فروش گلکسی اس ۷

فروش گلکسی اس ۷ موجب رکوردشکنی آمار درآمد سامسونگ شده است

با تمام احترامی که برای تمام برندهای جهان قائل هستیم، اما در زمینه‌ی تلفن‌های همراه هوشمند، وقتی که سامسونگ و اپل پرچم‌داران جدید خود را به بازار عمومی عرضه می‌کنند، دیگر رقبا تقریبا هیچ شانسی برای فروش بیشتر ندارند. آمار و ارقام بالای فروش گلکسی اس ۷ نیز همین موضوع را اثبات می‌کند.

فروش گلکسی اس ۷ سامسونگ به‌قدری بالا بوده که توانسته است یک تنه، درآمد کلی این کمپانی را افزایش دهد و تعدادی از سقف‌های دست‌نیافتنی برای آنها را جا به جا کند. به‌تازگی گزارش جدیدی در نسخه‌ی کره‌ی جنوبی نشریه‌ی تایمز و به نقل از تشکیلات سرمایه‌گذاری شینهان (Shinhan) منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ درآمد بسیار مناسبی را از فروش گلکسی اس ۷ به دست آورده است.

البته تا پیش از این هم بیزینس‌های محلی کشور کره‌ی جنوبی پیش‌بینی می‌کردند که سامسونگ در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ یعنی در حد فاصل ماه‌های آوریل تا ژوئن بتواند آمار بسیار قدرتمندی را در زمینه‌ی فروش از خود به جای بگذارد و حالا با انتشار این گزارش، همه‌ی این گمانه‌زنی‌ها در حال به واقعیت پیوستن است.

فروش گلکسی اس ۷ موجب رکوردشکنی آمار درآمد سامسونگ شده است

در این گزارش آمده است که پنج کمپانی تجاری واسطه نیز معتقدند که درآمد سامسونگ در این دوره‌ی سه ماهه به بیش از ۷ تریلیون دلار خواهد رسید و این در حالی است که طی نه ماه گذشته، هیچوقت درآمدهای این کمپانی از سقف ۷ تریلیون دلار عبور نکرده بوده است! آنالیزهای تشکیلات شینهان نشان می‌دهند که بخش عظیمی از این رقم را فروش گلکسی اس ۷ و البته بخش تولید فلش مموری‌های سامسونگ تامین خواهند کرد.

حدود نصف این درآمد از موفقیت فراتر از حد انتظارات بخش موبایل این برند کره‌ای ناشی می‌شود؛ جایی که به لطف فروش نسل هفتم گلکسی اس ۷ توانسته است درآمدی معادل ۳.۶ تریلیون دلار را به جیب سامسونگ واریز کند و نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته حدود ۱۲.۴ درصد افزایش را ثبت کند.

فروش گلکسی اس ۷ در رده‌ی اول ؛ فلش مموری دوم

فروش گلکسی اس ۷ موجب رکوردشکنی آمار درآمد سامسونگ شده است

بخش موبایل سامسونگ نیز این موفقیت را به دو محصول ابر محبوب خود یعنی گلکسی اس ۷ و نسخه‌ی اج آن مدیون است و فروش حدود ۱۴ میلیون واحد از این دو اسمارت فون تا پایان این دوره‌ی سه ماهه، توانسته است که چنین درآمدی را نصیب سامسونگ کند و فروش این بخش را نسبت دوره‌ی سه ماهه‌ی قبلی یعنی از ماه‌های ژانویه تا مارس، به مقدار ۴۰ درصد افزایش دهد؛ البته جالب است بدانید که فروش دیوایس‌های ارزان‌قیمت‌تر نظیر سری‌های گلکسی اِی و گلکسی جی نیز در ثبت چنین آماری بی‌تاثیر نبوده است و پیش‌بینی می‌شود که موفقیت آنها تا پایان دوره حتی از این هم فراتر برود.

در ضمن همانطور که گفتیم به غیر از بخش موبایل، بخش تولید حافظه‌های فلش نیز نقش مهمی در ثبت این رکورد ۷ تریلیون دلاری را بر عهده داشته است. واحد دیوایس سولوشنز (Device Solutions) که در کمپانی سامسونگ مسئولیت تولید حافظه‌های فلش را بر عهده دارد، موفق شده است درآمدی معادل ۲.۶ تریلیون دلار را روانه‌ی حساب‌های سرمایه‌گذاران سامسونگ نماید.

در انتها نیز بعد از فروش گلکسی اس ۷ و بخش حافظه‌های فلش، این واحد سامسونگ دیسپلی (Samsung Display)، یعنی همان قسمت توسعه و تولید نمایشگرها و مانیتورهای سامسونگ است که در رده‌ی سوم پرفروش‌ترین قسمت‌های خطوط تولید این کمپانی قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*