قلم S Pen گلکسی نوت 7

قلم S Pen گلکسی نوت 7 سامسونگ با طراحی جدید و فرمان‌های کاربردی همراه است

همانطور که می‌دانید، کمپانی سامسونگ به‌زودی از فبلت جدیدش با نام گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) رونمایی می‌کند. به لطف گزارش‌ها و لو دهنده‌های متعدد در فضای وب، تاکنون بسیاری از مشخصات این فبلت را می‌دانیم. اما اخیرا گزارش‌های بیشتری مربوط به قابلیت‌های کاربردی و قلم S Pen گلکسی نوت 7 در فضای وب منتشر شده‌اند.

قلم S Pen گلکسی نوت 7 با طراحی و قابلیت‌های جدید همراه شده است

در جدیدترین اطلاعات لو رفته از فبلت سامسونگ، به برخی از قابلیت‌های جدید و کاربردی قلم S Pen گلکسی نوت 7 اشاره شده است. طبق گزارش منتشر شده در وب سایت iGyaan، کمپانی سامسونگ به کمک اتصال بهبود یافته بلوتوث ال ای (LE) در قلم گلکسی نوت 7 خود، دقت کار این گجت و مدت زمان استفاده از آن را بالا برده است.

همچنین قابلیت Air Command که مخصوص سری نوت سامسونگ و قلم‌های این محصولات است، حالا در زمینه‌های کاربردی عملکرد بهتری دارد. طبق ادعای iGyaa، گلکسی نوت 7 حالا شامل قابلیت‌های دیکشنری‌ و مکالمه است؛‌ بدین معنا که کاربران قادر هستند تا لغات را از زبانی به زبان دیگر ترجمه کرده و یا متن را به صدا تبدیل کنند. البته این استدلال شخصی ما از گزارش وب سایت مذکور است و باید منتظر نتیجه نهایی مهندسان سامسونگی باشیم.

قلم S Pen گلکسی نوت 7

همچنین گفته می‌شود کمپانی سامسونگ تغییراتی را در بخش طراحی قلم S Pen صورت داده‌اند. بااینکه در این زمینه هیچ تصویر یا رندر خاصی منتشر نشده است، اما گمان می‌کنیم در طراحی دکمه کلیکی قلم که برای اولین بار در نوت 5 قرار گرفته بود، تغییراتی صورت گرفته باشد.

علاوه بر این، منبع مخفی سایت iGyaan مدعی شده است که حسگر چشمی آیریس در فبلت سامسونگ قابلیت قفل کردن اپلیکیشن‌ها، فایل‌ها، پوشه‌ها و اسناد را نیز در خود جای داده است. همچنین شایعات مربوط به استفاده از تراشه اسنپدراگون 823 در این گزارش تا حدی تایید شده‌اند.

به هر حال هر چه به تاریخ رونمایی رسمی سامسونگ از نوت 7 (دوم اوت) نزدیک می‌شویم، تصاویر و شایعات بیشتری از این محصول توسط لو دهندگان منتشر می‌شوند که نمی‌توان به‌تمامی این اطلاعات اطمینان کامل کرد. با این حال در ادامه توجه شما را به تصاویر رندر شده از گلکسی نوت 7 که طی روزهای گذشته به دستمان رسید، جلب می‌نماییم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*