تولید آیفون 16 گیگابایتی متوقف خواهد شد (شایعه)

همانطور که می‌دانید شرکت اپل هرساله با تولید و عرضه آیفون جدید آن را در مدل‌های مختلفی عرضه می‌کند، البته تفاوت آن‌ها در میزان حافظه ذخیره‌سازی بوده و کاربران بسته به نیاز خود نسخه موردنظر را برای خرید انتخاب می‌کنند. از سوی دیگر تاکنون کاربران بسیاری برای مدل 16 گیگابایتی آیفون ناراضی بوده‌اند. اکنون با توجه به گزارش‌های منتشرشده از سوی وال‌استریت، آیفون قصد دارد که تولید آیفون 16 گیگابایتی را متوقف کند.

با سنگین شدن فضای مورد نیاز سیستم‌عامل اختصاصی اپل یعنی iOS مشکلات بسیاری برای آیفون‌های 16 گیگابایتی پیش آمد. اگر شما هم از کاربرانی باشید که از دست آیفون 16 گیگابایتی شکایت دارید، پس بدون شک این خبر برای شما خوشحال کننده است. با توجه به گزارش‌های جدید منتشر شده آیفون جدید فضای ذخیره‌سازی بیشتری را دارد و در اصل مدل پایه این دستگاه از 32 گیگابایتی شروع خواهد شد.

آیفون 16 گیگابایتی تفاوت بسیاری با مدل‌های دیگر دارد و در اصل ارزان‌ترین مدل آیفون بوده چراکه ظرفیت حافظه داخلی آن بسیار اندک است، بخش عمده‌ای از این ظرفیت را سیستم‌عامل در اختیار دارد و با وجود دوربین باکیفیت نمی‌توان تصاویر زیادی را به ثبت رساند. از سوی دیگر تمامی نرم‌افزارها در حال گسترش پیدا کردند و روز به روز سنگین‌تر از گذشته خواهند شد، هنوز هم مشخص نیست که iOS بعدی چه مقدار فضای ذخیره‌سازی را نیاز داشته باشد، اما بدون شک به فضای بیشتری نیاز خواهد داشت و کاربران مجبور به حذف فایل‌ها و اپلیکیشن‌های خود برای انجام به‌روزرسانی خواهند شد.

شرکت اپل در iOS 10 مدیریت حافظه را به‌خوبی انجام داده است، اما هنوز دستگاه‌های اندرویدی بسیاری در بازار هستند که جدا از حافظه بالا از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند، به هر حال اگر اپل قصد آوردن کارت‌ها حافظه را به آیفون ندارد پس باید به فکر ارتقا ظرفیت‌های داخلی آیفون باشد. متاسفانه این خبر بر اساس شایعات بوده و هنوز اپل آن را تایید نکرده است، اما انتظار می‌رود که این خبر دور از واقعیت نباشد، چراکه مشکلات بسیاری در مدل 16 گیگابایتی آیفون نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*