هک حساب جک دورسی مدیرعامل توییتر

اکانت توییتر جک دورسی ، مدیر عامل توییتر هک شد

درست چند روز پس از آنکه گفته شد حساب‌های کاربری مدیرعامل گوگل و مدیرعامل در توییتر هک شده است؛ حال نوبت به مدیرعامل این کمپانی رسید تا نفوذپذیری این پلتفرم بار دیگر زیر سوال برود. لازم به ذکر است که نام تیم هک کننده «OurMine» است.

این طعنه آمیز است که شما صاحب یک شبکه میکرو وبلاگ باشید و پس از مدتی حساب کاربری شما هک می‌شود. چراکه شما بدون شک به دنبال ارائه بهترین‌ها برای مشتریان خود هستید و همچنین به‌تبع آن می‌بایست در زمینه امنیت نیز عملکرد بسیار مناسبی را ارائه دهید. این وضعیت شرم‌آور است که حساب کاربری مدیرعامل توییتر «جک دورسی» مورد حمله مهاجمینی به نام گروه «OurMine» قرار گرفته و هک شده است. مدت‌ها است که حساب توییتر افراد مشهور تحت نظر مهاجمین و هکرها است؛ اما وقتی شما مدیر آن بخش باشید، بدون شک تبعات سنگینی را این هک و هک بازی برای شما به دنبال خواهد داشت.

این گروه تأیید کرده است که قادر به سازش حساب توییتر دورسی توسط یک لینک به وب‌سایت خود آن‌ها است. هرچند که حساب دورسی میزبان عبارت «امنیت خود را بیازمایید» بوده است. هرچند که این گروه برای مدت زمان طولانی حساب کاربری دورسی را نتوانسته‌اند نزد خود نگه دارند و فوراً توییت ارسالی آن‌ها همراه با تمامی راه‌های نفوذ ترمیم شده است.

هک حساب جک دورسی مدیرعامل توییتر

مشخص نیست که این گروه هکرها چگونه قادر به هک حساب کاربری جک دورسی شده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد که اغلب این حملات از طریق سایر اپلیکیشن‌ها صورت می‌گیرد و در این مورد نیز شانس اپلیکیشن Vine از همه بیشتر است. این بدان معناست که هکرها از اپلیکیشن‌های شخص ثالث دیگری نظیر Vine برای این ارتباط استفاده کرده‌اند.

جالب است بدانید که گروه OurMine دقیقاً همان گروهی است که چندی پیش صفحه مربوط به ساندار پیچای مدیرعامل کمپانی گوگل و همچنین مارک زاکربرگ مدیرعامل کمپانی فیس‌بوک را نیز هک کرده بود. بنابراین می‌توان حدس زد که با گروه قدرتمندی طرف هستیم و دنیای واقعیت مجازی هنوز هم محیط 100 درصد امن برای کاربران نخواهد بود.

این دقیقاً همان چیزی است که روشن می‌کند مردم همچنان به امنیت بیشتری در فضای مجازی نیازمند هستند؛ چراکه این هکرهای خطرناک حتی به مدیرعامل کمپانی سازنده پلتفرم هک شده نیز رحم نکرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه