گوشی HTC Desire 10

گوشی HTC Desire 10 به‌زودی از راه خواهد رسید؛ اچ تی سی به‌دنبال حیثیت از دست رفته!

می‌گویند که گوشی HTC Desire 10 به‌ همین زودی‌ها وارد بازار گوشی‌های هوشمند خواهد شد و احتمالا با قیمتی ارزان‌تر از گوشی اچ تی سی 10 خودنمایی خواهد کرد.

 به‌تازگی خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد آخرین پرچم دار تتایوانی ها یعنی اسمارت فون اچ تی سی 10 ( HTC 10 ) از فروش خوبی در بازار برخوردار نبوده و چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفته است. حتی پیش بینی برخی کارشناسان حاکی از آن است که شاید از این گوشی تا پایان امسال تنها 1 میلیون دستگاه به‌‌فروش رود. برای‌ آن‌که برداشتی درستی از این آمار داشته باشید، فقط کافی است به این نکته توجه کنید که سامسونگ از ماه مارس تاکنون 26 میلیون دستگاه گلکسی S7 به‌فروش رسانده است (رقم حیرت‌انگیزی است؛ اما خوب سامسونگ است دیگر، برآورد مالی کوارتر دوم این کمپانی چیزی در حدود 7 میلیارد دلار است). درست است که در اینجا آمار فروش هر دو مدل گلکسی اس 7 و اس 7 اج محاسبه شده؛ اما یک گوشی اچ تی سی 10 ارزان‌قیمت‌تر می‌توانست فروش بهتری داشته باشد.

اچ تی سی با گوشی HTC Desire 10 قصد دارد تا خون تازه‌ای به رگ‌های کمپانی خود تزریق کند

بر اساس گفته‌های ایوان بلاس (فاش کننده مشهور اخبار تکنولوژی)، کمپانی HTC خود را آماده می‌کند تا در اواخر کوارتر سوم امسال (احتمالا در ماه سپتامبر) گوشی HTC Desire 10 را معرفی کند. درحالی که هیچ جزئیاتی درباره این دستگاه بیان نشده؛ اما ایوان بلاس ادعا کرده که دوربین اصلی قرار گرفته در پشت اچ تی سی دیزایر 10 نسبتا به گوشی اچ تی سی 10 شبیه است (به‌همراه یک فلش LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری).

اگر بخواهیم درباره محصول جدید اچ تی سی حدس‌هایی بزنیم باید گفت که احتمالا گوشی HTC Desire 10 بسیاری از ویژگی‌های موبایل اچ تی سی 10 را ارائه خواهد داد؛ اما این دستگاه جدید به‌جای آن‌که از فلز ساخته شده باشد، پلاستیکی خواهد بود و بدیهی است که به‌مانند تمامی گوشی‌های سری Desire این کمپانی، مدل دیزایر 10 نیز می‌تواند ارزان‌تر از اچ تی سی 10 باشد.

اگر بخواهیم بدانیم، حدس‌هایی که زده‌ایم تا چه‌اندازه به واقعیت نزدیک است، تنها یک راه داریم و آن صبر است. مطمئنا در روز‌های آتی خبر‌های زیادی از این کمپانی به گوشی خواهد رسید. اچ تی سی باید برای اعتبار از دست رفته، راهی بیندیشد و از حیثیت خود دفاع کند. شاید آب رفته قرار است با گوشی HTC Desire 10 به جوی بازگردد.

پاورقی: توجه! تصویر بالا یک گوشی اچ تی سی 10 را به‌نمایش گذاشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*