مشخصات OnePlus 3

با مشخصات OnePlus 3 آشنا شوید؛ پرچم‌دار قدرتمند چینی از راه رسید

کمپانی وان پلاس از تازه‌ترین پرچم‌دار خودش وان پلاس 3 رونمایی کرد. شاید برای هر علاقه‌مند به تکنولوژی جالب باشد که با مشخصات OnePlus 3 آشنا شود. این محصول جزو قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر جهان است که می‌تواند رقیبی سرسخت برای پرچم‌داران دیگر کمپانی‌ها باشد.

وان پلاس 1، وان پلاس 2 و وان پلاس ایکس همگی به‌خوبی توانسته‌اند نزد مصرف کنندگان محبوب شوند. این محصولات سه گوشی هوشمندی هستند که تا به حال توسط وان پلاس معرفی شدند و اینک دقایقی است چینی‌ها از نسل سوم گوشی‌های خود به نام «وان پلاس 3» رونمایی کرده‌اند. گجت نیوز معرفی این محصول را پوشش داده است که می‌توانید از این لینک آن را مشاهده کنید و حالا نوبت به آن رسیده تا نگاه نزدیک‌تری را به مشخصات گوشی هوشمند فلزی وان پلاس بیندازیم. این محصول به‌اندازه واقعی قدرتمند است و شکی در آن نیست که با نگاه کردن به این هندست زیبا نخواهید آن را بخرید.

مشخصات OnePlus 3

وان پلاس 3 (OnePlus 3) دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم آنودایز است که با روکشی پوشیده از فلز طراحی شده است. این کمپانی ادعا می‌کند بدنه این محصول از آلیاژ‌های با کیفیتی ساخته شده است تا مصرف کننده در عین احساس سبکی، از محصولی بسیار محکم برخوردار باشد. صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی با تراکم پیکسلی 401ppi و پنل AMOLED تجهیز شده به محافظ گوریلا گلس 4 میزبان پنل جلویی این محصول است. در کنار آن 6 گیگابایت ظرفیت رم (LPDDR4) و 64 گیگابایت حافظه داخلی (UFS 2.0) نیز در زیر قاب این محصول مشغول فعالیت هستند. تراشه اسنپدراگون 820 همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو 530 در فرکانس 2.2 گیگاهرتز نیز وظیفه مدیریت این محصول را بر عهده دارند.

مشخصات OnePlus 3

دوربین اصلی وان پلاس 3 از یک سنسور 16 مگاپیکسلی Sony IMX298 مجهز به تثبیت کننده نوری و تثبیت کننده الکترونیکی، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسلی 1.12um برخوردار است که کاربران را به خلق تصاویری با کیفیت تشویق می‌کند. در قسمت جلویی نیز یک سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی Sony IMX179 همراه با دیافراگم f/2.0، اندازه پیکسلی 1.4um، فوکوس ثابت و همچنین تثبیت کننده الکترونیکی برای عاشقان سلفی تعبیه شده است. در کنار این دو دوربین قدرتمند اپلیکیشن آن نیز دستخوش تغییرات جذابی نظیر اضافه شدن Dynamic De-noise، حالت HD، حالت HDR خودکار و همچنین تشخیص لبخند شده است.

یک باتری 3,000 میلی‌آمپری جدانشدنی نیز در زیر این بدنه تعبیه شده است که به لطف تکنولوژی شارژ سریع «دش شارژ» (Dash Charge) شما را قادر می‌سازد تا خیلی سریع باتری تلفن هوشمندتان را شارژ کنید. دش شارژ جریان بیشتری از برق را به محصول شما وارد می‌کند و این در حالی است که این باتری ولتاژ 5 ولت را مدیریت می‌کند. این بدان معنا است که شارژ سریع همواره پایدار خواهد بود. باتری وان پلاس 3 (OnePlus 3) به لطف این تکنولوژی قادر است تنها در 30 دقیقه حدود 60 درصد شارژ شود که این می‌تواند آمار خوبی برای هندست جدید وان پلاس باشد.

مشخصات OnePlus 3مشخصات OnePlus 3 از نظر ارتباطی نیز بسیار مناسب به نظر می‌رسد. محصول جدید خانواده وان پلاس از دو سیم کارت نانو، اتصال 4G LTE (سرعت دانلود 300 مگابایت در ثانیه) و NFC پشتیبانی می‌کند. یک اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت زیری صفحه نمایش تعبیه شده است که قادر به بازگشایی قفل صفحه در حدود 0.2 ثانیه است. این محصول دارای ابعاد 152.7 در 74.7 در 7.35 میلی‌متر و همچنین وزن 158 گرم است که نویدبخش یک محصول فلزی با ضخامت کم و نسبتاً سبک خواهد بود.

از سایر مشخصات OnePlus 3 ، پرچم‌دار قدرتمند آسیایی وان پلاس باید به بلوتوث 4.2، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، درگاه USB نوع C در قسمت زیری، بلندگوی جلو و دو میکروفون حاوی کاهنده‌ی نویز اشاره کرد.

در زیر نگاهی گذرا به مشخصات OnePlus 3 خواهیم انداخت.

ابعاد152.7 در 74.7 در 7.35 میلی‌متر
وزن158 گرم
صفحه نمایش5.5 اینچی فول اچ‌دی با تراکم پیکسلی 441ppi – پنل AMOLED تجهیز شده به محافظ گوریلا گلس 4
تراشهاسنپدراگون 820 – پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس2.2 گیگاهرتز
ظرفیت رم6 گیگابایت
حافظه داخلی64 گیگابایت
باتری3,000 میلی‌آمپری
پلتفرمرام اختصاصی OxygenOS مبتنی بر اندروید 6.0.1 مارشمالو
ارتباطاتWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac ، درگاه USB نوع C، اتصال 4G LTE، NFC و پشتیبانی از دو سیم کارت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فوق العادست.منتظرم تا بخرمش.
    بست فون برا خرید گذاشتتش