کروکی لافراری

کروکی لافراری به‌نمایش درآمد؛ خودروی زیبای ایتالیایی درخشش خاصی دارد

کروکی لافراری مدل جدید زیبایی از تولیدات فراری است. فراری یکی از بزرگ‌ترین غول‌های خودروسازی جهان، تصاویری از نسخه جدید ابرخودروی هیبریدی خود را منتشر کرد. این نسخه ویژه و جمع و جور حتی قبل از آنکه در معرض دید عموم مردم قرار گیرد به مشتریان خاص فراری فروخته شد. نام این مدل جدید و ویژگی‌های فنی آن قبل از به نمایش درآمدن این خودرو در نمایشگاه اتومبیل پاریس آشکار شد. گویا فراری قصد دارد تا تعدادی از این خودرو را ساخته و در نمایشگاه اتومبیل پاریس نیز به روی صحنه برد.

هنوز نمی‌دانیم که خودروی کروکی لافراری چه زمانی برای عرضه در بازارهای جهانی آماده خواهد شد؛ اما این مدل با یک موتور 800 اسب بخار V12 و موتور 161 اسب بخار در یک بدنه خوش‌تراش فیبر کربنی به‌شدت جلب توجه می‌کند. آمار و ارقام این موتور ترکیبی نسبت به مدل اصلی این خودرو تقریبا بدون تغییر باقی مانده و خروجی کل سیستم در 963 اسب بخار ثابت باقی مانده است. این قدرت خروجی توسط یک گیربکس دو کلاچه‌ی هفت سرعته به محور این خودرو منتقل می‌شود.

تمام نسخه‌های تولیدی از مدل کروکی لافراری قبل از آنکه وارد بازار شود، فروخته شده است

گفته می‌شود که کروکی لافراری با در اختیار داشتن چنین موتوری به‌ سریع‌ترین مدل تولیدی فراری تبدیل شده است. با فشردن پدال گاز، این خودرو تنها در عرض 2.9 ثانیه می‌تواند از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد – شتاب بسیار شگفت انگیزی است – کروکی لافراری قادر است در یک مسیر هموار، حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعت را برای خود به‌ثبت برساند.

طراحی این خودرو بسیار زیباست، برای آیرودینامیک بهتر این خودرو سقف به‌طور کامل برداشته شده؛ اما با این وجود ضریب درگ تقریبا همان است.

کروکی لافراری

کمپانی Ferrari اعلام کرده که پیش فروش این مدل انجام شده و هر تعداد دستگاهی از این مدل که تولید شود از قبل فروخته شده و سفارشات بسته شده‌اند.

کروکی لافراری در نمایشگاه خودروی پاریس که در ماه اکتبر برگزار خواهد شد، به روی صحنه می‌رود. فراری هنوز مشخص نکرده که هرکدام از این نسخه‌های ویژه لافراری با چه قیمتی به فروش رفته است؛ اما مطمئن باشید که برچسب قیمتی این خودرو اشک از چشمانمان جاری خواهد کرد. زیبای ایتالیایی به‌شکلی عجیب خودنمایی می‌کند.

کروکی لافراری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*