فروش اکسپریا X

پیش فروش اکسپریا X و دیگر مدل‌های آن در آمریکا آغاز شد

طبق اخباری که منتشر شده سونی رسما اعلام کرده که قرار است تمام مدل‌های سری اکسپریا X را در آمریکا به فروش رساند. حال به‌تازگی مشخص گشته که پیش فروش اکسپریا X و دیگر مدل‌های آن در آمریکا آغاز شده و هم اکنون کاربران آمریکایی می‌توانند اقدام به پیش خرید کنند.

شایان ذکر است که خانواده‌ی اکسپریا X دارای 4 عضو است که عبارت‌اند از اکسپریا ایکس (Xperia X)، اکسپریا ایکس ای (Xperia XA)، اکسپریا ایکس ای اولترا (Xperia XA Ultra) و اکسپریا ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance) که همه‌ی مدل‌های عرضه شده در آمریکا به‌صورت آنلاک است.

اولین عضو این خانواده که عرضه خواهد شد اکسپریا X بوده که در 26 ژوئن عرضه شده و اکسپریا X Performance و اکسپریا XA نیز در 17 ژوئیه عرضه خواهند شد. در آخر، 24 ژوئیه شاهد عرضه‌ی اکسپریا XA Ultra خواهیم بود که در ادامه می‌توانید قیمت این محصولات را مشاهده کنید.

  • اکسپریا XA دارای قیمت 279.99 دلار خواهد بود
  • اکسپریا XA Ultra دارای قیمت 369.99 دلار خواهد بود
  • اکسپریا X دارای قیمت 549.99 دلار خواهد بود
  • اکسپریا X Per formance دارای قیمت 699.99 دلار خواهد بود

نکته‌ای که وجود دارد مشتریانی که در پیش فروش اکسپریا X و یا یکی دیگر از مدل‌های آن شرکت کرده و یکی از این 4 مدل را خریداری کرده باشند به‌عنوان هدیه یک عدد کارت میکرو اس دی 64 گیگابایتی SanDisk برای پیش فروش اکسپریا XA یا اکسپریا XA Ultra و یا یک عدد کارت میکرو اس دی 128 گیگابایتی برای پیش فروش اکسپریا X یا اکسپریا X Performance دریافت خواهند کرد.

همان‌طور که از این موضوع با خبر هستید سونی تصمیم گرفت که به ساخت سری زد خود خاتمه داده و سری ایکس را معرفی کند، البته شاید قیمت این محصولات کمی بالا باشد؛ اما کمپانی ژاپنی به موفقیت محصولات خود در بازار جهانی امیدوار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*