یوبی‌سافت بازی Assassin’s Creed Identity را برای اندروید منتشر کرد

یوبی‌سافت یکی از استودیوهای بزرگ بازی‌سازی بوده که بازی‌های مختلف بسیاری را منتشر کرده است. سری بازی‌های Assassin’s Creed از پرطرفدارترین بازی‌های این شرکت بزرگ است و تاکنون عنوان زیادی از آن را برای پلتفرم اندروید منتشر کرده است. حال باتوجه به اخبار جدید، استودیو یوبی‌سافت بازی Assassin’s Creed Identity را برای اندروید منتشر کرده است.

در نسخه اندرویدی بازی Assassin’s Creed Identity همه‌چیز مانند نسخه‌های گوناگون رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی است. البته این بازی در نسخه iOS برای اولین بار در سال گذشته منتشر شد و در حال حاضر این عنوان در گوگل‌پلی منتشر شده است.

گرافیک فوق‌العاده بازی در تمامی قسمت‌ها با بهترین کیفیت نمایش داده می‌شود و البته برای اجرای بی‌نقص آن باید از دستگاه قدرتمندی استفاده کرد. در شروع بازی شما می‌توانید یکی از سبک‌ها و شخصیت‌های beserker ،shadowblade، و trickster assassin را انتخاب کنید و در طول بازی شخصیت چهارم برای شما آزاد خواهد شد.

کنترل بازی از طریق همان پدهای مشخص شده روی صفحه نمایش انجام می‌شود و البته گیمر کنترل دوربین بازی را هم در دست دارد. این بازی همچنین از دسته‌های بازی بلوتوثی پشتیبانی می‌کند و لذت بازی را به اوج خود می‌رساند.

همان‌طور که می‌دانید سری بازی‌های Assassin’s Creed در سبک جهان آزاد بوده و اتفاق‌های زیادی در آن رخ می‌دهد، به هر حال ماموریت‌ها و رخدادهای زیادی در بازی Assassin’s Creed Identity در انتظار گیمر است. بازی Assassin’s Creed Identity دارای ویژگی‌های انحصاری زیادی است، برای مثال شما می‌توانید لباس شخصیت بازی را به‌صورت سفارشی طراحی کرده و همچنین توانایی‌های آن را نیز تعریف کنید.

لازم به ذکر است که این بازی از زبان‌های زیادی از جمله ژاپنی، ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، روسی، اسپانیایی و غیره پشتیبانی می‌کند. بازی Assassin’s Creed Identity هم‌اکنون در گوگل‌پلی با قیمت 4.99 دلار در دسترس قرار گرفته است.

دانلود از گوگل‌پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*