به‌زودی ویندوز 10 موبایل مایکروسافت را در یک دیوایس 9 اینچی تجربه خواهید کرد

حضور ویندوز 10 موبایل مایکروسافت تحول بزرگی را در بخش فروش دستگاه‌های این شرکت ایجاد کرده و تاکنون این غول تکنولوژی دستگاه‌های متعدد زیادی را روانه بازار کرده است. حال با توجه به اخبار جدید منتشر شده، این شرکت قصد دارد که دستگاه جدیدی را که احتمالا یک گوشی‌هوشمند یا تبلت است را با صفحه نمایش 9 اینچی به بازار عرضه کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

مایکروسافت در حال بهینه‌سازی مشخصات دستگاه‌های جدید خود تحت عنوان سیستم عامل ویندوز 10 موبایل است. ظاهرا این شرکت قصد دارد که دستگاه همراهی را با بزرگ‌ترین اندازه صفحه‌نمایش ممکن روانه بازار کند، همچنین مایکروسافت به تولیدکنندگان اجازه خواهد داد تا از سیستم‌عامل موبایل در دستگاه‌های خود استفاده کنند. حال با توجه به خبر و جزئیات منتشر شده دستگاه جدیدی که با ویندوز 10 موبایل روانه بازار شود دارای اندازه صفحه‌نمایش 9 اینچی است، البته آخرین دستگاهی که با این سیستم عامل روانه بازار شود 8 اینچی بود.

ویندوز 10 موبایل مایکروسافت

اگر شما از طرفداران دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل مایکروسافت و همچنین از علاقه‌مندان به عکاسی هستید، این خبر برای شما بسیار خوشحال کننده است، چراکه مایکروسافت قصد دارد که سیستم فوکوس خودکار را برای دستگاه‌های ویندوز 10 موبایل به ارمغان بیاورد. به هر حال قرار بر این است که به‌روزرسانی گسترده‌ای در دستگاه جدید این شرکت انجام شود.

البته برخی از نیازها در شرایط جدید ویندوز 10 موبایل مانند رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی تغییر نکرده است و همچنین چیپست‌های مدرن از این پلتفرم پشتیبانی خواهند کرد که شامل اسنپدراگون 810، اسنپدراگون 808، اسنپدراگون 617، اسنپدراگون 210، اسنپدراگون 208، اسنپدراگون 820 و اسنپدراگون 620 نیز می‌شود.

به هر حال آن‌طور که پیدا است، مایکروسافت قصد آغاز کردن رقابت تازه‌ای را در بازار دستگاه‌های هوشمند و انتظار می‌رود که دستگاه جدید این شرکت پس از عرضه جایگاه خوبی در بازار جهانی همانند دیگر دستگاه‌های انحصاری این شرکت داشته باشد. حال باید منتظر انتشار خبرهای جدید و رسمی درباره دیوایس 9 اینچی مایکروسافت باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*