هرآنچه انتظار داریم در گوشی هوشمند زنفون 3 مشاهده کنیم

ایسوس یک شرکت تایوانی همانند شرکت اچ تی سی است که در زمینه تولید رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها به‌عنوان یکی از برترین‌های بازار شناخته شده است، جدا از همه این‌ها شرکت ایسوس یک تولید کننده گوشی‌های هوشمند به شمار می‌آید و زنفون 2 یکی از برترین محصولات این شرکت است حال باتوجه به خبرهای جدید قرار بر این است که گوشی هوشمند زنفون 3 به‌زودی معرفی شود. سوال اینجاست که این دستگاه دارای چه ویژگی‌هایی است و چه انتظاراتی از آن داریم.

اگر به یاد داشته باشید معرفی گوشی هوشمند زنفون 2 به سال 2015 در نمایشگاه CES باز می‌گردد که در ماه ژانویه برگزار شد. ایسوس نسخه‌های مختلفی را از زنفون 2 معرفی کرد که تراشه همه آن‌ها توسط اینتل طراحی شده بود و بالاترین نسخه آن به رم 4 گیگابایتی مجهز بود. زنفون 2 ( ZE551ML ) در واقع اولین گوشی هوشمندی بود که با رم 4 گیگابایتی روانه بازار شد.

آن‌طور که پیدا است شرکت ایسوس پس از عرضه زنفون 2 به بازار موفق به فروش 20.5 میلیون نسخه در سال گذشته شده است. این شرکت در ماه ژانویه 2016 هدف فروش 30 میلیونی را داشت که در ماه فوریه رقم فروش خود را به 25 میلیون نسخه رساند. حال باتوجه به گزارش‌های جدید منتشر شده این غول تکنولوژی تایوانی تایید کرده که در تاریخ 30 می برابر با 10 خرداد گوشی هوشمند زنفون 3 را به‌صورت رسمی معرفی می‌کند.

گوشی هوشمند زنفون 3

در واقع شرکت ایسوس برنامه ریزی کرده که گوشی هوشمند زنفون 3 را در طی برگزاری نمایشگاه Computex 2016 معرفی کند. حال بهتر است که درباره زنفون 3 صحبت کنیم، نتایج بنچمارک این دستگاه توسط وب سایت‌های مختلف منتشر شده است و اکنون باتوجه به آخرین بنچمارک آن‌که از سوی AnTuTu منتشر شده، زنفون 3 دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است.

قدرت آن توسط پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالاکام اسنپدراگون 820 و پردازشگر گرافیکی ادرنو 530 تامین می‌شود. دوربین اصلی آن 23 مگاپیکسل بوده و شاید در آن از سنسور اکسپریا Z5 استفاده شود، همچنین قرار بر این است که دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل باشد و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو به‌صورت پیش‌فرض روی آن وجود خواهد داشت.

همان‌طور که می‌دانید نسخه دلوکس زنفون 2 در اوت سال گذشته معرفی شد که ایسوس میزان حافظه رم و حافظه داخلی را به همراه پردازنده آن ارتقا داده بود. بنابر این انتظار می‌رود که نسخه معمولی گوشی هوشمند زنفون 3 دارای مشخصات بسیار بالاتری نسبت به نسخه دلوکس باشد.

گوشی هوشمند زنفون 3

آن‌طور که پیدا است نسخه مکس زنفون 3 از همه مدل‌ها بالاتر است و مشخصات سخت‌افزاری آن به‌مراتب قدرتمندتر است. البته شایعات دیگری وجود دارد که خبر از یکسان بودن مشخصات سخت‌افزاری می‌دهد و شاید تفاوت نسخه مکس با نسخه معمولی فقط در باتری باشد. انتظار می‌رود که نسخه مکس زنفون 3 دارای باتری 5000 میلی‌آمپری باشد.

اسلات سیم کارت در زنفون 3 در قسمت سمت چپ وجود دارد و همچنین سه دکمه خازنی آن زیر صفحه‌نمایش زیبایی را به اوج خود رسانده‌اند، اما هنوز چیزی درباره سنسور اثر انگشت منتشر نشده است. به هر حال متاسفانه به جزئیات قیمت و تاریخ دقیق عرضه هیچ اشاره‌ای نشده، اما انتظار می‌رود که در دوشنبه هفته جاری همزمان با معرفی دستگاه همه چیز مشخص شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*