی تولید ماهانه 2 میلیون گوشی OPPO R9 را داشته که چیزی در حدود سه برابر ظرفیت تولید می 5 است. در همین راستا مقالاتی توسط یکی از تحلیلگران بازار موبایل نشان می‌دهد که عرضه‌ هواوی پی 9 (Huawei P9) و Honor V8 می‌تواند چیزی در حدود 2 میلیون دستگاه در ماه برای کمپانی Huawei باشد. در این گزارش آمده است هدف گزاری هواوی برای عرضه هواوی پی 9 ده میلیون دستگاه عنوان شده که دور از ذهن نیز نبوده و به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی چینی قادر خواهد بود به‌زودی به چنین رقمی دست یابد.

علاوه بر این، در خبر‌های پیش عنوان کردیم که گوشی هواوی آنر وی 8 در اولین فروش flash sale خود، حدودا دو روز قبل، توانست به رکورد جالب 208,000 دستگاه دست یابد و فروش بعدی آن نیز در سه شنبه‌ی آینده اتفاق خواهد افتاد. با نگاهی به این آمار و ارقام می‌توان گفت که فروش گوشی‌های هوشمند هواوی به‌مراتب بهتر از گوشی‌های هوشمند Xiaomi بوده است؛ حداقل در قسمت دستگاه‌های رده‌بالا که چنین چیزی نشان می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام.هنوز هیچ ویدیوی از آنرv8درز نکرده..شایداگه خوب باشه منتظربمونیم تابخریم