موبایل هواوی آنر 8

موبایل هواوی آنر 8 در بیست و یکم تیر معرفی خواهد شد

موبایل هواوی آنر 8 پرچم‌دار بعدی کمپانی هواوی 11 جولای (21 تیر ماه) در شانگهای چین خودنمایی خواهد کرد. مدتی است که درباره‌ی این محصول جدید غول فناوری چین صحبت‌هایی می‌شود. این کمپانی حتی چند روز قبل یک تیزر تبلیغاتی، بدون مشخص کردن تاریخ دقیق عرضه‌ی آن منتشر کرد؛ اما اکنون به لطف اظهار نظر یکی از مدیران عالی‌ رتبه‌ی هواوی تائید شد که هواوی آنر 8 به‌طور رسمی در 11 جولای و در چین پرده‌برداری خواهد شد.

مدیر بازاریابی برند آنر کمپانی Huawei، ژائو جورج، چند ساعت قبل یک تیزر تبلیغاتی جدید از موبایل هواوی آنر 8 منتشر کرد. در این تیزر تائید شده که این گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید در یازدهم جولای برابر با 21 تیرماه در مرکز Oriental Sports شانگهای چین در ساعت 18:30 به‌وقت محلی رونمایی خواهد شد. شایعات قبلی تاریخ 5 جولای را نشان می‌داد که اکنون می‌توان با صحبت‌های این مدیر هواوی قاطعانه آن را رد کرد.

موبایل هواوی آنر 8 در 21 تیر ماه در شانگهای چین رونمایی خواهد شد

تصاویر منتشر شده موضوع مهم دیگری را نیز بازگو می‌کند. دوربینی دوگانه! بله به‌وضوح در این تصویر و در پنل پشتی می‌توان دو دایره را دید که محل قرارگیری دوربین دوگانه‌ی گوشی Honor 8 است. اکنون دیگر می‌توان تقریبا مطمئن بود که دوربین این دستگاه شبیه به گوشی Honor V8 و بدون گواهینامه لایکا راه‌اندازی خواهد شد.

دیروز خبری را در گجت نیوز منتشر کردیم مبنی بر اینکه گوشی هواوی آنر 8 از طریق وب سایت صدور گواهینامه TENAA تائید شد و به لطف این خبر مشخصات هواوی آنر 8 نیز آشکار شد. این دستگاه جمع و جور دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) است. 4 گیگابایت رم داشته و به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Kirin 950 مجهز شده است. یک سنسور اثر انگشت به‌همراه فناوری NFC از ویژگی‌های خوب آن بوده و یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه دارد تا نیروی روشنایی لازم برای این دستگاه را فراهم کند. هواوی آنر 8 با سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد.

موبایل هواوی آنر 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*