فروش نوبیا زد 11

فروش نوبیا زد 11 حیرت‌انگیز بود، تمام گوشی‌ها در چند ساعت فروخته شد

فروش نوبیا زد 11 بسیار جالب توجه بود، این محصول جدید نوبیا برای فروش عرضه شد و در کمتر از یک‌ روز یک میلیون نفر برای خرید آن ثبت نام کردند. فروش نوبیا زد 11 در اوایل این هفته آغاز شد و تمامی دستگاه‌ها تنها در عرض چند ساعت فروخته شد.

البته برای کسانی که موفق نشده‌اند تا یکی از این گوشی‌های هوشمند را خریداری کنند، خبر خوبی نیز وجود دارد. فروش بعدی گوشی زد تی ایی نوبیا زد 11 (ZTE nubia Z11) در هفته آینده آغاز خواهد شد.

فروش نوبیا زد 11 حیرت‌انگیز بود، تمام گوشی‌ها در چند ساعت فروخته شد

این خبر توسط Ni Fei ، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد این کمپانی در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شد. او این خبر را به همراه تصویری که پالت‌های بسته‌بندی شده از این گوشی را نشان می‌داد منتشر کرد. همچنین اضافه کرد که در مرحله‌ی دوم عرضه که در ۱۳ جولای انجام خواهد شد، به‌اندازه‌ی کافی از گوشی نوبیا Z11 تولید شده و در دسترس خواهد بود.

فروش نوبیا زد 11

اگر بخواهیم نگاهی گذرا به جدیدترین محصول کمپانی ZTE داشته باشیم، باید گفت؛ این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. 3 گیگابایت رم داشته و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. دوربینی 16 مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود. قدرت پردازشی این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 617 تامین شده و یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی نیروی روشنایی لازم برای آن را فراهم می‌کند.

فروش نوبیا زد 11 با قیمت 375 دلار انجام می‌شود. مدل سطح بالاتر این گوشی با برچسب قیمتی 525 دلار همراه شده است. برای کسانی که در خارج از مرزهای چین زندگی می‌کند، پیش فروش نوبیا زد 11 به‌صورت آنلاین برای همه کشورها انجام می‌شود. در موقعیتی که کمپانی‌هایی چون اچ تی سی نتوانسته‌اند به فروش خوبی برای پرچم‌داران خود دست یابند. فروش نوبیا زد 11 بسیار جلب توجه می‌کند. توازن قدرت در بازار گوشی‌های هوشمند گویا با برندهای جدیدی در حال شکل گیری است. چینی‌ها به‌سرعت در حال قبضه کردن بازارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. جناب light tech گول این خبرهای دروغ را نخورید شرکتهای مختلف حتی برند های معروف هر از چند گاهی از این آمارهای فروش نجومی و الکی بیرون می دهند تا در این آشفته بازار با شایعه پراکنی و تبلیغات روانی برای محصول جدید خود دنبال مشتری بگردند.یک روز می بینی فلان شرکت میگه در عرض یک ساعت یک میلیون گوشی فروختم فردا فلان شرکت میگه تمام گوشی مدل جدید را در عرض یکروز پیش فروش کرده ام آیا خبر داری که پروژه آیفون SE یک پروژه ناموفق آیفون می باشد و میشه گفت شکست خورده است ولی شرکت اپل با ترفند و حیله و با سیاست بازی و عدم کاهش قیمت آن وانمود می کند که همه دربدر دنبال این مدل هستند!!و نقش بازی می کند که ایهالناس انبارهای شرکت اپل از مدل SE خالی شده و ما نمی توانیم جوابگوی طرفداران این مدل باشیم و حتی من نوعی که از این ترفند ها و فوت و فن های استراتژی فروش خبر دارم ممکنه یک لحظه شوق زده و ذوق زده شوم و باورم بشه که واقعاًً آیفون SE یک گوشی خارق العاده هستش که اینچنین طرفدار و مشتری داره!در حالیکه واقعیت قضیه اینه که مدل SE فروش ناموفقی داشته است و هنوز هم برخلاف ادعای اپل در انبارهای مختلف موجوده و تولید آن متوقف شده است.

  2. قیمت واقعا بالاست …
    این نظر شخصی من هست . پس لطفا کسی از دوستان که از طرفداران ZTE و نوبیا هست ناراحت نشن :
    این گوشی و این برند با این سیاست قیمت گذاری ، چیزی نمیگذره که از کمپانی های بزرگی مثل سامی و ال جی عقب میفته و مثل خیلی از برند های دیگه به فراموشی سپرده میشه . آخه کسی که میخواد 530 دلار بده بالای یه گوشی با 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه ، به جاش 60 تا 80 دلار میزاره روش ، خیلی راحت میره گلگسی اس 7 میخره ، آخه چه کاریه این . حالا کار به آیفون SE اپل هم ندارم که با 499 دلار ، خیلی ارزش خریدش از این بالاتر هست …

    حالا سامی و اپل و ال جی به کنار ، اصلا تو خود چین . الان که کمپانی هایی مثل شیائومی در حال تسخیر بازار چین اونم با سیاست ” سود کمتر در مقابل امکانات بالا و خوب ” دارن یکه تازی میکنن ، با این قیمت های نجومی برندی مثل نوبیا شانسی برای بقا نخواهد داشت …

    ممنون از دوستان …