تیزر جدید هندست ZenFone 3

تیزر جدید هندست ZenFone 3 خبر از وجود یک رم 6 گیگابایتی می‌دهد

چنانچه اطلاعات به دست آمده درست باشد می‌توانیم هندست ZenFone 3 را تا سه روز دیگر ملاقات کنیم. در تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی منتش شده از این گوشی هوشمند عدد بزرگ 6 نمایان است. با حدسی ساده می‌توان این قضیه را دانست که نسل سوم گوشی‌های ایسوس به یک رم 6 گیگابایت مجهز خواهد شد.

سال گذشته دستگاه‌های زنفون 2 به محبوبیت زیادی دست یافتند. کمپانی تایوانی ایسوس سال گذشته تعداد بسیار زیادی از این محصولات را عرضه کرد که البته شروع عرضه آن نیز از نمایشگاه CES 2016 لاس‌وگاس بود. یکی از مدل‌های زنفون 2 مدل ZE551ML بود که حاوی ظرفیت 3 گیگابایت رم بود و نخستین محصولی بود که با این میزان رم روانه بازار شد.

تیزر جدید هندست ZenFone 3چند وقتی است که خبر می‌رسد ایسوس قرار است 10 خرداد ماه از نسل سوم گوشی‌های هوشمند خود، هندست ZenFone 3 رونمایی کند. تا به امروز تیزرهای تبلیغاتی و بنچمارک‌های مختلفی از مدل‌های مختلف این محصول به بیرون درز کرده است. اینک یک تیزر تازه انتشار یافته غیرمستقیم به شایعه‌ی وجود یک رم 6 گیگابایتی در این محصول دامن می‌زند.

اگر با دقت به تصویر زیر نگاه کنید بر روی زمین سایه‌ی عدد 6 نقش بسته است. این تیزر به ما می‌فهماند که ایسوس قصد دارد تا یکی از مدل‌های هندست ZenFone 3 را با 6 گیگابایت ظرفیت رم روانه بازار کند. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ایسوس سه مدل مختلف از این مدل سه نسخه‌ی متفاوت استاندارد، لوکس و مکس را عرضه کند. در حال حاضر این یک شایعه است و ما نمی‌توانیم به‌طورقطع در این مورد اظهار نظر کنیم.

مشخصات هندست ZenFone 3

حال اگر چنین اطلاعاتی درست باشد به‌جرئت می‌توان گفت که هندست ZenFone 3 را می‌توانیم یک پرچم‌دار واقعی برای محصولات اندرویدی بدانیم. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، ظرفیت رم 4 و 6 گیگابایت با حافظه‌های داخلی متفاوت برخوردار باشد.

مدل لوکس هندست ZenFone 3 می‌تواند حاوی یک حافظه داخلی 128 و یا حتی 256 گیگابایتی باشد. این در حالی است که مدل استاندارد آن حاوی 32 و یا 64 گیگابایت است. از دیگر مشخصات احتمالی این محصول باید به وجود یک تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 820، پردازنده 4 هسته‌ای، دوربین 23 مگاپیکسلی و همچنین بدنه‌ای فلزی اشاره کرد.

با توجه به آن‌که تمامی نسخه‌های مختلف زنفون 2 دارای قیمت بسیار مناسبی بودند، ‌توانیم انتظار داشته باشیم که نسل سوم این گوشی‌های هوشمند نیز دارای ارزش خرید بالا و قیمت مقرون به‌صرفه‌ای باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید
    من خودم Zenfone 2 مدل ZE551ML را دارم و 4 گیگابات رم دارد.