گلکسی Note ۷

مشخصات یک مدل جدید از گلکسی Note ۷ در وب‌سایت آنتوتو قرار گرفت

گلکسی Note ۷ نام پرچم‌دار آینده کمپانی سامسونگ است. این تلفن هوشمند که تا چند ماه آینده رونمایی خواهد شد، بدون شک یکی از جذاب‌ترین محصولات تکنولوژی سال 2016 میلادی خواهد بود. صبح امروز اطلاعاتی از یک مدل جدید این گلکسی نوت 7 در وب‌سایت آنتوتو قرار گرفت که حاوی 4 گیگابایت رم و اندروید 6.0.1 مارشمالو است.

این روزها تمامی صحبت‌ها در خصوص نسل جدید تلفن‌های هوشمند سامسونگ و اپل، گلکسی نوت 7 و آیفون 7 است. هرچند همین قضیه هر روز شاهد انتشار اخباری بعضاً شایعه و یا واقعیت از سوی این محصولات هستیم. چند روز قبل یکی از معروف‌ترین افشا کننده‌های دنیای تکنولوژی اطلاعاتی از گلکسی نوت 7 را بر روی حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد که بر اساس آن، فبلت جدید سامسونگ که به احتمال زیاد 2 آگوست رونمایی خواهد شد، به یک تراشه اسنپدراگون 821/823، شش گیگابایت رم و اندروید 7 نوقا مجهز خواهد بود.

مدل جدید گلکسی Note ۷ به یک رم 4 گیگابایتی مجهز است

حال یک مدل جدید از این تلفن هوشمند در وب‌سایت بنچمارک آنتوتو قرار گرفته است که بر اساس آن کد نام آن SM-N930V بوده و به نظر می‌رسد با نسخه اصلی این محصول متفاوت است. این مدل از گلکسی Note ۷ به یک تراشه اسنپدراگون 820، پردازنده 4 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 530 مجهز است. این در حالی است که ما انتظار داشتیم مدل آمریکایی گلکسی Note ۷ از یک تراشه اسنپدراگون 823 و مدل جهانی آن نیز از تراشه اگزینوس 8893 بهره‌مند باشد. بنچمارک آنتوتو همچنین نشان می‌دهد که گلکسی Note ۷ به یک صفحه نمایش با رزولوشن 1440 در 2560 (2K) با سایزی نامشخص مجهز خواهد بود. اگر به شایعات پیرامون این فبلت اکتفا کنیم، باید بگوییم که سایز این صفحه نمایش می‌تواند چیزی حدود 5.7 اینچ الی 6 اینچ باشد. حتی ممکن است صفحه نمایش این محصول همانند گلکسی اس 7 اج خمیده باشد.

گلکسی Note ۷بر اساس این بنچمارک دو دوربین 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی در پنل‌های پشتی و جلویی گلکسی Note ۷ قرار خواهد داشت. ما انتظار داریم که سامسونگ از سنسورهای یکسان همانند گلکسی اس 7 بر روی این دوربین‌ها استفاده کرده باشد. هرچند که فرصت خوبی برای سامسونگ است تا حتی این دوربین را با بهبودهایی نیز همراه سازد.

در حالی که آنتوتو در مقابل ظرفیت رم این دستگاه عدد 4 را درج کرده و 64 گیگابایت حافظه داخلی را نیز در این محصول تعبیه شده است. این در حالی است که در گزارش‌های گذشته خوانده بودیم گلکسی Note ۷ از یک رم 6 گیگابایت بهره‌مند خواهد بود. به همین خاطر این حدس را می‌توان زد که فبلت جدید سامسونگ در چند نسخه مختلف حاوی رم و ظرفیت داخلی مختلف عرضه خواهد شد. علاوه بر مدل 64 گیگابایتی، مدل‌های 128 و 256 گیگابایتی این محصول نیز می‌توانند قابل عرضه باشند.

علاوه بر تمامی این‌ها ما در این تلفن هوشمند شاهد حضور یک درگاه نوع C هستیم. بنابراین سامسونگ مجبور است تا نسخه جدیدی از هدست واقعیت مجازی Gear VR حاوی این درگاه را نیز عرضه کند. نسخه فعلی این هدست از یک درگاه میکرو USB بهره می‌برد که بر روی دو پرچم‌دار فعلی آن‌ها (گلکسی اس 7 و اس 7 اج) نیز شاهد آن هستیم. از نظر امنیتی نیز این هندست با در اختیار داشتن یک اسکنر عنبیه چشم همراه اسکنر اثرانگشت، از پیشرفت خوبی برخوردار است. اندروید 6.0.1 نیز به‌صورت پیش‌فرض بر روی این مدل از گلکسی Note ۷ نصب خواهد بود. ما قبلاً گفته بودیم که اندروید 7.0 نوقا به‌صورت پیش‌فرض بر روی فبلت‌های جدید سامسونگ نصب است و حتی در مدل افشا شده در وب‌سایت Geekbench نیز شاهد حضور اندروید نوقا بودیم؛ با این حال این مدل که ارزان قیمت‌تر از نسخه حاوی 6 گیگابایت رم گلکسی نوت 7 است، به احتمال خیلی زیاد با اندروید مارشمالو عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ از این تلفن هوشمند 2 آگوست سال جاری رونمایی کند. گجت نیوز تازه‌ترین اخبار پیرامون این تلفن هوشمند را در اختیار علاقه‌مندان به تکنولوژی قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*