Apple Maps در iOS 10 مکان خودرو پارک شده را به شما یادآوری می‌کند

همانطور که می‌دانید در این هفته بود که شرکت اپل در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2016 از سیستم عامل iOS 10 رونمایی کرد. این سیستم‌ عامل دارای ویژگی‌های بسیاری است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم جدید و قدرتمند تشخیص چهره و همچنین ویژگی جدید Apple Maps اشاره کرد.

اپل در حال انجام آپدیت گسترده روی این سیستم است که ویژگی‌های بسیاری خواهد داشت. iOS 10 مکان خودرو پارک شده را به شما یادآوری می‌کند. یکی از ویژگی‌های جدید سیستم Apple Maps در iOS 10 این است که سیستم دستیار قدرتمندتری به آن برای خواندن نقشه اضافه شده است.

با توجه به گفته‌های اپل اپلیکیشن Apple Maps به اندازه کافی هوشمند است که زمان توقف کردن شما را و همچنین زمان پارک شدن ماشین را تشخیص دهد، پس از آن در زمانی که احتیاج باشد مکانی که خودروی شخصی خود را در آن پارک کرده‌اید به شما یادآوری می‌کند، البته در صورت نیاز کاربر می‌تواند موقعیت مکانی اتومبیل خود را در گوشه صفحه‎نمایش ببیند.

علاوه بر این با ویجتی که به‌صورت دستی در اپلیکیشن Apple Maps فعال می‌شود، جهت اتومبیل در صفحه قفل برای شما نمایش داده می‌شود. به‌عنوان‌مثال مشخص می‌کند که اتومبیل در کدام سمت صفحه‌نمایش است.

همانطور که آگاه هستید، فعلا فقط نسخه پیش‌نمایش توسعه دهندگان سیستم‌عامل iOS 10 منتشر شده است و این بدان معنی است که ویژگی‌های نام برده شده هنوز در حال توسعه هستند و فعلا به اتمام نرسیده است. به هر حال انتظار می‌روند در طول توسعه این اپلیکیشن ویژگی‌های کاربردی بیشتری به آن اضافه شود.

با توجه به گفته اپل، نسخه‌های iOS 10 در تابستان جاری در ماه سپتامبر منتشر می‌شود و شاید تاریخ انتشار آن همزمان با معرفی آیفون جدید باشد و اپل قصد داشته باشد تا نسخه نهایی سیستم عامل خود را در زمان عرضه آیفون 7 منتشر کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*