بازیابی اطلاعات حذف شده

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده در کامپیوتر + دانلود و آموزش

انسان‌ها ممکن است از هر عمل خود پشیمان شوند، پاک کردن فایل‌های کامپیوتر نیز می‌تواند یکی از این موارد باشد. معمولا با استفاده از گزینه Delete در رایانه، فایل‌های کاربر به پوشه بازیافت یا همان Recycle Bin منتقل می‌شوند تا امکان بازیابی اطلاعات حذف شده بدون نیاز به ابزارهای جانبی فراهم باشد.

متاسفانه استفاده از ترکیب دکمه‌های شیفت + Delete در خیل عظیمی از کاربران ویندوز مرسوم است و با چنین کاری دیگر امکان بازگردانی اطلاعات حذف شده با خود ویندوز وجود ندارد. در این مواقع باید دست به دامان ابزار‌های جانبی توسعه‌ دهندگان باشیم. اما یافتن یک ابزار رایگان و سالم جهت بازیابی اطلاعات حذف شده برای اکثر کاربران کار دشواری است. چگونه چنین نرم‌افزاری را پیدا کنیم؟‌ بازیابی اطلاعات حذف شده چه مراحلی دارد؟ این نرم‌افزار را چگونه کرک کنیم؟ و…

در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین و پرطرفدارترین ابزارهای بازیابی اطلاعات حذف شده در کامپیوتر (یا اصطلاحا ریکاوری) آشنا کنیم. پس از معرفی و آموزش استفاده از برنامه، لینک دانلود مستقیم از آخرین نسخه آن را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

آشنایی با برنامه Recover My Files

بازیابی اطلاعات حذف شده

یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات حذف شده در رایانه ، Recover My Files نام دارد که امروزه بیشترین آمار دانلود در برخی سایت‌های نرم‌افزاری را به خود اختصاص داده است. به کمک این برنامه به راحتی می‌توان اطلاعات پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هارد فرمت شده داخلی یا خارجی، اطلاعات حذف شده بر اثر بدافزار و ویروس‌ها و همچنین خاموش شدن ناگهانی سیستم را بازیابی کرد.

معمولا یکی از مشکلات متداول در ابزار‌های بازیابی اطلاعات حذف شده ، سرعت یافتن و ریکاوری فایل‌ها است. اما خوشبختانه در بررسی‌های ما، سرعت Recover My Files در یافتن فایل‌های حذف شده و همچنین بازیابی آن‌ها واقعا تحسین‌برانگیز بود.

از جمله سایر مشخصه‌های مثبت این برنامه محبوب می‌توان به پشتیبانی بیش از 50 فرمت مختلف در رایانه اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند فرمت فایل‌های مورد نظر جهت بازیابی را انتخاب کنند؛‌ بدین ترتیب سرعت برنامه در یافتن و ریکاوری فایل‌ها بالا خواهد رفت. Recover My Files با انواع سیستم‌های مختلف نظیر FAT 32، FAT 16، FAT 12 و NFTS سازگاری کامل دارد. همچنین امکان یازیابی اطلاعات حذف‌ شده در دوربین‌های دیجیتال، هارد اکسترنال و کارت‌های حافظه نیز فراهم شده است.

در مجموع، گروه نرم‌افزاری Get Data به خوبی توانسته است یک برنامه بازیابی اطلاعات مناسب برای رایانه کاربران طراحی کند و بازخورد مثبت مصرف‌کنندگان را به خود اختصاص دهد.

