گلکسی A9 Pro

نسخه‌ی بین‌المللی فبلت گلکسی A9 Pro توسط WFA تایید شد

حدود دو ماه پیش و در اواخر مارس گذشته بود که سامسونگ از فبلت گلکسی ای ۹ پرو (Galaxy A9 Pro) رونمایی کرد. این فبلت که دارای مشخصاتی نزدیک به پرچم‌داران سری گلکسی این کمپانی است، تا به الان تنها در کشور چین عرضه شده بود اما نسخه‌ی بین‌المللی گلکسی A9 Pro هم در حال طی کردن مراحل نهایی برای رسیدن به بازار است. فبلت گلکسی ای ۹ پرو به‌تازگی وارد اتحادیه‌ی وای فای یا همان (WFA) شده و موفق به کسب تاییدیه‌های این نهاد شده است. نسخه‌ی بین‌المللی گلکسی A9 پرو با شماره مدل SM-A910F وارد تست‌های اتحادیه‌ی وای فای شده و این در حالی است نسخه‌ی معمولی این فبلت که در چین به فروش می‌رسد، دارای شماره مدل SM-A9100 است. از مشخصات سخت افزاری اصلی این محصول قدرتمند می‌توان به پردازنده‌ی مرکزی اسنپدراگون ۶۵۲ اشاره کرد. این پردازنده‌ی ساخت کوالکام با اینکه عملکرد ضعیف‌تری نسبت به غول‌های سری ۸۲۰ دارد، اما می‌تواند اکثر نیازهای روزانه‌ی کاربران را برطرف کند و در کنار یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، عملکرد مداوم و پایداری را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

با مشخصات سخت افزاری گلکسی A9 Pro پرو آشنا شوید

گلکسی A9 Pro نسخه‌ی بین المللی فبلت گلکسی ای ۹ پرو دارای نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی خواهد بود که این اندازه باعث برتری آن بر گلکسی نوت ۵ از نظر سایز نمایشگر می‌شود. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و فضای ذخیره‌سازی داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی نیز از دیگر امکاناتی هستند که خریداران می‌توانند از فبلت گلکسی A9 Pro انتظار داشته باشند. اتحادیه‌ی وای فای دو نسخه‌ی مختلف از این فبلت را شامل مدل‌های دارای یک سیمکارت و دو سیمکارت تایید کرده است و با توجه به مهر تایید این نهاد، به نظر می‌رسد که عرضه در بازارهای جهانی به‌زودی اتفاق بیافتد. هرچند که هنوز کشورهای مقصد فبلت گلکسی ای ۹ پرو اعلام نشده است، اما با توجه به آغاز پیش‌فروش این محصول در کشور لهستان، به نظر می‌رسد که بخش‌هایی از قاره‌ی اروپا به‌طور قطعی جزو بازار این فبلت خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باسلام…من مدتهاس منتظر این گوشی هستم تاجایی که دیگه ناامید شدم وتصمیم گرفتم مدل قبلیش یعنیa9رو بگیرم..چون ازظاهرومشخصاتش خوشم اومده فقط چون از فلزوشیشه اس دو دل بودم وهستم..ولیA9پرو جنس پشتی بدنه تمامآ ازفلزه