گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ محک خورد؛ اما این بار با اسنپدراگون 820

اوایل امروز نتیجه بنچمارک گیک‌بنچ از دستگاهی با شماره سریال SM-N935F منتشر شد که به باور بسیاری از کارشناسان به گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ تعلق دارد. این مدل از فبلت سامسونگ که به‌زودی معرفی خواهد شد از تراشه اکسینوس 8893 قدرت خواهد گرفت.

امتیازات کسب شده در این بنچمارک چه در آزمون تک هسته‌ای و چه در آزمون چند هسته‌ای نتایج قابل قبولی را به ثبت رساند. برخی معتقدند که گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ درست به‌مانند گلکسی S7 اج از نمایشگر دو لبه‌ی منحنی شکل برخوردار خواهد بود.

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 820 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

مدت کمی بعد از آنکه فبلت Galaxy Note 7 با تراشه اکسینوس 8893 در وب‌سایت Geekbench رویت شد، نسخه دیگری از این دستگاه با شماره سریال SM-N930R6 در این بنچمارک محک خورد. این مدل به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 مجهز شده بود. هرچند که انتظار می‌رود این فبلت درنهایت با 6 گیگابایت رم راه‌اندازی شود؛ اما 4 گیگابایت رم داشت و با سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 در این بنچمارک به چالش کشیده شد.

در این آزمون امتیازات نسبتا خوبی برای به دست آمد. این دستگاه در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 2330 را کسب کرد و در تست چند هسته‌ای امتیاز 5360 را برای خود رقم زد. هرچند که این نتایج در برابر اعداد ثبت شده برای گلکسی نوت 7 مجهز به تراشه اکسینوس 8893، البته در آزمون چند هسته‌ای حرفی برای گفتن نداشت. اعداد ثبت شده برای این دستگاه با اکسینوس 8893 برای آزمون تک هسته‌ای 2300 و در آزمون چند هسته‌ای 8110 عنوان شده است.

خبرهای منتشر شده بر این نکته اشاره دارند که گوشی Galaxy Note 7 مجهز به اسنپدراگون 820 در چین و ایالات متحده عرضه خواهد شد و نسخه دیگر این دستگاه که از تراشه اکسینوس 8893 قدرت می‌گیرد در دیگر بازارهای جهانی به فروش خواهد رفت.

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هدف از عرضه کردن این گوشی مسخره مقابله کردن با گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس(پرو) هست ولی زهی خیال باطل