فیلم جوخه انتحار

بتمن در فیلم جوخه انتحار حضور پر رنگی خواهد داشت

همان‌طور که می‌دانید فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) در دست ساخت بوده و یکی از نقش‌هایی که گفته شده در این فیلم حضور خواهد داشت، کاراکتر بتمن با بازی بن افلک است. حال، به‌تازگی خبرهایی منتشر شده که طبق آن، می‌شود گفت که نقش بتمن در این فیلم تنها در یک سکانس ختم نمی‌شود و شاهد حضور پر رنگی از این قهرمان دوست داشتنی در فیلم جوخه انتحار خواهیم بود.

باید این امر را پذیرفت که فیلم‌ها و حتی سریال‌هایی که مبتنی بر قهرمانان کتاب‌های مصور ساخته می‌شوند از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و فروش آن‌ها نیز مهر تاییدی بر این امر می‌زند.

فیلم جوخه انتحار نیز یکی از جاه‌طلبانه‌ترین فیلم‌هایی است که در دست ساخت بوده و همین امر سبب شده تا انتظارات منتقدین از این فیلم بالا برود. از طرفی قرار است در کنار کاراکترهای مختلفی که در این فیلم شاهد حضور بتمن نیز باشیم.

آنچه در مورد حضور بتمن مشخص شده این است که تنها در چند سکانس شاهد هنرنمایی بن افلک نخواهیم بود. همچنین بتمن با تمام کاراکترها در فیلم برخورد نخواهد کرد و حضور وی در سکانس مرگ ددشات (Deadshot) پر رنگ می‌شود. در مورد این قسمت از فیلم اطلاعات زیادی منتشر نشده اما می‌توان انتظار یک صحنه‌ی تاثیرگذار و احساسی را داشت. صحنه‌ی دیگر نیز برخورد بتمن با جوکر و هارلی کوئین است که احتمالا باید در نوع خود جالب باشد.

بازی بن افلک تنها در این موارد خاتمه نخواهد یافت بلکه در صحنه‌ی فلش بکی به خاطرات گذشته‌ی ددشات نیز شاهد حضور بتمن خواهیم بود. به احتمال زیاد باید صحنه‌ای باشد که ددشات تبدیل به ارباب دنیای زیرزمین گاتهام شده بود؛ اما نقشه‌های وی توسط بتمن بر باد رفت.

نکته‌ی دیگری که وجود دارد گویا بن افلک تنها در فیلم جوخه انتحار حضور نداشته و به نظر می‌رسد که قرار است فیلم جدیدی از بتمن با بازی بن افلک ساخته شود و احتمالا تریلر آن نیز پس از مدتی عرضه خواهد شد. متاسفانه برای این فیلم تاریخ مشخصی اعلام نشده و نمی‌دانیم فیلم جدید بتمن در چه زمانی اکران خواهد شد. هرچند انتظار می‌رود فیلم جوخه انتحار در 4 اوت 2016 (14 مرداد 1395) عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. منم کریس دوست دارم ولی ب نظر م بن افلک جالب تر وهیکلی تر است

  2. کریستین بیل که نمیتونه تا آخر عمرش نقش بتمن بازی کنه و مسلما باید جایگزین داشته باشه
    الیته من هم مثل شما دوست داشتم دوباره شاهد حضورش باشم
    کریس قبلا گفته بود دلش برای بتمن تنگ میشه ولی در صورتی بتمن بازی میکنه که نولان کارگردان باشه

  3. بتمن یعنی کریستین بیل، اصلا بازی بن جالب نیست، اگه کریستین بیل برمیگشت به نقش بتمن بسیار عالی میشد