از جمله قابلیت‌های کلیدی برنامه Recover My Files، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت بازیابی اطلاعات از روی Jaz, Zip Disk, other removable storage media و Digital Camera Media
  • قابلیت بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های Fat 12, Fat 16, Fat 32, NTFS
  • بازیابی فایل ها پس از Format شدن Hard Drive حتی در صورت Reinstall کردن ویندوز
  • بازیابی فایل ها پس از خاموش شدن ناگهانی و هنگ کردن HarD Disk
  • بازیابی فایل ها پس از خطای دسته بندی Drive ها
  • بازیابی EMail های حذف شده
  • بازیابی اسناد حذف شده
  • بازیابی فایل ها Archive های حذف شده
  • بازیابی فایل ها Music و Vidoe
  • پشتیبانی از ویندوز 7
  • و …

دانلود، نصب و راه‌اندازی Recover My Files

آخرین نسخه سالم و تست شده از این برنامه را می‌توانید در انتهای مطلب از سرور مستقیم گجت نیوز دریافت کنید. لازم به ذکر است که جهت استفاده از تمامی امکانات برنامه باید حتما آن را کرک کنید. پس از دانلود و خارج کردن فایل از حالت فشرده، بر روی فایل Setup، جهت نصب برنامه کلیک کنید. پس از انتخاب مکان نصب و همچنین اعمال تنظیمات دلخواه، مراحل پایانی نصب برنامه را پیگیری کنید.

پس از نصب برنامه، به هیچ وجه آن را باز نکنید؛‌ در مرحله آخر تیک گزینه Launch the app را بردارید تا برنامه نمایش داده نشود. محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

آموزش نحوه بازیابی اطلاعات حذف شده توسط برنامه

پس از نصب و کرک برنامه، آن را اجرا کنید؛‌ اگر برنامه به درستی کرک شده باشد، در نوار بالای آن عبارت Professional درج می‌شود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، همان ابتدای کار، پنجره‌ای با دو گزینه متفاوت نمایش داده می‌شود:

  1. با انتخاب گزینه Recover Files می‌توان محصولات گم‌شده، پاک شده از سطل بازیافت رایانه یا برنامه‌های کرش شده را بازیابی کرد. با این حال پیشنهاد ما گزینه دوم است.
  2. پس از اجرای برنامه، در پنجره زیر، گزینه Recover a Drive را انتخاب کنید. به کمک این روش امکان بازیابی اطلاعات حذف شده درایو‌های رایانه (داخلی یا خارجی) وجود دارد. ریکاوری دستگاه‌های خارجی نظیر دوربین دیجیتال و هارد اکسترنال نیز با همین گزینه انجام می‌شود.

1

پس از انتخاب گزینه ریکاوری مطابق تصویر زیر در پنجره جدیدی لیست درایوهای رایانه نمایش داده می‌شود. در اینجا نام درایو، برچست آن، گنجایش درایو و نوع درایو ثبت می‌شوند و به راحتی می‌توان درایو مورد نظر را شناسایی کرد. پس از انتخاب درایو مربوطه، گزینه Next را بزنید.

2

در مرحله بعدی نیز بین یک دو راهی قرار خواهید گرفت. گزینه اول مربوط به فایل‌های پاک شده می‌شود. در گزینه دوم، علاوه بر جست‌وجو و بازیابی اطلاعات حذف شده، می‌توان فایل‌های گم‌شده را نیز پیدا کرد. پس از انتخاب گزینه مورد نظر، Next را بزنید.

3

در مرحله بعد، برنامه Recover My Files عملیات جست‌وجوی فایل‌ها را آغاز خواهد کرد. میزان پیشرفت برنامه در جست‌وجوی فایل‌های پاک شده در نوار سبز رنگ بالا نمایش داده می‌شود.

4

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، پس از اتمام مرحله جست‌وجو، لیست کاملی از فایل‌های درایو مربوطه در نوار کناری مشاهده می‌شود. توجه داشته باشید که فایل و پوشه‌های پاک شده آیکون قرمز رنگ قرار می‌گیرد. با انتخاب هر پوشه، محتوی آن با اطلاعات کامل در نوار کناری نمایش داده‌ می‌شوند. همچنین پیش‌نمایش فایل‌ها در بخش پایینی پنجره برنامه قرار می‌گیرد.

