امتیازهای فیلم وارکرافت

فیلم وارکرافت با کسب امتیازهای ضعیف از سوی منتقدین مواجه شد

فیلم وارکرافت (The Warcraft Movie) نام تازه‌ترین اثر دانکن جونز، نویسنده و کارگردان مطرح بریتانیایی است که چند روزی از اکران محدود آن می‌گذرد. منتقدان مطرح سینمای هالیوود نظرات مثبتی را در خصوص این فیلم ندارند. در حالی که شاید گیمرها مشتاقانه در انتظار تماشای این فیلم هستند، منتقدان نمرات ضعیفی را به این اثر داده‌اند.

این آسان است که پیش‌بینی کنیم دانکن جونز فیلم جدیدش را برای علاقه‌مندان به یکی از موفق‌ترین بازی‌های آنلاین جهان به نام World Of Warcraft ساخته است؛ بنابراین اگر از علاقه‌مندان به کاراکتر ارگیم (Orgrim Doomhammer) ملقب به «از پشت خنجرزن» هستید تابستان شما با تماشای فیلم وارکرافت جذاب خواهد بود؛ اما اگر ارتباطی با این شخصیت و این بازی پرطرفدار برقرار نمی‌کنید تماشای این فیلم به شما توصیه نمی‌شود. در حالی که ممکن است فیلم وارکرافت توسط هر فرد علاقه‌مند به دنیای فانتزی نیز مورد تحسین واقع شود، طرفداران رئالیستم هیچ امتیازی را برای آن قائل نخواهند بود.

امتیازهای فیلم وارکرافت

رامین جوادی موسیقی فیلم وارکرافت

رامین جوادی

روی اصلی صحبت این فیلم دنیای فانتزی گیمرها است. دنیایی که پر از الف‌‌ها، اورک‌ها، جوامع قرون وسط و دنیای اساطیری آن زمان است. تراویس فیمل (Travis Fimmel)، پائولا پاتون (Paula Patton) و بن فاستر (Ben Foster) از ستارگان مطرح این فیلم سینمایی هستند. وظیفه ساخت موسیقی و تم اصلی این فیلم نیز بر عهده رامین جوادی موزیسین ایرانی-آلمانی مطرح سینمای جهان است که حال و هوای خاصی را به علاقه‌مندان این فیلم می‌بخشد. از مهم‌ترین آثار رامین جوادی می‌توان به ساخت موسیقی برای سریال‌های Prison Break، FlashForward، Person of Interest، Game of Thrones، The Strain، فیلم‌های سینمایی Safe House، Open Season 2، Iron Man، Flight Night و بازی‌های ویدیویی Need For Speed Shift 2، Medal Of Honor و System Shock 2 اشاره کرد.

امتیازهای فیلم وارکرافت

داستان از آنجایی شروع می‌شود که ساکنین آزروت (Azeroth) به رهبری انسان‌ها با کشتار اورک‌ها قصد دارند تا خودشان را همچنان به‌عنوان نژاد حاکم جلوه داده و در منطقه خود حفظ کنند. در حالی که اورک‌ها با خطر انقراض مواجه هستند یک دروازه به نام “Dark Portal” باز می‌شود که قادر است دو جهان را با یکدیگر مرتبط سازد. در این بین آندوین لوتار (تراویس فیمل، بازیگر مطرح سریال وایکینگز) رهبر انسان‌ها بوده و دوروتان (توبی کبل) نیز رهبر اورک‌ها است که هر وظیفه سنگینی را برای نجات تمدن خود بر عهده دارند. در این بین یک کاراکتر به نام گارونا (پائولا پاتون) نیز وجود دارد که در اصل نیمه اورک نیمه انسان است.

امتیازهای فیلم وارکرافت

در واقع فیلم وارکرافت (The Warcraft Movie) دارای فضایی کاملاً مرتبط با دنیای گیمینگ دارد. به‌نوعی اگر ارباب حلقه‌ها را یک تمدن خیالی بدانیم، وارکرافت کاملاً غرق در فریب و خیال‌پردازی‌های عمیق است.

با این حال ظاهراً این فیلم به مذاق منتقدین بزرگ سینما خوش نیامده است. شاید دلیل آن را نیز بتوانیم در واقع مخاطبین خاص این فیلم بدانیم. طی دو الی سه روز گذشته منتقدین بزرگ نشریه‌های مطرح جهان نظرات خودشان را در ارتباط با این فیلم به اشتراک گذاشته‌اند که در زیر می‌توانید امتیازات دریافت شده توسط فیلم وارکرافت را مشاهده کنید.

امتیازهای فیلم وارکرافت

هالیوود ریپورت60 از 100
پلی لیست50 از 100
تلگراف40 از 100
گواردین40 از 100
اسکرین اینترنشنال40 از 100
وریتی30 از 100
ورپ10 از 100

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بابا این منتقدین چرت پرت زیاد میگن, خدایش فیلمش حرف نداشت واقعا نمیدونم این همه نقد منفی واسه چیه.. کسی که مثل خودم گیمر بازی های وارکرافت باشه فیلم کاملا درک میکنه حتی اگ نباشه هم بازم داستان فیلم مبهم نیست… بنظر خیلی پیاز داغشو زیاد کردن این منتقدین…