گوشی LeEco Le Max 2

نسخه‌ی 6 گیگابایت رم گوشی LeEco Le Max 2 برای فروش آماده شده است

گوشی LeEco Le Max 2 به همراه دو دستگاه دیگر توسط کمپانی LeEco در ماه آوریل گذشته رونمایی شد. پرچم‌دار Le Max 2 با دو مدل مختلف معرفی شد. یک نسخه‌ی 4 گیگابایت رم و دیگری با 6 گیگابایت رم اعلام شد. اگرچه LeEco تاکنون در چین تنها نسخه‌ی 4 گیگابایت رم را عرضه کرده؛ اما بر اساس درخواست‌های زیاد کاربران، امروز این کمپانی تصمیم گرفته تا نسخه‌ی 6 گیگابایت رم را برای فروش در بازارهای جهانی، آماده کند.

هم‌اکنون کاربران قادر خواهند بود تا سفارش خرید این دستگاه را از طریق فروشگاه‌های رسمی این کمپانی انجام دهند؛ اما زمان تحویل انتظار می‌رود که در دو تا سه هفته‌ی آینده صورت پذیرد. بنا به گزارش‌های رسیده، LeEco پیش فروش این گوشی را آغاز کرده؛ اما تاریخ دقیقی از زمان تحویل آن، تاکنون مشخص نشده است.

گوشی LeEco Le Max 2 با نسخه‌ی 6 گیگابایت رم برای فروش در چین آماده شده است

با توجه به اینکه پیش فروش این گوشی در چین آغاز شده می‌توان انتظار داشت که فروشنده‌های ثالثی چون LETVMart به‌زودی بارگیری گوشی لمکس 2 برای عرضه به بازارهای جهانی را انجام خواهند داد.

با وجود رم 6 گیگابایتی، گوشی LeEco Le Max 2 به معنای واقعی پرچم‌دار قدرتمندی خواهد بود. این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی با کیفیت تصویری 2K بوده و قدرت خود را از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 کوالکام، تامین می‌کند. یک سنسور دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت این اسمارت فون قرار گرفته و دوربینی 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدئویی در جلوی آن دیده می‌شود. علاوه بر وجود 6 گیگابایت رم، گوشی LeEco Le Max 2 دارای 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بوده و به ‌لطف وجود باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی در این بسته‌بندی، قدرت لازم برای روشنایی این دستگاه را تامین می‌شود.

گوشی LeEco Le Max 2

گوشی LeEco Le Max 2 به‌طور رسمی با برچسب قیمت 2699 یوان، یعنی چیزی در حدود 409 دلار قیمت گذاری شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*