6

اما جهت بازیابی اطلاعات حذف شده مورد نظر، تیک کنار آن پوشه و فایل‌ها را قرار داده و سپس از نوار بالای برنامه، گزینه Save را انتخاب کنید. بدین ترتیب، پنجره‌ای مطابق اسکرین شات زیر نمایش داده می‌شود. گزینه Set Options را جهت اعمال تغییرات در زمینه بازیابی و ذخیره فایل‌ها بزنید.

7

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، عملیات بازیابی تمامی فایل‌های مورد نظر آغاز می‌شود و اطلاعات در پوشه انتخابی کاربر ذخیره خواهند شد.

9

خوشبختانه عملکرد برنامه در بازیابی اطلاعات حذف شده بسیار مناسب بود و مشکلی در این زمینه احساس نکردیم. امیدواریم Recover my Files بتواند مشکل شما را حل کند.

رمز فایل فشرده : gadgetnews.ir

راهنمای نصب و فعال سازی در پوشه نرم افزار قرار داده شده است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

110 دیدگاه

  1. سلام ببخشید من تا یه مرحله ای رفتم منتها برای سیو کردن رمز لایسنس میخواد چی بزنم ممنون میشم .

  2. سلام من در مرحله سیو وقتی سیو میکنم مثلا فیلمام باز نمیشن خواهشااااا جواب بدید اگ کسی هم میتونه راهنماییییی کنه

  3. سلام
    من تا مرحله سیو پیش رفتم و فیلارو سیو هم کردم ولی مثلا فیلمام باز نمیشن یا اگ باز میشن یه فیلم دیگه ای رو ک تو درایو دیگم هست نشون میده واقعاااا نمیدونم چیکارکنم خیلی از فیلما هم ک حذف شدن اصن ندیدم گذاشته بودم تابستون ببنیم 😭😭
    لطفاااا جواب بدید.اگ کسی هم میتونه راهنماییی کنه ممنون میشمممممم 🙏

  4. سلام .خسته نباشید.چرا سرعت اسکن خیلی پایین میباشد.راهی نیست برای افزایش سرعت اسکن ؟؟معمولا چقدر باید طول بکشه تا یک هارد اکسترنال اسکن بشه ؟هارد من 500 گیگیه الان 6ساعت زیر اسکن .هنوز نصفم نشده ؟؟میشه راهنمایی کنید.

  5. آموزش کامل و جامعی بود ممنون از سایت خوبتون

  6. سلام
    یه سوال . من میخاستم اطلاعات یریده شده از هارد اکسترنال رو بازیابی کنم طوریکه دقیقا فایل ها همنوطوری که داخل فولدر ها بودن ، برگردن نه بصورت فله ای ، آیا همچین نرم افزاری هست ؟
    مثلا من حدود ۲۰۰ تا فول البوم موسیقی داشتم که داخل هر فولدر چند تراک موسیقی بعلاوه عکس کاور آلبوم هستش . ولی موقع ریکاوری فقط تراک های همه آلبوم ها رو بصورت یکجا در میاره نمیسه فهمید چی به چیه و عکس ها همینطور . آیا راه حلی هست ؟

    • بعضی برنامه های ریکاروری میتونن نام درست فایل و پوشه را هم بازگردانی کنند اما اسمشون را یادم نیست چی بودن

      اگر فایل ها خیلی براتون مهمه بهتره داخل گوگل یه سرچ بزنید و ده پانزده تا از این نرم افزار های بازیابی اطلاعات را دانلود کنید و همشون را امتحان کنید تا به نرم افزار مورد نظرتون برسید

  7. سلام خسته نباشید
    اطلاعادم درون دراوهام هست ولی انگار هک شدن وباز نمیشن با این نرم افزار میشه کاری کرد؟؟؟
    ممکنه راهنماییم کنید؟؟!

  8. سلام دوستان. اونایی که مشکل سیو دارن…فایل نصبی رو روی دسکتاپ بدون اینکه توی پوشه ای بزارن. اکسترکت کنن.(extract here) بعدم نصب و بعد برنامه رو قبل اینکه باز کنین پچ کنین.

