زمان عرضه هندست OnePlus 3

زمان رونمایی از هندست OnePlus 3 مشخص شد

از منابع موثق خبر می‌رسد که وان پلاس قصد دارد تا از پرچم‌دار جدید خود هندست OnePlus 3 را در تاریخ 25 خرداد ماه رونمایی کند. این محصول از مشخصات بالا رده‌ای برخوردار بوده که با قیمتی قابل رقابت عرضه خواهد شد.

هندست OnePlus 3 به احتمال زیاد در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد

هواداران وان پلاس بی‌صبرانه منتظرند تا تازه‌ترین پرچم‌دار جذاب این غول چینی، هندست OnePlus 3 را از نزدیک مشاهده کنند. در حالی که تا به حال زمان اطلاعات مختلفی را از این محصول شنیده بودیم؛ اما مشخص نبود که چه زمانی رونمایی از این محصول انجام خواهد گرفت. حال به لطف مکالمه یکی از علاقه‌مندان به این شرکت با یکی از نمایندگان آن، زمان رونمایی از هندست OnePlus 3 مشخص شده است. این مکالمه را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

وقتی که این فرد علاقه‌مند زمان دقیق رونمایی از OnePlus 3 را می‌پرسد، آن مسئول پاس می‌دهد که تازه‌ترین پرچم‌دار وان پلاس در روز سه‌شنبه 25 خرداد ماه همراه با پوشش به‌وسیله واقعیت مجازی رونمایی خواهد شد. اگر به یاد داشته باشید مدیرعامل این شرکت چینی آقای کارل پی اعلام کرده بود که محصول جدید آن‌ها به‌وسیله تجربیات واقعیت مجازی به جهان معرفی خواهد شد. بر اساس این برنامه‌ریزی خریداران می‌توانند با گذاشتن یک هدست واقعیت مجازی ساخت وان پلاس و AndVR بر روی صورت خود و دیدن این محصول در دنیای واقعیت مجازی، در صورت جذب شدن این محصول را خریداری کنند. این نخستین بار در جهان است که یک محصول به‌صورت واقعیت مجازی فروخته خواهد شد. از سویی دیگر چینی‌ها قصد دارند تا به سی هزار نفر نخست که این محصول را پیش خرید کرده‌اند، یک هدست واقعیت مجازی نیز ارائه دهند.

زمان عرضه هندست OnePlus 3

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها هندست OnePlus 3 به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون 820، 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز است. علاوه بر آن مدل جدید وان پلاس به پیش‌نمایش سیستم‌عامل اندروید N نیز تجهیز شده است که می‌تواند به جذابیت هرچه بیش‌تر آن کمک کند.

آن‌گونه که به نظر می‌رسد OnePlus 3 در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. مدل نخست به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. این در حالی است که مدل قدرتمندتر آن از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. انتظار داریم قیمت این محصول چیزی کمتر از 380 دلار باشد. به هر حال باید تا تاریخ اعلام شده جهت رونمایی رسمی صبر کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*