اپل آیفون 7 پلاس

آیا اپل آیفون 7 پلاس نسخه‌ی 256 گیگابایتی خواهد داشت؟

گفته می‌شود که اپل آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) دارای یک نسخه‌ی 256 گیگابایتی خواهد بود. کمپانی اپل قصد دارد فضای ذخیره سازی خود را در سری گوشی‌های جدید آیفون 7 خود ارتقا دهد. شایعات قبلی نشان داده‌اند که این کمپانی قصد دارد یک نسخه‌ی 256 گیگابایتی را روانه‌ی بازار کند که به‌احتمال‌زیاد مختص به سری گوشی‌های آیفون 7 پلاس خواهد بود. این مقدار ظرفیت از حافظه‌ی داخلی می‌تواند دو برابر ظرفیتی باشد که تا به امروز توسط دستگاه‌های مختلف آیفون ارائه شده است.

امروز تصویری در شبکه‌ی اجتماعی ویبو توسط Steven Hemmerstofferبا اکانت OnLeaks@ منتشر شد. تصویری که یک ماژول دوگانه از دوربین گوشی هوشمندی را به نمایش گذاشته است. گفته می‌شود که این عکس، ماژول دوربین دوگانه‌ی اپل آیفون 7 پلاس را به تصویر کشیده است. تصویر دیگری نیز در همین عکس وجود دارد که تراشه SanDisk NAND متعلق به گوشی iPhone 7 Plus را با 16، 64 و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به نمایش گذاشته است.

احتمالا اپل آیفون 7 پلاس دارای یک نسخه‌ی 256 گیگابایتی خواهد بود

درستی این عکس هنوز به‌طور رسمی تایید نشده؛ اما حدس و گمان‌های زیادی درباره‌ی وجود نسخه‌ی 256 گیگابایتی در آیفون زده می‌شود. گفته شده است گزینه‌ی کارت میکرو اس دی در این محصول جدید وجود نخواهد داشت و مطمئنا 128 گیگابایت نیز برای گرفتن ویدئوهایی با کیفیت 4K مناسب نبوده و مطمئنا فضای کافی برای ذخیره‌ی عکس‌های زیاد نیز در اختیار نخواهد گذاشت. پس مسلما وجود نسخه‌ی 256 گیگابایتی برای دستگاهی چون اپل آیفون 7 پلاس چندان دور از ذهن نخواهد بود.

اپل آیفون 7 پلاس برای ارتقا فضای ذخیره سازی در آیفون جدید، دلایل دیگری نیز وجود دارد. انتظار می‌رود که اپل آیفون 7 پلاس با یک دوربین دوگانه عرضه شود، به‌طور حتم تصویربرداری با چنین دوربینی به فضای بیشتری برای ذخیره سازی نیازمند است. ارتقا حافظه‌ی داخلی به کاربر اجازه خواهد داد تا عکس‌های بیشتری را ذخیره کند؛ به‌خصوص با توجه به این واقعیت که اپل به نظر نمی‌رسد چندان مشتاق باشد تا در محصول جدید خود از کارت میکرو اس دی استفاده کند. این‌ها فقط گمانه زنی‌هایی است که درباره‌ی محصولات جدید غول کوپرتینو صورت می‌گیرد. برای اطمینان از درستی این خبرها باید تا رویداد ماه سپتامبر صبر کرده تا ببینیم غول تکنولوژی جهان، امسال قرار است چگونه کاربران و دوستداران خود را شگفت زده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*