  9. سلام خسته نباشین من تمام مراحل رفتم وقتی میخام saveکنم پنجره ای باز میشه میگه افلاین یا انلاین یه کد میخاد.لطفا راهنمایی کنین من چیکارکنم

  10. سلام خسته نباشید
    من تمام اطلاعات مهمم داخل هارد اکسترنالم بوده و فرمت کردم متاسفانه چندتا برنامه دان کردم ریجستری بودن یعنی بعد از تموم شدن اسکن معلوم میشده ریجستری میخواد این برنامه هم همونطوریه لطفا کمکککککککککککککک

  11. سلام خسته نباشین من تمام مراحل رفتم وقتی میخام saveکنم پنجره ای باز میشه میگه افلاین یا انلاین یه کد میخاد.لطفا راهنمایی کنین من چیکارکنم.

  12. سلام من این برنامه رو گرفتم ولی وقتی سیو رو میزنم یه پنجره باز میشه که license key باید یه کد وارد بشه چیکار بکنم؟

  13. با سلام خسته نباشید ببخشید من تمام مراحل رفتم الان کخ میخوام سیو کنم دو کزینه افلاین وانلاین میاد که برای انلاین کئ میخواد لطفا راهنمایی کنید ممنون

  14. سلام
    اطلاع دارید که کشور سازنده این برنامه کدومه؟

  15. دست عزیز من خوندم دو سه نفر دیگه هم مشکل داشتن
    پسورد اشتباهه یا فایل مشکل داره. آن زیپ نمیشه با این …

  16. سلام …
    دوستان رمز اشتباهه هرچی میزنم ارور میده..

  17. اقا من تلگرامم از روی هاردتم پرید میشه با این برنامه برگردونو اگهه میشه چ نوع فایلیو باید ریکاوری کنم؟؟؟

  18. سلام برای اونایی ک ویندوزشونو عوض کردن چی جواب میده 🙁 ؟

  19. خیلی عالیه، تمام فایل های حذف شده‌ی منو برگردوند. همه‌ی عکسها و فیلم ها و سریال هام تو یک فولدر دسته بندی شده بود که اشتباهی فولدر اصلی رو حذف کردم و همه پاک شدن. با این نرم افزار حتی تمام فیلم های با حجم بالا که داشتم برگشتن. بدون هیچ افت کیفیتی
    البته زمان استفاده از نرم افزار خیلی مهمه. من همین که پاک کردم دیگه هیچ فایلی به درایو D وارد نکردم و بلافاصله ریکاوری رو شروع کردم. اگه بعد از حذف اطلاعاتتون از او درایو استفاده کنید و اطلاعات جدید بهش وارد کنید، ممکنه برخی از فایل ها برنگردن.

  20. سلام من تمام عکسهامو پاک کرده بودم ولی الان هیچکدومش بر نگشت چرا لطفا جواب بدید

  21. تمام دوستانی که مشکل خوردند علتش یکی از این دوتاست:
    1.انتی ویروستونو خاموش کنید
    2. مسیر نصب پوشه رو عوض نکنید چون کرکش مسیرش ثابته

  22. awliiiiiie barnamash vaghan…..

  23. سلام key jen این کجاس؟

  24. سلام فایل پچ برای من کار نمیکنه. یعنی باز میشه اما گزینه استارت یا همچین چیزی نداره.چیکار باید بکنم. لطفا راهنماییم کنید

  25. عالی بودددد….همه ی فایلامو برگردوند مرسییییی

  26. سلام
    من بعد از ریکاوری فلشم save که زدم یه پنجره باز شد که نوشته: License Key اینجا باید چیکار کنم؟

  27. سلام.
    آیا پسورد این برنامه عوض شده؟
    من نمیتونم از zip خارجش کنم.

