موتورولا ریزر

آیا لنوو موتورولا ریزر را بازمی‌گرداند؟

یکی از شایعاتی که در پس پرده‌ی لنوو قرار دارد علاقه این کمپانی به بازگرداندن برند موتورولا ریزر (Motorola Razr) است. در گذشته‌ای نه چندان دور شاهد فرمانروایی محصولات موتورولا ریزر در بین گوشی‌های اندرویدی بودیم. ممکن است لنوو در رویداد خبری خرداد ماه خود از محصولاتی با این برند نیز رونمایی کند.

وقتی که به گذشته‌ی گوشی‌های هوشمند مدرن نگه بیندازیم زمانی بود که گوشی موتورولا ریزر یکی از محبوب‌ترین محصولات اندرویدی به‌حساب می‌آمد. این گوشی یکی از باریک‌ترین گوشی‌هایی بود که با کیفیت بالایی ساخته و عرضه شده بود. در واقع مدل ریزر V7 توانست 13 میلیون قطعه را در زمان اوج خود بفروشد.

موتورولا ریزر بار دیگر فرمانروای محصولات اندرویدی خواهد شد؟

حال پس از گذشت چندین سال از این قضیه گفته می‌شود که لنوو به فکر آوردن این برند به گوشی‌های هوشمند امروزی افتاده است. اخیراً لنوو یک تیزر تبلیغاتی را مربوط به 20 خرداد منتشر کرده است که بر اساس آن می‌توان شاهد رونمایی از یک پرچم‌دار جدید از سری موتو زد و یا محصولات موتورولا ریزر (Motorola Razr) باشیم.

اینک ممکن است که دوباره موتورولا به محبوبیت از دست رفته خود بازگردد. به زمانی که موتورولا یکی از پادشاهان این صنعت بود. باید دید که لنوو می‌تواند این برند محبوب را احیا کند و با طراحی محصولاتی تازه دوباره آب رفته را به جوی بازگرداند یا خیر!

هنوز به‌طور قطعی نمی‌توان گفت که لنوو قصد دارد تا موتورولا ریزر را به عرصه بازگرداند؛ اما اگر چنین قصدی را داشته باشد بدون شک کار سختی را خواهد داشت چراکه کمپانی‌هایی مانند سامسونگ در حال حاضر به‌روزترین دستاوردها را در اندروید به ارمغان آورده‌اند. به نظر می‌رسد که برای دانستن این موضوع تنها باید تا 20 خرداد ماه و رویداد خبری لنوو صبر کرد. این کمپانی به‌تازگی از محصولات میان رده خود رونمایی کرده است و در تاریخ اعلام شده ظاهراً قصد دارد تا پرچم‌دار جدید خودش را معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*