تبلت Transformer 3 Pro

تبلت Transformer 3 به همراه دو مدل دیگر آن توسط ایسوس رونمایی شد

تبلت Transformer 3 و دو مدل دیگر از این سری به‌تازگی و توسط کمپانی ASUS معرفی شد. کامپیوترهای 2 در 1 که شباهت زیادی به سرفیس مایکروسافت دارد. این محصولات دارای نمایشگر لمسی، پایه‌های نگه‌دارنده و صفحه کلید قابل حمل بوده و استفاده از سیستم‌عامل ویندوز 10 شباهت آن را بیش از پیش به سرفیس مایکروسافت نشان می‌دهد.

در این معرفی، تبلت Transformer 3 Pro در بالاترین جایگاه قرار گرفت، بعد از آن تبلت Transformer 3 نشست و در آخر مدل مینی که سبک‌ترین محصول این سری است، معرفی شد.

هر دو تبلت ایسوس ترنسفورمر 3 پرو و ترنسفورمر 3 دارای یک نمایشگر 12.6 اینچی با رزولوشن تصویری 1920 در 2880 پیکسل بوده و چنین رزولوشن و ابعادی تراکم پیکسلی 275 پیکسل بر هر اینچ را شامل می‌شود. هر دو مدل شبیه به هم از رابط یو اس بی نوع C و Thunderbolt 3 ، اسپیکرهای Harmon Kardon، پورت‌های HDMI و یو اس بی 3.0 برخوردار شده و به یک اسکنر اثر انگشت نیز مجهز شده‌اند. هر دو دستگاه در رنگ‌های طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد.

تبلت Transformer 3 Pro

تبلت Transformer 3 Pro دارای ضخامتی در حدود 89.35 میلی‌متر بوده و پایه‌های نگه‌دارنده‌ی آن با لولای 170 درجه‌ای می‌تواند دستگاه را در حالت‌های مختلفی بر روی میز یا هر سطح دیگری قرار دهد. دستگاه جدید کمپانی ASUS از یک پردازنده‌ی Intel Core i7 قدرت گرفته و به 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع SSD مجهز شده است. در پشت این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو نیز دوربینی جای گرفته است.

تبلت Transformer 3 Pro

مدل ترنسفورمر 3 با آنکه اندازه‌ نمایشگری همانند مدل Transformer 3 Pro دارد؛ اما با وزن 695 گرمی و ضخامت 6.9 میلی‌متر باریک‌تر و سبک‌تر از مدل بالاتر خود تولید شده است. تبلت Transformer 3 از پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ی SSD قدرت می‌گیرد.

اگر گمان می‌کنید که این دو تبلت از اندازه‌های نسبتا بزرگی برخوردارند، ایسوس تبلت Transformer Mini را ارائه کرده است. این دستگاه دارای نمایشگر 10.1 اینچی بوده، 8.2 میلی‌متر ضخامت داشته و وزن آن با کیبورد 790 گرم و بدون آن 530 گرم خواهد بود و به‌مانند تبلت ایسوس ترنسفورمر 3 پرو با پایه‌های نگه‌دارنده‌ی منعطفی که تکیه گاهی مناسبی برای آن بوده، عرضه خواهد شد. تبلت ترنسفورمر مینی و کیبورد آن در رنگ‌های خاکستری، کهربایی، سبز و طلایی عرضه خواهد شد.

تبلت Transformer 3 Pro

تبلت Transformer 3 Pro با قیمت 999 دلار عرضه شده و این درحالی است که مدل Transformer 3 با برچسب قیمتی 799 دلار به فروش خواهد رفت. تبلت Transformer Mini نیز با 349 دلار قیمت گذاری شده است. زمان عرضه‌ی این محصولات هنوز مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*