  28. سلام.واقعا عالی بود.تموم اطلاعاتی که میخواستم رو تقریبا برگردوند

  29. ببخشید اون که گفتید کلمه ی save رو انتخاب کنید کجاست ؟ اونی من پیدا کردم و زدم این پنجره رو نشون نمیده
    خواهش میکنم راهنمایی کنین. خیلی ممنون

  30. سلاو خسته نباشید بابت سایت و زحمتتون ، ی مشکلی دارم اینه که وقتی میخوام پچ کنم برنامه ارور میده میگه پچ نمیشه یا میگه قایل رو پیدا نمیکنه یا میگه —START PATCHING—

    [OFFSET PATCH]
    loading file:
    C:\Program Files (x86)\GetData\Recover My Files v5\RecoverMyFiles.exe
    Filesize OK!
    CRC32 check failed!
    nothing patched!

    —PATCHING DONE—

  31. سلام
    من نیم ساعت پیش صدو ده گیگ فیلم از هارد اکسترنال حذف کردم همش بر میگرده یا نه؟

  32. سلام و با تشکر من هاردم رو ریکاوری کردم ولی مشکلی که هست بهم ریختګی فایل هاست راهی نیست که بتونم با همون ترتیبی و بوشه هایی که قبلا داشتم فایل هامو برګردونم

  33. سلام این بسورد لایسنس چیه جواب نمی دین

  34. اقا واقعا دمتون گرم،ممنونم بابت برنامه

  35. سلام خسته نباشید من وقتی میخوام ذخیره کنم آنلاین افلاین نشون میده تروخدا بگین چی کار کنم چه رمزی میخواد ؟

  36. سلام,زدن گزینه ی save همانا نشان دادن پنجره ی افلاین همانا…من هر بار هم که تکرار کنم فایل هام برنمیگرده,یکی به من بگه مشکل کجاس؟

    • سلام . فایلها رو پیدا کردم ولی موقع ذخیره کردن پیغام میده سه تا گزینه میاد که export , import میاد و فایل License رو میخواد که نمیدونم چکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید . ممنون

  37. سلام
    هر کار میکنم قسمت save باز نمیشه و پنجره افلاین انلاین را نشون میده چه کار کنم؟؟؟

  38. آقا شما عالیییییییییییییی اید نمیدونم باید با چه زبونی ازتون تشکر کنم همهم عکس ها و فیلم های دوربینم پاک شده بود همه برگشت واقعا ممنونم ازتون

  39. سلام ، من با یکی از این نرم افزار ها بک اپ گرفتم ولی مشکل اینجاست که فیلم هایی که برگردوندم دیگه باز نمیشه ، قبل از اینکه پاک بشن همه باز میشدن ولی الان با هر برنامه ای میزنم میگه فایل پشتیبانی نشده ، توی تلوزیونم بررسی کردم نشد ?

  40. یه مشکل جدی دارم… خواهشا پاسخگو باشین

    برنامه رو کرک کردم و چند تا فایل عکس رو بازیابی کردم و سیو کردم ولی توی فایل عکس ها، نصفشون باز نمیشه و یه تعدادی هم نصف عکسو خراب میکنه
    مشکل چیه ؟؟؟؟؟؟؟

  41. سلام خدمت شما .
    این روش و این نرم افزار میتونه فایلهایی که مثلا طی یکی دو سال گذشته پاک شدن رو هم برگردونه ؟؟ محدودیت نداره؟؟ من یه سال پیش یه سری فیلم هام از یکی از درایوام پاک شد و از اون به بعد توی اون درایوم هیچ فایلی اضافه نکردم یعنی اصلا باهاش کاری نداشتم .. خواستم ببینم اینکه من تو این یک سال فایلی رو تو اون اضافه نکردم میتونه در باز گردانی اون فایل های پاک شده کمک کنه؟؟ مدت زمات زیاد دلیل میشه که پیداش نکنه؟؟
    ممنون از شما.

