آیفون سال 2017

به دنبال تجربه یک آیفون جدید هستید؟ تا سال 2017 صبر کنید!

تحلیلگران معتقدند آیفون جدید اپل که تا چند ماه دیگر عرضه می‌شود حاوی تغییرات زیادی نسبت به نسل فعلی نخواهد بود. ازآنجایی‌که سال آینده دهمین سالگرد عرضه آیفون به بازار است، تیم کوک و یارانش به احتمال زیاد فکرهای بزرگی را در سر خواهند داشت. با این حال باید تا زمان عرضه محصولات آینده اپل صبر کنیم.

کمپانی اپل از سال 2007 که نخستین تلفن هوشمند خود به نام آیفون را رونمایی کرد، راه طولانی را در پیش گرفته است و آن‌ها همواره با رونمایی از مدل‌های مختلف این تلفن هوشمند فراز و نشیب‌های مختلفی را طی کرده‌اند. اما آن‌طور که به نظر می‌رسد اپل در حال برنامه‌ریزی برای تغییراتی جدی در آیفون‌های سال آینده است. ازآنجایی‌که سال آینده شاهد دهمین سالگرد عرضه آیفون‌ها به بازار هستیم، بدون شک اپل این فرصت را برای انقلابی از جنس استیو جابز از دست نخواهد داد و اینک تیم کوک، مدیر اجرایی فعلی اپل، قصد دارد تا با آیفون‌های سال آینده شایستگی‌های خودش را اثبات کند. با این حال به نظر می‌رسد که آیفون امسال اپل که تا چندین ماه دیگر عرضه خواهد شد شامل تغییرات جدی و بزرگی نخواهد بود.

آیفون 7 اپل ؛ عاری از تغییرات بزرگ

سه گوشی هوشمند اخیر کمپانی اپل تفاوت‌های خیلی بزرگی را با یکدیگر نداشته‌اند و آن‌ها تنها در جزئیاتی نظیر پردازنده داخلی مانند آیفون 6 اس و یا عرضه سخت افزاری جدید در بدنه‌ی قدیمی نظیر آیفون SE با یکدیگر متفاوت بوده‌اند؛ اما شایعات به سمت و سوی آن می‌روند که منابع اطراف کوپرتینو اعلام کرده‌اند، سال آینده اپل به مناسبت دهمین سالگرد عرضه آیفون در بازار، برنامه‌های مفصلی را برای علاقه‌مندان به این کمپانی تدارک دیده است. تا به امروز شایعات زیادی را پیرامون نسل آینده آیفون‌ها شنیده‌ایم. شایعاتی مختلف که اکثراً نشان دهنده خستگی کاربران از طراحی یکنواخت محصولات این کمپانی است. بنابراین دور از انتظار نیست که بخش اعظم تغییرات قابل اعمال در آیفون سال 2017 اپل مربوط به طراحی آن باشد. این تغییرات می‌تواند شامل اضافه شدن یک پنل از جنس شیشه در بخش پشتی همانند آیفون 4 و یا استفاده از یک صفحه نمایش OLED در پنل جلویی باشد.

آیفون سال 2017

ریتم رونمایی از آیفون‌های اپل معمولاً به ماه سپتامبر بازمی‌گردد. بنابراین نباید دور از انتظار باشد که آیفون بعدی اپل نیز در این ماه رونمایی شود. تمامی این موارد ذکر شده تنها زاده‌ی ذهن تحلیلگران است و به‌هیچ‌عنوان کمپانی اپل آن‌ها را تأیید نکرده است. باید تا زمان رونمایی رسمی این گوشی هوشمند منتظر بمانیم تا بتوانیم قاطعانه در مورد تفاوت‌های آن با نسل گذشته‌اش قضاوت کنیم.

بدون شک فلسفه استیو جابز را نمی‌توان با تیم کوک مقایسه کرد. باید دید که آیا این مدیر آمریکایی می‌تواند آب رفته را به جوی بازگردانده و فروش دور از انتظار آیفون‌های اپل طی دو سال اخیر را جبران کند یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اپل کارت تمومه با اون گوشی های تکراریت

    • گوشی های آیفون تکراری نیستن هر گوشی آیفونی که میاد 90 درصد از گوشی قبلی سریعتر هست سال 2007 که اولین آیفون عرضه شد سامسونگ گوشی های کشابی میساخت

  2. پیش بینی من اینه که دوران رکود و پس روی اپل از مدل آیفون ۷ شروع خواهد شد و مطمئن باشید بالاخره کسادی بازار که گریبانگیر اچ تی سی ال جی موتورولا و … شده آیفون را نیز در بر خواهد گرفت در اینصورت برای اپل هیچ چاره ای جز کاهش قیمت برای ماندن در اوج نخواهد ماند.

  3. سلام…این خبر واقعیت داره که امکان داره ایفون بعدی که چندماه دیگه معرفی میشه..دوسیم کارت باشه؟؟