گوشی Meitu V4s

گوشی Meitu V4s عرضه شد؛ 3 گیگابایت رم با دوربین 21 مگاپیکسلی

گوشی Meitu V4s محصول جدیدی از کمپانی ناآشنای Meitu است. بازار گوشی‌های هوشمند، بازار بسیار پرمنفعتی است. کمپانی‌های بزرگ و نام‌آشنای جهان برای به دست آوردن سود بیشتر از آن با یکدیگر به‌شدت رقابت کرده و در این مابین شرکت‌هایی که قصد دارند تازه وارد این بازار شوند، مطمئنا باید به چیزی خاص بیندیشند. این بازار در حال اشباع شدن است و گوشی‌های هوشمند در حال تغییر.

برای جلب‌توجه در این بازار برخی بر روی قیمت‌گذاری تاکید دارند و برخی دیگر ویژگی‌های نرم‌افزاری منحصر به فردی را ارائه می‌دهند؛ اما کمپانی گمنامی در خارج از چین به ‌نام Meitu بر روی طراحی متمایز محصول خود سرمایه گذاری کرده است.

گوشی Meitu V4s ، آخرین محصول بالا رده این کمپانی، برخلاف هر گوشی هوشمند دیگری است که در حال حاضر در بازار وجود دارد. مهم‌ترین ویژگی این دستگاه در شکل طراحی آن است. گوشی هوشمندی که به شکل یک شش ضلعی بوده که دو ضلع بغل آن کمی کشیده‌تر شده است (خود این کمپانی از آن با عنوان “ V دوطرفه “ نام برده است)؛ اما طراحی شکل ظاهری تنها مورد منحصر به فرد آن نیست. مواد مورد استفاده در ساخت این اسمارت فون نیز آن را از بقیه‌ی محصولات متمایز کرده است. ترکیبی بین آلومینیوم و چرم پوست گوساله ظاهری بسیار عالی و خاص به این گوشی بخشیده است.

گوشی Meitu V4s را باید گوشی سلفی محوری به‌حساب آورد. دوربینی 21 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است

گوشی Meitu V4s برخلاف ظاهر خاص آن، در درون خیلی خاص نبوده؛ اما ویژگی‌های بدی نیز ندارد. این دستگاه نسبتا جمع و جور دارای یک نمایشگر آمولد 5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. در زیر این صفحه نمایش و در دل این گوشی، پردازنده هشت هسته‌ای Helio X10 مدیاتک با ساختار 64 بیتی و سرعت پردازش 2 گیگاهرتز در کنار پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR G6200 قرار گرفته است. 3 گیگابایت رم از نوع LPDDR3 داشته و به دلیل نبود اسلات میکرو اس دی در آن به حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده است. این دستگاه توسط یک باتری لیتیوم – پلیمری 2650 میلی‌آمپر ساعتی روشن نگه داشته می‌شود.

گوشی هوشمند Meitu V4s در جلو دارای یک دوربین 21 مگاپیکسلی با سنسور سونی Exmor RS IMX230 بوده که با پردازنده تصویربرداری فوجیتسو همراه شده است. بهترین قسمت این گوشی، همین دوربین جلویی آن است. هر چیزی که برای گرفتن سلفی نیاز داشته باشید در آن مهیا شده و با یک فلش قدرتمند نیز تکمیل شده است.

گوشی Meitu V4s

نسخه‌ی استاندارد این دستگاه، بدون چرم پشتی آن در چین چیزی معادل 530 دلار قیمت‌گذاری شده؛ در حالی که مدل Elite آن با برچسب قیمتی 668 دلار عرضه می‌شود. در زیر می‌توانید تصاویری از این اسمارت فون را ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*