  42. این نرم اقزار عالیه واقعا دستتون درد نکنه 41 گیگ آهنگ های از دست رفته منو در عرض نیم ساعت برگردوند صحیح و سالم با همون دسته بندی…داشتم میمردم نجاتم دادین دمتون گرم

  43. سلام.کدوم گزینه سیو؟اینکه اصلا save نداره

  44. تمام عکس ها و ویدیوهای بپاک شده برگشت خیلی خیلی ممنون

  45. سلام
    فایل های حذف شده رو واسم پیدا کرد ولی چرا گزینه سیو واسه من غیر فعاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  46. سلام و خسته نباشید
    چرا واسه من گزینه save خاموشه؟

  47. سلام واحترام
    من بتاریخ12/8/1395کمپیوترخویش را ریستور کردم تمام فایل های که درایو d که داشتم فارمت شده ویاهم هذف شده اند میشه بگین ازچی استفاده کنم که بتوانم فایل های که خیلی ضرورت دارم بازیابی کنم لطفاَ لطفاَ لطفاَ جواب بدین

  48. ممنون از شما… با تشکر فراوان از اطلاعات و سایت مفیدتون

  49. تمام فایل های پاک شدمو پیدا کردم و سیو کردم ولی هیچکدوم باز نمیشن. هم عکسا هم فیلما ارور میده.

  50. سلام وسپاس.من کرکش کردم ولی باز از من لایسنس کی میخواد! چه کنم؟!

  51. عالی بود ممنون

  52. سلام من وینوزمو که عوض کردم یه سری عکس رو دسکتاپم داشتم اونا پاک شدن میتونم بر گردونمشون؟

  53. سلام.ببخشید من هنگام کات کردن عکسا از رو گوشی به کامپیوتر کنسل کردم.الان یه عالمه از عکسهای مهمم پریده.راهی هست بتونم برشون گردونم؟
    لطفا کمکم کنید خیلی حیاتیه

  54. سلام
    من پارسال کلی فیلم روی لب تابم ریختم .موقع مرتب کردن اونها یه فایل خالی رو ک بین فایل ها بود رو شیفت دلیت کردم.و متاسفانه تموم فیلم ها به همراه اون پوشه خالی پرید.
    من این نرم افزار رو همون جور ک توضیح دادید نصب کردم ولی متاسفانه فیلم های مورد نظر برخلاف فایل های دیگه در بین فایل های حذف شده نیست. آیا من باید اون پوشه خالی ک حذف کردم رو پیدا کنم برگردونم ؟چون اثری ازفیلم ها نیست.
    یا یک نرم افزار قوی تر نصب کنم آخه این نرم افزار تمام فایل های حذف شده رو نمیاره؟شما چه نرم افزاری رو پیشنهاد میدید ک پوشه های اصلی درایو ها که حذف شدن رو نمایش بده؟کدومشون بهتره؟

  55. با سلام،من حدود یه هفته پیش تمام عکس ها و فیلم های خانوادگی داخل کامپیوترم پاک شده.میخواستم بدونم فیلم های پاک شده هم قابل بازگشت هستند یا نه.؟؟؟

  56. همین 1ساعت پیشم پاک شده فایل

  57. سلام. من از این برنامه استفاده کردم .سرچ کامل شد . اسم فایلیم که میخواستم وحذف شده را پیدا میکنه ولی حجمی نداره و سریع سیو میشه وانگار که هیچ اتفاقی نیوفتاده.مشکل چیه؟

    • با سلام
      1- شاید برنامه به درستی کرک نشده باشه، چون کرک نشدن بر مرحله سیو شدن تاثیر میذاره
      2- شاید باید اجازه بدین مراحل بازیابی کامل طی بشه
      3- شاید عمر فایل مد نظر طولانی بوده و حجم آن بالا؛‌در این صورت اکثر برنامه های بازیابی با مشکل مواجه میشن
      با تشکر

  58. پیدا نمیشه اصلا.خیلی هم گشتم.البته امکانش هست چون اول فایلمو دلیت کردم و بعد از توی recycle bin حذف کاملش کردم، الان توی درایو c باید دنبالش بگردم؟

  59. سلام.من یک فایل فتوشاپ داشتم که دیروز پاک شده و الان با این برنامه بازگردانی نمیشه! باید چکار کنم؟

    • دوست عزیز منظور شما از بازگردانی نشدن چیه؟ پیدا نمیشه در مرحله سرچ یا در نهایت امکان save کردن وجود نداره؟
      اگر پیدا نمیشه مطمئن بشید که درایو مربوطه رو انتخاب کرده باشید و در نوار کناری به خوبی دنبالش بگردید
      اگر پیدا شده و امکان سیو کردن نیست، احتمالا برنامه رو پس از نصب به خوبی کرک نکردید.

