ربات روسی

تماشا کنید : فرار ربات روسی از آزمایشگاه به خیابان !

به تازگی یک روبات از آزمایشگاهی در روسیه خارج و باعث بروز ترافیک در سطح شهر شده است.افرادی که در آن محل حاضر بودند چند ویدیو از این ربات روسی فراری تهیه کرده اند که در ادامه مطلب شما را به دیدن دو ویدیو از این ماجرا دعوت می کنیم.

دانشمندان شرکت پروموبوت در شهر پرم روسیه به این روبات یاد داده بودند که چطور به طور مستقل حرکت کند اما این روبات پس از آن که مهندس این مرکز یادش رفت در ورودی را ببندد از آزمایشگاه خارج شد.این روبات پس از خروج از این مرکز علمی وارد کوچه‌ای در نزدیکی همان محل شد و پس از پیمودن نزدیک به ۵۰ متر، باطری‌اش تمام شد.

ربات روسی

ویدیوهایی از این ربات روسی را که در وسط خیابانی شلوغ ترافیک ایجاد کرده بر روی اینترنت و یک شبکه تلویزیونی محلی منتشر شده که در ادامه تماشا خواهید کرد.

یک مهندس این آزمایشگاه این روبات را بعدا به مرکز منتقل کرد.شماری از کاربران اینترنت در روسیه باور ندارند که این حادثه اتفاقی بوده است. آنها می‌گویند این کار برای جلب توجه به روبات ساخت این مرکز بوده است.

ربات روسی

شرکت سازنده ربات روسی گفته است این روبات توانایی تعامل با انسان‌ها را دارد و می‌تواند به سئوال‌ها پاسخ دهد و جهت‌ها را نشان دهد.

ربات روسی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*