صعود به بالای یک برج اداری با جارو برقی ال جی CordZero

تماشا کنید: صعود به بالای یک برج اداری با جارو برقی ال جی CordZero !

یک صخره نورد حرفه‌ای با نام Sierra Blair-Coyle توانست با تنها دو دستگاه جارو برقی ال جی CordZero که به پشت خود بسته بود از یک برج 140 متری صعود کند. عملکرد قدرتمند فناوری  CORDZERO  ال‌جی با همکاری بلر-کویل برای ساخت یک دستگاه منحصربه‌فرد که از پدهای مکنده و وزن سبک و نیز باتری پرقدرت لیتیوم‌یون برای بالارفتن از سطوح استفاده می‌کرد ، کاملا به نمایش درآمد.

صعود به بالای یک برج اداری با جارو برقی ال جی CordZero

با  توجه به حمل دو جاروبرقی مخزنی برای بالارفتن از یک ساختمان اداری ۳۳ طبقه، این جاروبرقی های پرقدرت و بی‌سیم توانستند مکش کافی برای تحمل وزن بلر-کویل را ایجاد کنند تا او به پشت بام برسد. بلر-کویل این صعود را طی ۳۰ دقیقه انجام داد و تنها یک بار برای تعویض جاروبرقی‌ها متوقف شد و توانست با موفقیت اولین نفری باشد که این کار را انجام می‌دهد.

صعود به بالای یک برج اداری با جارو برقی ال جی CordZero

موتور اینورتر هوشمند ال‌جی ، که ترکیبی از راندمان و دوام بالا در بدنه‌ای کوچک است ، عملکردی قدرتمند را در بین جاروبرقی‌های بی‌سیم به نمایش می‌گذارد. این موتور اینورتر هوشمند ۲۸ درصد کوچک‌تر، ۲۴ درصد سبک‌تر و ۱۳ درصد کارآمدتر از موتورهای جاروبرقی‌های معمولی است. قدرت این موتور توسط باتری لیتیوم‌یون پرقدرت ۸۰ ولت PowerPack تامین می‌شود که در حالت معمولی بعد از یک شارژ ۴ ساعته تا ۴۰ دقیقه کار می‌کند.

Simon Jeon، معاون ارشد بخش ماشین‌های لباسشویی در شرکت لوازم خانگی ال‌جی و محصولات تهویه مطبوع هوا، می‌گوید:

امیدواریم بتوانیم توجه دیگران را به فناوری‌های مبتکرانه‌ای که به لوازم خانگی قدرت می‌دهد جلب کنیم. ما می‌خواستیم نشان دهیم که جاروبرقی‌های امروز با دارا بودن فناوری‌های خیره‌کننده‌ می‌توانند از پس چالش‌های خارق‌العاده بر بیایند و با تشکر از سیِرا، فکر می‌کنم توانستیم این پیام را واضح و مشخص به گوش بقیه برسانیم.

در ادامه شما را به دیدن ویدیوی این صعود جالب که به کمک جارو برقی ال جی CordZero انجام شده است دعوت می کنیم :

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*