  60. کسی هست به من بگه پسوورد ستاپ این برنامه چیه؟؟؟

  61. سلام من پریروز یه سری فایلو پاک کردم الان تمام این مراحلو انجام میدم ولی وقتی سرچش تموم میشه هیچ فایلیو پیدا نمیکنه چیکار باید بکنم؟؟؟

    • اول از همه مطمئن شوید که درایو درستی رو انتخاب کردید
      سپس مراحل ریکاوری را طی کرده و در پایان پروسه در نوار کناری نرم افزار (ستون سمت چپ) بر روی گزینه lost and deleted files کلیک کنید تا تمامی موارد نمایش داده شوند
      لازم به ذکر است که کنار پوشه‌های پاک شده علامت کوچک قرمز رنگ درج می‌شود
      با تشکر

  62. سلام. من ویندوزمو عوض کردم و اشتباها بک اپ ویندوز قبلیمو پاک کردم به صورت دائم. این نرم افزار شما میتونه در این مورد به من کمک کنه ؟

  63. salam man etelaate mohemi dashtam ke ba in barname bargashte vali moghe save azam “license key” mikhad/ chi hast va az koja biyaram in code ro? khahesh mikonam rahnamaeem konid, sepasgozaram

  64. سلام تورو خدا ج منو بدید،من اطلاعات مهمی داشتم و زندگیم و کارم درگیر این اطلاعات بود و باکمک برنامه شما برگشت،ممنونم،اما حالا دخیره نمیشه و ی ارور Activition میده چیکار کنم؟کمک کنید تورو خدا

  65. با سلام و تشکر از زحمات شما عزیزان
    تمامی مراحل بالا را انجام دادم ولی متاسفانه هیچ یک از فایل های برگردانده شده قابلیت پخش را ندارند.
    مثلا برای ویدئو این پیغام ظاهر میشود Windows Media Player cannot play the file. The Player might not support the file type or might not support the codec that was used to compress the file.
    برای عکس:windows photo viewer cant open this picture because either photo viewer dosent support this format or you dont have latest updates to photo viewer
    ممنون میشوم از پیگیری این موضوع

    • با سلام
      در این زمینه دو موضوع مختلف مطرح می‌شود:
      1- آیا این ارور عدم امکان پخش فایل (ویدیو یا تصویر..) در خود برنامه نمایش داده می‌شود، یا پس از انتخاب گزینه Save as و ذخیره در رایانه با چنین موردی روبرو شدین
      2- اگر در رایانه نیز امکان پخش فایل وجود ندارد، از زمان حذف اطلاعاتی که می‌خواهید بازگردانی شود چقدر می‌گذرد؟
      با تشکر

      • با سپاس از پی گیری شما
        خیر بعد از اینکه موارد حذف شده ریکاوری شدند و به آدرسی که به برنامه دادم منتقل شدند وقتی که خواستم اون فایل های برگردانده شده رو باز کنم(مثلا فیلم یا عکس)با این ارور مواجه شدم
        حدودا 1ماه میشه که حذف کردم.

        • طبق بررسی های ما و بازخورد سایر کاربران در سایت سازنده، هر چه عمر پاک شدن فایل ها بیشتر باشه، احتمال درست ریکاوری شدن آن‌ها کمتر میشه
          این موضوع در سایر برنامه های ریکاوری هم مطرح هست و هنوز راه حلی کامل و درستی در این زمینه ارائه نشده
          پیشنهاد می‌کنم از چند برنامه دیگر ریکاوری استفاده کنید، شاید فایل ها قدیمی را به درستی ریکاوری کنند
          با تشکر